Skocz do zawartości

Stuki w przednim zawieszeniu FORESTER SH


arecki74s

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 4.10.2018 o 21:25, arecki74s napisał:

Na ogół wkręcając śrubę regulacyjną przekładni kierowniczej wywieramy nacisk na listwę poprzez tulejkę teflonową kasując luz. Zbyt mocne dokręcenie prowadzi do oporów w układzie kierowniczym a kierownica nie powraca po skręcie. W takiej sytuacji należy popuścić aby wyeliminować opory. Przed podjęciem próby regulacji należy markerem zaznaczyć położenie śruby względem obudowy przekładni. Kilkakrotnie przeprowadzałem taką regulację w innych autach. Faktycznie jak ktoś nie ma doświadczenia lepiej tego nie ruszać.

Czy to ta śruba regulacyjna na czerwono?

 

20200118_111507.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...