Karol Kula Kuleczka Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Witam, mam problem z odpalaniem silnika. Niezależnie czy jest ciepły czy zimny, silnik odpala za drugim, trzecim czy czwartym razem. W aucie zostały zrobione luzy zaworowe, wymienione świece i kable zapłonowe, po tej wymianie silnik odpalał normalnie, problem pojawił się dopiero po tygodniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grooby78 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Może cewka zapłonowa ma juz dość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikon Opublikowano 7 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2018 ja mam problem podobny - opisałem go tutaj - https://forum.subaru.pl/topic/100203-odpalanie-gt-ka-po-zagrzaniu-pytanieproblem/?tab=comments#comment-2705416 póki co sobie z nim nie poradziłem ale biorąc pod uwagę odpowiedzi może po prostu TTTM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shabat Opublikowano 8 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2018 Prawdopodobnie problemy z czujnikiem połoźenia wałka rozrządu / wtyczką czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariost Opublikowano 10 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2018 Mam podobny problem. Jakiś czas temu wypadł zapłon na jednym z cylindrów. Wymieniłem świece, auto długo jeździło. Po jakimś czasie pojawił się problem z opalanie. Najpierw odpalała losowo, kilka razy potrafiła odpalić a raz nie i trzeba było bardzo długo kręcić oraz "strzelać" pedałem gazu. Jak już załapał, to chodził bez zarzutu. W międzyczasie wymieniłem filtr paliwa i robiłem ogólną eksploatację, bo te problemy się rozłożyła na kilka miesięcy. Znalazłem pęknięcie na cewce. Było tak duże, że robiło zwarcie. Wymieniłem cewkę na nową. Problem zanikł na jakiś czas a teraz znowu się pojawił. Raz odpala a raz nie. Jak odpali, chodzi bez zarzutu. Świece świeże, kable sprawdziłem oporność, jest ok są z 2014 roku (OEM). Czujniki położeń odkręcałem i czyściłem Tylko one zostały mi już do wymiany. Dalej pomysłów też już nie mam a najgorsze, że błędów nie ma żadnych a i tak bym nie sprawdził, bo auto strojone na stand alone. Paliwo też sprawdzałem i jest ok. Chociaż jak tak długo kręcę to go czuć. Objaw przy kręceniu rozrusznik iem jest taki jakby już dosłownie chciała załapać, ale się nie udaje. Warunki atmosferyczne nie mają znaczenia, auto stoi w suchym garażu. Ktoś ma jakiś pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aQq Opublikowano 23 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2018 U mnie wrx '02 każde odpalenie po długim postoju to długie kręcenie rozrusznikiem, czasami jak już jest to któreś odpalenie w ciągu dnia to dobrze nie zdążę przekręcić kluczyka a silnik już chodzi świece wymienione, wszystkie filtry i przepływka również... Wysłane z mojego MI 5s przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się