kogutus Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 Witam moje Tribeczki kochane, Mam problem z ktorym walcze i zwyciezyc nie moge, mianowicie ulkad kierowniczy zachowuje sie istnie dziko od pewnnego momentu. Mianowicie objawy sa takie: wyrywywanie kierownicy na dziurach przenoszenie drgan na kierownice zawracanie w miejscu odbywa sie ciezko (ciezko chodzi kierownica) kierownica slabo sie usztywnia przy duzych predkosciach. Co poczynilem: regenerowalem maglownice az w koncu kupilem nowke sprawdzilem amory (sa ok, zreszta na przelomie 1,5r wszystkie wymienione) bylem na trzepakach stan prawidlowy (brak luzow i objawow zuzycia gum) zbieznosc prawidlowo ustawiona cisnienie w oponach ok/opony wywazone (255/55 R18 2.3 bara) Macie pomysly co mogloby byc nie hallo? Padlo podejrzenia, ze opony sa jakies klawe - nie upieram sie bo jakis czas temu zona przebila doszczetnie opone i wymienilem na nowy komplet jakis chinczykow na szybko i tak zostalo- ale z gory uprzedzam, ze sprawa sie juz dziala wczesniej przed wymiana opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 8 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 Miałem takie coś w Hondzie to sworzeń wahacza sie zacierał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się