Jump to content
atomic

SVX - problem z centralnym mechanizmem różnicowym?

Recommended Posts

Hej, 

 

 

      zauważyłem ostatnio dziwne zachowanie kół tylnej osi przy powolnym skręcaniu. Wyraźnie wewnętrzne koło tylnej osi podczas skręcania ulega uślizgowi. Czyżby coś nie tak było z mechanizmem różnicowym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a na jakim biegu skręcasz? bo na 1 i wsteku masz full lock-up 50:50 to primo, a secundo w obudowiego tylnego dyfra powinno być ukryte LSD (pół-szpera)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cytat

 

Problem widzę na pierwszym biegu. Na wstecznym chyba też, ale samochód jest u elektryka, więc nie mam jak sprawdzić. 

Faktycznie zapomniałem o szperze. Czy zatem może być tak, że mechanizm działa wadliwie i generuje zbyt duże opory wewnętrzne? 

Czy opowiadam brednie?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

IMHO taki design, trochę jak DCCD w pozycji LOCK to funkcjonuje wg mnie.
Ja po prostu manewruję na pozycji 2, a do tyłu staram się głównie na prostych śmigać.

 

…co podejrzewam, że i tak nie ma znaczenia przy tych wszystkich ostrzejszych ruszeniach na skrzyżowaniach czy próbach latania bokiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...