Skocz do zawartości

Impreza Type R, tarcze i klocki


Marek106

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

 

Jakie tarcze i klocki polecacie na przód i tył? Jazda na codzień, ale nie wykluczam jakiegoś wypadu na tor, gdzie raczej dość późno hamuję. Z drugiej strony nie chcę piszczenia na co dzień.

Myślałem o tarczach Brembo i DS25000, choć w sumie te klocki zapamiętałem jako nijakie. Jakieś inne pomysły/sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam u siebie na przodzie nacinane Brembo i ds2500 i nie jestem zadowolony z siły hamowania, no ale może winę ponosi 4-tłoczek, który pewnie nie jest wystarczający do moich potrzeb

jeśli chodzi o tył, to nie masz dużego wyboru, bo tarcze do Type R poza OEM robi chyba tylko Hawk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, tamer9 napisał:

ja mam u siebie na przodzie nacinane Brembo i ds2500 i nie jestem zadowolony z siły hamowania, no ale może winę ponosi 4-tłoczek, który pewnie nie jest wystarczający do moich potrzeb

jeśli chodzi o tył, to nie masz dużego wyboru, bo tarcze do Type R poza OEM robi chyba tylko Hawk

Tarcze na tyl jeszcze robi dba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, tamer9 napisał:

ja mam u siebie na przodzie nacinane Brembo i ds2500 i nie jestem zadowolony z siły hamowania, no ale może winę ponosi 4-tłoczek, który pewnie nie jest wystarczający do moich potrzeb

jeśli chodzi o tył, to nie masz dużego wyboru, bo tarcze do Type R poza OEM robi chyba tylko Hawk

A czemu nie jesteś zadowolony? Nie wiem też jak to jest z tą nacinaną tarczą...mam takie w Superbie do jazdy autostradowej i hamulec na tych tarczach jeszcze szybciej mi się kończy, przynajmniej subiektywnie. Dodatkowo nie kojarzę aut R2 czy R5 żeby miał nacinane tarcze, przynajmniej w PL.

Chyba się skończy na ds2500 i zwykłej tarczy. 

Edytowane przez Marek106
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GC8 RA: klocki ds2500 i tarcze dba nacinane (nie pamietam typu) obydwie osie. Klocki mam tez te w forku. Jak na codzienną jazdę brak problemów. Z uwagi na brak ABS w Imprezie przód lubi się czasem przyblokować (kwestia braku wprawy). Klocki ogólnie strasznie pylą, czyste felgi wykluczone.

W jednym u drugim aucie zrobiłem już po 20 kkm, nie wykazują nadmiernego zużycia.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ja mam gładkie tarcze Brembo i DS2500 i dla mnie również hamuje to słabo. Dodatkowo po 2óch wizytach na torze ze slickiem szybko te tarcze powichrowałem i biją. 

 Natomiast jeździłem GT++ z nowym zestawem DBA 4000XS + RC5+ i w to teraz zainwestuję bo to jest przepaść. 

 Kosztuje trochę, ale różnica jest miażdżąca. Auto staje dęba. Piszczą wtedy jednak niesamowicie i pewnie dużo szybciej taki komplet dokona żywota, ale jest znacznie skuteczniejszy i później się grzeje. Mi to odpowiada ;)

 

Edytowane przez mariost
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.10.2018 o 10:42, Marek106 napisał:

A czemu nie jesteś zadowolony? Nie wiem też jak to jest z tą nacinaną tarczą...mam takie w Superbie do jazdy autostradowej i hamulec na tych tarczach jeszcze szybciej mi się kończy, przynajmniej subiektywnie. Dodatkowo nie kojarzę aut R2 czy R5 żeby miał nacinane tarcze, przynajmniej w PL.

Chyba się skończy na ds2500 i zwykłej tarczy. 

nie jestem zadowolony z siły hamowania; natomiast pozostaje pytanie czy to kwestia klocków ds2500, czy raczej zacisków 4-tłoczkowych

nacinane tarcze są skuteczniejsze, natomiast szybciej zużywają się klocki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...