atomic Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 Hej, zauważyłem ostatnio dziwne zachowanie kół tylnej osi przy powolnym skręcaniu. Wyraźnie wewnętrzne koło tylnej osi podczas skręcania ulega uślizgowi. Czyżby coś nie tak było z mechanizmem różnicowym? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldemort Posted September 17, 2018 Share Posted September 17, 2018 a na jakim biegu skręcasz? bo na 1 i wsteku masz full lock-up 50:50 to primo, a secundo w obudowiego tylnego dyfra powinno być ukryte LSD (pół-szpera) Link to comment Share on other sites More sharing options...
atomic Posted September 18, 2018 Author Share Posted September 18, 2018 Cytat Problem widzę na pierwszym biegu. Na wstecznym chyba też, ale samochód jest u elektryka, więc nie mam jak sprawdzić. Faktycznie zapomniałem o szperze. Czy zatem może być tak, że mechanizm działa wadliwie i generuje zbyt duże opory wewnętrzne? Czy opowiadam brednie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voldemort Posted September 20, 2018 Share Posted September 20, 2018 IMHO taki design, trochę jak DCCD w pozycji LOCK to funkcjonuje wg mnie. Ja po prostu manewruję na pozycji 2, a do tyłu staram się głównie na prostych śmigać. …co podejrzewam, że i tak nie ma znaczenia przy tych wszystkich ostrzejszych ruszeniach na skrzyżowaniach czy próbach latania bokiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.