Skocz do zawartości

przekladka z automatu na manual


marcinek 123

Rekomendowane odpowiedzi

Na którymś z forum widziałem właśnie taki temat. Ale trzeba pewnie wsiąść pod uwagę że dyfer inny, wał ma chyba ta sama długość. Śruby na wale korbowym mogą chyba zostać. Poszukaj dobrze po obu forach, znajdziesz temat. Jak to policzysz, komplet sprzęgła, zamach, dyfer tunel przy lewarku, skrzynia.

Wyjdzie Ci chyba tyle co remont automatu. Albo zakup używanego. To są dość pancerne skrzynie mało co w nich się psuje. Jak już to elektronika, ewentualnie zawór transferu napędu na tyl. Więc co się stało z obecną skrzynia że chcesz zmieniać?

 

Jeśli chcesz pojeździć w terenie, myślisz że ręczna skrzynia jest lepsza, to się mylisz.

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wał napędowy ma inną długość, śruby koła zamachowego są dłuższe, inne belki pod skrzynią, itd.

Jak ma się wszystko co potrzeba to nie jest żadna rzeźba ale prościej zmienić samochód niż przerabiać, chyba że ktoś lubi taki sport.

4EAT taki pancerny ale z góry zakładamy że się popsuł ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...