marcin.k Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Witam wszystkich forumowiczów, z związku z włączającym się check engine średnio co dwa dni planuje zakup interfejsu diagnostycznego do subaraka (Subaru Impreza 2.0 160km 2007r ej20f). Proszę o poradę jaki zakupić w rozsądnej cenie. Czy SDPROG ELM 327 (http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5032597743) jest odpowiednim wyborem? Czy będzie pasował? Jakie pozostałe dane podać abyście mogli pomóc? Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam Marcin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz-B Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Ostatnio podczas strojenia LPG Adam używał takiego https://allegro.pl/interfejs-elm-327-bluetotch-obd2-vgate-programy-i7579710942.html i działał w moim legacy 2004 z torque pro także chyba ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Tak, ELM 327 będzie dobry. U mnie z Torque Pro działa bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.k Opublikowano 27 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 dziękuję za odpowiedzi, a czy wiadomo Wam coś o diagnostyce subaru poprzez łączenie kabelków pod kolumną kierowniczą? Wyczytałem, że połączenie czarnych luźnych kostek i przełączenie kluczyka w pozycję 2 powoduje samoistne wykrycie kodów błędów i "wymrugiwanie" ich przez kontrolke check engine, coś na styl alfabetu morsa (krótkie sygnały- jedności, długie-dziesiątki tzn. --- ... oznacza błąd 33. etc.) Jednakże pod swoją kierownicą znalazłem tylko luźne zielone kabelki (patrz zdjęcie). Czy ktoś ma wiedzę na ten temat i może się nią podzielić? Niepokoi mnie kontrolka zalaczajaca się i gasnaca bez przyczyny tzn. brak odczuwalnego spadku mocy, brak trzęsienia budą, odpala na dotyk, brak niepokojących odgłosów, chodzi jak złoto. Impreza GG ecomatic, 88k przebiegu, Bez sprawdzenia kodu błędu to błądzenie we mgle. Jakaś rada oprócz mechanika (brak dobrego w okolicy) dla fana marki? Czy faktycznie jest możliwość w tym modelu załączenie trybu diagnostycznego? jeśli tak to, które to kabelki? ELM 327 będzie dobry tzn? pewniejszy niż Torque Pro? Różnica w cenie coś odzwierciedla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Godzinę temu, marcin.k napisał: ELM 327 będzie dobry tzn? pewniejszy niż Torque Pro? ELM 327 to interfejs dzięki któremu możesz połączyć swój telefon z ECU. Natomiast Torque Pro to aplikacja na telefon, dzięki której możesz odczytywać błędy, sprawdzać dane w czasie rzeczywistym itp. itd. Torque Pro jest do kupienia i pobrania np. w sklepie Play. Jeśli dobrze pamiętam to kosztuje ze 13zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.k Opublikowano 1 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 niestety interfejs nie potrafi połączyć się z ecu, program Torque Pro. Jakieś sugestie co może być nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 1 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2018 Musisz połączyć telefon z adapterem OBDII, następnie w Torque wybrać w ustawieniach właściwy adapter. Wówczas połączysz się z autem. Zwykle konieczne jest wpisanie pinu (zwykle 1111, 1234 lub 0000 - powinieneś dostać z adapterem). Sprawdź z innym autem - złącze OBDII w Subaru jest kapryśne - wynika to po części z delikatnych pinów które rozginają się w przypadku niektórych kabli/adapterów diagnostycznych niskej jakości. Alternatywą jest kabel VAG KKL i programy dedykowane do Subaru (Romraider, Ecuexplorer) - ale to trochę trudniejsze niż zabawa z Torque. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunon Opublikowano 2 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 Kiedyś jak miałem Hawka kupiłem właśnie ten adapter, lub jego wcześniejszą wersję (był to rok 2014) i niestety też się nie chciał połączyć. Co ciekawe u kolegi w Blobie łączył się w momencie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.k Opublikowano 2 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2018 aktualizacja, długo się zbierał ale wykrył ECU. Zajęło to kilka minut, błąd P0301. wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze pytanie, który jest pierwszy? przy aku? czy po drugiej stronie? Jak długo można jeździć z takim błędem/usterką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się