Wojciech Tłuczek Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Witam Panowie Jakiś czas temu zrobiłem kompletnego swapa z forestera turbo 98r wraz z orginalną wiązką do budy imprezy gc . Wszystko było ok , po podłączeniu zapalił za pierwszym razem. Po kilkunastu odpaleniach w garażu ( dolanie płynów, kontrola wszystkich elementów itp) chcę go odpalić a tu nic. Silnik kręci ale nie pali. Pomysł padł na spaloną pompe paliwa gdyż przed swapem w baku było mało benzyny. Okazało się że pompa jest sprawna po wyjęciu i odpaleniu jej na sucho. Brak napięcia na przewodach doprowadzających prąd do pompy + jeden dziwny objaw : Po wyjęciu kluczyka dalej świeci się check engine dodatkowo gdy wkładam kluczyk dioda od immo świeci dużo szybciej oraz nie świecą się kontrolki które pokazywały się wcześniej np ABS lub AIRBAG ( gdyż ten elementy nie zostały wpięte) Czy ktoś Was ma pomysł co jest nie tak ? Proszę o pomoc gdyż czekałem na pierwszą jazdę z tu lipa Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 Pewnie któraś masa Ci uciekła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Tłuczek Opublikowano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Masy są na swoim miejscu szukam dalej , myślałem że to stacyjka robi całe zamieszanie ale po wymianie na inna jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaros Opublikowano 19 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 Sprawdź czujnik położenia wału, u mnie po wyczyszczeniu zaczął odpalać bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojciech Tłuczek Opublikowano 10 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2019 Witajcie Ponownie. Temat powraca, gdyż wreszcie mogę zająć się projektem. Założyłem analogiczny temat na forum gdyż obstawiałem rozkodowanie immobilizera , co do teraz możliwe że nie jest błędną diagnozą: Sprawdziłem kablem w programie free SSM i pokazuje się błąd 53 - Antenna. co wg danych w internecie oznacza: 53 Antenna 53 Anti-Quick Operation Mode 53 Communication Error (Time Over) 53 EGI Control Module EEPROM 53 IMM Circuit Failure (Except Antenna Circuit) 53 IMM Control Module EEPROM 53 Key Communication Failure 53 Reference Code Incompatibility Z doświadczenia wiem, w programach tego typu opis do błędu może być nieprecyzyjny więc to oznaczenie może ukrywać każdy z tych błędów. Samochód był u kilku elektryków, przy czym między innymi poznałem patologie warsztatów ( panie to subaru, panie ja za 800 zł dopiero zaczne szukać a co wyjdzie to zobaczymy itd) Byłem w ASO Rzeszów , powiedzieli że niestety mają już interfejsy SSM 3 a żeby szczegółowo prześwietlić samochód z tego rocznika trzeba SSM 2 którego podobno już żadne ASO nie ma. Jestem załamany , jest sezon chce śmigać gdyż po to składam ten projekt. Szukałem po wszelkich aukcjach zestawu immo plus komp lecz niestety do tego rocznika nic nie ma, są tylko do poliftów które różnią się po pierwsze mapą ( 177km) a po drugie wtykami. W obecnej sytuacji mam kilka wariantów i nie wiem w którą stronę iść: -Firma z Poznania robiąca Subaru( w temacie każdy wie ocb) zrobi to oczywiśćie , jest sprzęt temat do ogarnięcia, tylko cena od 400 do 1000 zł plus koszt transportu z mojej strony lawetą Przemyśl-Poznań x2 ( operacja nie opłacalna dla mnie w 100 procentach) -Postawienie nowego kompa Stand Alone , EasyEcu 3+ , i jazda na wystrojenie - kwestia wg mnie logiczna gdyż i tak będą w przyszłości mody i strojenia. -Komp z innej wersji ( WRX , forek turbo polift ( 177km) ) wraz z modyfikacją obecnej wiązki pod nowego kompa (?) - nie wiem jak to wygląda w praktyce może ktoś z Was coś takiego robił. Przy okazji dziękuje Wam za pomoc , wielu z Was pisało do mnie na priv , dawało namiary na warsztaty itp. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyX Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Moduł immo,kompa,kluczyk ew pastylke z kluczyka,antenę zczytujaca kluczyk masz z forka? Bawiłem sie trochę z immo i takie objawy byly gdy włożyłem kluczyk z inna pastylka do stacyjki oraz gdy modul immo byl nie z tego silnika. Takze na 99% to problem z immo. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się