Jump to content

SVX - problem z centralnym mechanizmem różnicowym?


atomic

Recommended Posts

a na jakim biegu skręcasz? bo na 1 i wsteku masz full lock-up 50:50 to primo, a secundo w obudowiego tylnego dyfra powinno być ukryte LSD (pół-szpera)

Link to comment
Share on other sites

Cytat

 

Problem widzę na pierwszym biegu. Na wstecznym chyba też, ale samochód jest u elektryka, więc nie mam jak sprawdzić. 

Faktycznie zapomniałem o szperze. Czy zatem może być tak, że mechanizm działa wadliwie i generuje zbyt duże opory wewnętrzne? 

Czy opowiadam brednie?

 

Link to comment
Share on other sites

IMHO taki design, trochę jak DCCD w pozycji LOCK to funkcjonuje wg mnie.
Ja po prostu manewruję na pozycji 2, a do tyłu staram się głównie na prostych śmigać.

 

…co podejrzewam, że i tak nie ma znaczenia przy tych wszystkich ostrzejszych ruszeniach na skrzyżowaniach czy próbach latania bokiem

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...