Jump to content

przekladka z automatu na manual


marcinek 123
 Share

Recommended Posts

Na którymś z forum widziałem właśnie taki temat. Ale trzeba pewnie wsiąść pod uwagę że dyfer inny, wał ma chyba ta sama długość. Śruby na wale korbowym mogą chyba zostać. Poszukaj dobrze po obu forach, znajdziesz temat. Jak to policzysz, komplet sprzęgła, zamach, dyfer tunel przy lewarku, skrzynia.

Wyjdzie Ci chyba tyle co remont automatu. Albo zakup używanego. To są dość pancerne skrzynie mało co w nich się psuje. Jak już to elektronika, ewentualnie zawór transferu napędu na tyl. Więc co się stało z obecną skrzynia że chcesz zmieniać?

 

Jeśli chcesz pojeździć w terenie, myślisz że ręczna skrzynia jest lepsza, to się mylisz.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Wał napędowy ma inną długość, śruby koła zamachowego są dłuższe, inne belki pod skrzynią, itd.

Jak ma się wszystko co potrzeba to nie jest żadna rzeźba ale prościej zmienić samochód niż przerabiać, chyba że ktoś lubi taki sport.

4EAT taki pancerny ale z góry zakładamy że się popsuł ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...