Turbo Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 (edytowane) Taka nurtująca mnie kwestia: idą do mnie zamówione JDMowe zegary, ale oczywiście nie było szans trafić na jakieś z podobnym przebiegiem - różnica będzie o dobre 80tys km, a więc dużo. I teraz - jak wiemy, w Subaru przebieg jest trzymany w zegarach, a obecnie jest on tez wpisywany m.in przy przeglądach itp. Jak "zalegalizować" taki zmniejszony przebieg? Nie planuję sprzedawać tego auta, ale np ubezpieczalnia mogła by się czepić że nagle się przebieg zmniejszył, kiedy deklaruje się że będzie przyrastał. Są jakieś legitne opcje (poza specami od przekręcania liczników, którzy mogliby ten przebieg zwiększyć żeby się mniej-więcej zgadzał ze starymi zegarami i mógł być kontynuowany) żeby taka zmiana nie wyglądała podejrzanie? Edytowane 4 Września 2018 przez Turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Musisz znaleźć gościa co Ci wyreguluje zegary i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Zgadza się. Ci co potrafią skręcać liczniki mogą je podkręcić w drugą stronę. Tak się robi jak właśnie np. padnie szafa w aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 19 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2018 No i tak też zrobiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się