owad Opublikowano 18 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2020 W dniu 4.10.2018 o 21:25, arecki74s napisał: Na ogół wkręcając śrubę regulacyjną przekładni kierowniczej wywieramy nacisk na listwę poprzez tulejkę teflonową kasując luz. Zbyt mocne dokręcenie prowadzi do oporów w układzie kierowniczym a kierownica nie powraca po skręcie. W takiej sytuacji należy popuścić aby wyeliminować opory. Przed podjęciem próby regulacji należy markerem zaznaczyć położenie śruby względem obudowy przekładni. Kilkakrotnie przeprowadzałem taką regulację w innych autach. Faktycznie jak ktoś nie ma doświadczenia lepiej tego nie ruszać. Czy to ta śruba regulacyjna na czerwono? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się