Łukasz Liwoch Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Witam. Auto Forek sh 2.0D niestabilny, nerwowy tył auta. Forek strasznie nadsterowny, po deszczu, na śliskim, na szutrze. Mam jechać na pełną geometrię zawieszenia, urządzenie Hunter 3D. Czy mógłby ktoś z forum podać prawidłowe prametry ustawienia kątów, zbieżności, tyłu oraz przodu. Jak ma być ustawiony, zbieznie, rozbieżnie, na zero? Dzięki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 3 minuty temu, Łukasz Liwoch napisał: Witam. Auto Forek sh 2.0D niestabilny, nerwowy tył auta. Forek strasznie nadsterowny, po deszczu, na śliskim, na szutrze. Mam jechać na pełną geometrię zawieszenia, urządzenie Hunter 3D. Czy mógłby ktoś z forum podać prawidłowe prametry ustawienia kątów, zbieżności, tyłu oraz przodu. Jak ma być ustawiony, zbieznie, rozbieżnie, na zero? Dzięki i pozdrawiam Hunter ma bazę z danymi aut, wszystko będzie w systemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal9049 Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 A pro po geometrii. Forek SH po liftingu miał zmienione nastawy geometrii. Dzięki temu lepiej się prowadzi. Można zastosować nastawy poliftowego SH do przedlifta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się