Skocz do zawartości
TomFork

Padła skrzynia TY755VG7AA

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety podczas jazdy zablokowało na dwójce skrzynię 5MT w moim Forku. Wg Was lepiej spróbować zdobyć model skrzyni dedykowany do mojego Forka czy może pokusić się o wrzucenie innej  5MT ( jaką byście polecali, czy będzie to podmiana plug and play). Jak bardzo trudna jest podmiana np na 6MT ze spec B?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem będzie w zasadzie tylko z przednim dyferencjałem. Musi mieć takie samo przełożenie, chyba że chcesz od razu wymieniać w komplecie tylni dyfer.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest mi wszystko jedno. Moja skrzynia jest w Polsce nieosiągalna. Dziś rozmawiałem z chłopakami subaru części z Zielonki i proponują zamianę na bardziej dostępną skrzynię  z przedliftowego Forka 2.5XT z zamianą sprzęgła, koła zamachowego, wysprzęglika etc. Koszt z transportem z Łodzi około 5000 pln.

Edytowane przez TomFork

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro i się tego podejmą to pewnie przełożenie główne się zgadza. A mówią wszędzie że naprawy automatów a drogie. Upewnij się tylko żebyś nie musiał dyfra zmieniać. Chyba że jakoś Ci przełożą z Twojej. Z resztą skoro się podejmują to chyba wiedzą co robią.

Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka
 

Edytowane przez ewemarkam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×