Marek106 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Hej Jakie tarcze i klocki polecacie na przód i tył? Jazda na codzień, ale nie wykluczam jakiegoś wypadu na tor, gdzie raczej dość późno hamuję. Z drugiej strony nie chcę piszczenia na co dzień. Myślałem o tarczach Brembo i DS25000, choć w sumie te klocki zapamiętałem jako nijakie. Jakieś inne pomysły/sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 ja mam u siebie na przodzie nacinane Brembo i ds2500 i nie jestem zadowolony z siły hamowania, no ale może winę ponosi 4-tłoczek, który pewnie nie jest wystarczający do moich potrzeb jeśli chodzi o tył, to nie masz dużego wyboru, bo tarcze do Type R poza OEM robi chyba tylko Hawk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 18 minut temu, tamer9 napisał: ja mam u siebie na przodzie nacinane Brembo i ds2500 i nie jestem zadowolony z siły hamowania, no ale może winę ponosi 4-tłoczek, który pewnie nie jest wystarczający do moich potrzeb jeśli chodzi o tył, to nie masz dużego wyboru, bo tarcze do Type R poza OEM robi chyba tylko Hawk Tarcze na tyl jeszcze robi dba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 30 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2018 Teraz, dirkdiggler napisał: Tarcze na tyl jeszcze robi dba masz rację, pomyliłem Hawk z dba; Hawk robi klocki, a dba tarcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek106 Opublikowano 1 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 (edytowane) 16 godzin temu, tamer9 napisał: ja mam u siebie na przodzie nacinane Brembo i ds2500 i nie jestem zadowolony z siły hamowania, no ale może winę ponosi 4-tłoczek, który pewnie nie jest wystarczający do moich potrzeb jeśli chodzi o tył, to nie masz dużego wyboru, bo tarcze do Type R poza OEM robi chyba tylko Hawk A czemu nie jesteś zadowolony? Nie wiem też jak to jest z tą nacinaną tarczą...mam takie w Superbie do jazdy autostradowej i hamulec na tych tarczach jeszcze szybciej mi się kończy, przynajmniej subiektywnie. Dodatkowo nie kojarzę aut R2 czy R5 żeby miał nacinane tarcze, przynajmniej w PL. Chyba się skończy na ds2500 i zwykłej tarczy. Edytowane 1 Października 2018 przez Marek106 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fyrkes Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 GC8 RA: klocki ds2500 i tarcze dba nacinane (nie pamietam typu) obydwie osie. Klocki mam tez te w forku. Jak na codzienną jazdę brak problemów. Z uwagi na brak ABS w Imprezie przód lubi się czasem przyblokować (kwestia braku wprawy). Klocki ogólnie strasznie pylą, czyste felgi wykluczone. W jednym u drugim aucie zrobiłem już po 20 kkm, nie wykazują nadmiernego zużycia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariost Opublikowano 3 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2018 (edytowane) Ja mam gładkie tarcze Brembo i DS2500 i dla mnie również hamuje to słabo. Dodatkowo po 2óch wizytach na torze ze slickiem szybko te tarcze powichrowałem i biją. Natomiast jeździłem GT++ z nowym zestawem DBA 4000XS + RC5+ i w to teraz zainwestuję bo to jest przepaść. Kosztuje trochę, ale różnica jest miażdżąca. Auto staje dęba. Piszczą wtedy jednak niesamowicie i pewnie dużo szybciej taki komplet dokona żywota, ale jest znacznie skuteczniejszy i później się grzeje. Mi to odpowiada Edytowane 3 Października 2018 przez mariost Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 7 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2018 W dniu 1.10.2018 o 10:42, Marek106 napisał: A czemu nie jesteś zadowolony? Nie wiem też jak to jest z tą nacinaną tarczą...mam takie w Superbie do jazdy autostradowej i hamulec na tych tarczach jeszcze szybciej mi się kończy, przynajmniej subiektywnie. Dodatkowo nie kojarzę aut R2 czy R5 żeby miał nacinane tarcze, przynajmniej w PL. Chyba się skończy na ds2500 i zwykłej tarczy. nie jestem zadowolony z siły hamowania; natomiast pozostaje pytanie czy to kwestia klocków ds2500, czy raczej zacisków 4-tłoczkowych nacinane tarcze są skuteczniejsze, natomiast szybciej zużywają się klocki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek106 Opublikowano 8 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2018 Ok, dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się