Skocz do zawartości

Dobór felg 17"


harlow

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Może ktoś wie jakie są parametry felg do XV 2018 2.0.

Jakie jest ET w feldze 18" i czy takie samo powinno być w feldze 17" przy założeniu tej samej szerokości opony 225 ?

Wydaje mi się, ale nie mam pewności, że oryginalnie jest ET48, pytanie czy do XV można kupić felgi z ET42 i czy nie będzie to stwarzało problemów ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, GREGG napisał:

Koło będzie wystawało na zewnątrz o 13 mm bardziej niż fabryczne. Przy takiej odchyłce chyba będzie OK...

 

Faktycznie niby nie jest to wiele ale wolał bym przed zakupem mieć pewność bo jednak felgi troche kosztują.

Swoją drogą oryginalne felgi Subaru - http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Felga-aluminiowa-17/603

mają ET 48  

22 minuty temu, GREGG napisał:

I zasuwać po każdej zmianie kół do ASO na programowanie? ;)

 

Tzn 

A to nie będą zaprogramowane raz na zawsze ? Nie znam się na tym pierwszy raz mam TPMS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, harlow napisał:

 

Tzn 

A to nie będą zaprogramowane raz na zawsze ? Nie znam się na tym pierwszy raz mam TPMS.

Każdy czujnik ma swoje unikalne ID - w komputerze w samochodzie jest miejsce na przechowanie 4 ID - po jednym dla każdego koła - nie więcej, dlatego dopóki nie będzie klonów, każdy nowy czujnik wymagał będzie programowania - co darmowe nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, harlow napisał:

A to nie będą zaprogramowane raz na zawsze ? Nie znam się na tym pierwszy raz mam TPMS.

 

No właśnie w tym szkopuł, że nie będą, więc lepiej się dobrze zastanowić, czy jest sens kupować czujniki do drugiego kompletu kół 

 

7 minut temu, harlow napisał:

Swoją drogą oryginalne felgi Subaru - http://www.sklep.subaru.pl/pl/p/Felga-aluminiowa-17/603

mają ET 48