Jump to content

GF pasy szelkowe H 4-pkt. 3" na fotelu z gt


Recommended Posts

Chce zamontować pasy szelkowe w układzie H, 4 punktowe, 3". Pytanie mam takie czy takie coś spasuję do gf na fotelu seryjnym z GT? Czy może inny rodzaj pasów będzie lepiej pasować? Może ktoś się też odnieść do tego jak wygląda później jazda w 4/5 osób samochodem? Pasy będą tylko po stronie kierowcy. I jakie śruby oczkowe kupić? Z jakim gwintem? 

 

https://www.rallyshop.pl/index.php?p144895,pasy-omp-racing-4m

Edited by Hiszpanu
Link to post
Share on other sites

Ścigasz się tym samochodem, że chcesz mieć szelki? Jeśli nie to wcale ich nie potrzebujesz, wręcz będą przeszkadzać podczas jazdy i narazisz się na niebezpieczeństwo. Mam u siebie pasy czteropunktowe i zapinam je tylko na torze.  W takich pasach jesteś przyklejony do fotela, nie ma możliwości wychylić się żeby sprawdzić czy nic nie jedzie jak np. wyjeżdżasz z jakiejś ulicy gdzie jest słaba widoczność.

Edited by mly96
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mly96 napisał:

 W takich pasach jesteś przyklejony do fotela

 

Odpowiem Ci cytując Ciebie. :) A pasy można zrzucić na fotele z tyłu, więc jazda po mieście jest możliwa. 

Link to post
Share on other sites
30 minut temu, Hiszpanu napisał:

 

Odpowiem Ci cytując Ciebie. :) A pasy można zrzucić na fotele z tyłu, więc jazda po mieście jest możliwa. 

twoja sprawa, dla mnie głupota w takim samochodzie, tym bardziej że gt-kowe fotele dobrze trzymają nawet z seryjnymi pasami ;) 

Link to post
Share on other sites
W dniu 29.09.2018 o 20:01, mly96 napisał:

twoja sprawa, dla mnie głupota w takim samochodzie, tym bardziej że gt-kowe fotele dobrze trzymają nawet z seryjnymi pasami ;) 

 

A mnie irytuje, że po raz kolejny jak widzę dodajesz posty nie związane z tematem i chcesz być tatą wszystkich zakładając że każdy sam sobie stwarza zagrożenie - to samo było w moim temacie.

 

Wracając do tematu.

 

Ogólnie pasy spasują i wszystkie normy bezpieczeństwa są przy tym zachowane, jeśli chodzi tutaj o sugestie wychylania się - wszystko jest ok, oczywiście trzeba zachować większą uwagę ale nie jest to niebezpieczne. Fakt faktem uciążliwe jest zapinanie tych pasów na codzień i tak dalej ale to kwestia wprawy i klamry jaką będziesz miał. Auto w takim momencie staje się 3 osobowe, no chyba że zrzucisz pasy i ktoś na nie usiądzie nie marudząc że dupa boli od skuwek regulacyjnych czy czegokolwiek innego. Oczko bodajrze 7/16 gwint

  • Haha 1
  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, gawinyo napisał:

 

A mnie irytuje, że po raz kolejny jak widzę dodajesz posty nie związane z tematem i chcesz być tatą wszystkich zakładając że każdy sam sobie stwarza zagrożenie - to samo było w moim temacie.

 

Wracając do tematu.

 

Ogólnie pasy spasują i wszystkie normy bezpieczeństwa są przy tym zachowane, jeśli chodzi tutaj o sugestie wychylania się - wszystko jest ok, oczywiście trzeba zachować większą uwagę ale nie jest to niebezpieczne. Fakt faktem uciążliwe jest zapinanie tych pasów na codzień i tak dalej ale to kwestia wprawy i klamry jaką będziesz miał. Auto w takim momencie staje się 3 osobowe, no chyba że zrzucisz pasy i ktoś na nie usiądzie nie marudząc że dupa boli od skuwek regulacyjnych czy czegokolwiek innego. Oczko bodajrze 7/16 gwint

Pytanie dotyczyło pasów i o pasach była mowa ;)  Po prostu śmieszą mnie ludzie jeżdżący po ulicy w takich pasach, zastanawia mnie co nimi kieruje i po co to robią, skoro wystarczy się dobrze zapiąć w seryjnych i po problemie, na jazdę po drogach publicznych starczy ;) Jeśli tylko będzie mu wygodnie to niech montuje, ja tylko napisałem co jest przy takich pasach problemem. 
 

Edited by mly96
Link to post
Share on other sites

Otóż to mi nie zależy na czyjejś opinii montowania pasów, tylko chodziło mi o odpowiedzi na pytania które zadałem. 

 

Na komforcie mi nie zależy, raz na miesiąc autem będzie podróżować 4/5 osób stąd to pytanie o to czy da się tak ujechać. Myślę że jak się je zrzuci gdzieś pod dupę to koleżanki z pracy nie będą mieć mi tego za złe, najwyżej odsuną na bok albo je po prostu zdemontuję na ten czas. 

Link to post
Share on other sites

No i git, tylko kup te pasy oryginalne (z linku co wkleiłeś) bo podróby pękają przy wypadku;) 

Edited by mly96
Link to post
Share on other sites

Widzialem na olx swojego czasu gt z szelkami z elektronapinaczem (Schroth), ale nie jestem pewien jak to dziala - pozwala to na pochylanie sie do przodu tak? 

 

Hiszpanu dzieki za zdjecia mocowania jak uda Cie sie zalozyc. 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Mam te pasy OMP 4M u siebie.

Wkręcasz śruby oczkowe i możesz sobie zakładać i ściągać pasy kiedy chcesz. Gorzej z mocowaniami z tyłu, więc u mnie po prostu leżą na tylnym siedzeniu a na pojeżdżawkę dopinam je w oczka przednie. Jak ktoś jedzie z tyłu to po prostu rozsuwa się pasy na bok i nic nie przeszkadza/nie wbija się w tyłek. 

 

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...