atomic Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 Hej, zauważyłem ostatnio dziwne zachowanie kół tylnej osi przy powolnym skręcaniu. Wyraźnie wewnętrzne koło tylnej osi podczas skręcania ulega uślizgowi. Czyżby coś nie tak było z mechanizmem różnicowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 17 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2018 a na jakim biegu skręcasz? bo na 1 i wsteku masz full lock-up 50:50 to primo, a secundo w obudowiego tylnego dyfra powinno być ukryte LSD (pół-szpera) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomic Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Cytat Problem widzę na pierwszym biegu. Na wstecznym chyba też, ale samochód jest u elektryka, więc nie mam jak sprawdzić. Faktycznie zapomniałem o szperze. Czy zatem może być tak, że mechanizm działa wadliwie i generuje zbyt duże opory wewnętrzne? Czy opowiadam brednie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Voldemort Opublikowano 20 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2018 IMHO taki design, trochę jak DCCD w pozycji LOCK to funkcjonuje wg mnie. Ja po prostu manewruję na pozycji 2, a do tyłu staram się głównie na prostych śmigać. …co podejrzewam, że i tak nie ma znaczenia przy tych wszystkich ostrzejszych ruszeniach na skrzyżowaniach czy próbach latania bokiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się