Jump to content

Pytanie o chłodnice TurboWorks


Recommended Posts

Podbijam temat.Czy polecacie chłodnice Turboworks,  jest sens zamontować to do STI 2.5 ? Wiem że jest mishimoto i koyorad i że są pewnie 3 razy lepsze , ale jakie jest Wasze doświadczenie z chłodnicami Turboworks? Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

W instrukcji montażu chłodnicy Mishimoto (mam taką u siebie) jest napisane, że korek dostarczany wraz z nią należy zamontować na zbiorniku wyrównawczym, a na chłodnicę OEM-owy. Ewentualnie w obu miejs

FMIC to też chińczyk

Muszę wymienić chłodnicę w mojej Imprezie WRX MY04.  Zdecydowałem się na chłodnicę TurboWorks, zamówiłem taką http://turboworks.pl/Sportowa-chlodnica-wody-Subaru-Impreza-2002-2007-wer-B-p3192 nie

Posted Images

Warto, u mnie w wrx 2.5T przy upalaniu temperatura oleju duuuzo nizsza. Zabieg prawie obowiazkowy :)

Link to post
Share on other sites

Mam pol roku i wszystko ok, czytalem na forum ze chlopaki maja pare lat i wszystko ok. 

Link to post
Share on other sites

Mam i u siebie. Spawy porządne, generalnie za tą cene niema się do czego przyczepić. Znajomy takową wsadził w 2.0T i ładnie mu olej zaczął trzymać niższe temperatury.

Link to post
Share on other sites
W dniu 28.08.2018 o 10:47, Pan Dziedzic napisał:

Mam u siebie TW , zamówiłem do wrx'a 02 i przyszła odpowiednia.

Wszystko ładnie pasuje. Śmiga już ponad rok i jest ok.

Płaciłem 650 zł.

A korek seria czy z turboworks?

Link to post
Share on other sites

W przypadku mishimoto, to samo seryjny korek. 

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Korek pasuje OEM, ale ten od spuszczania to nie wiem, czy podejdzie fabryczny w razie czego. Oczywiście dobrać go to żaden problem. 

Edited by 133699
Link to post
Share on other sites

A jest jakaś różnica pomiędzy OEM a nie OEM? Mam u siebie przy Mishimoto założony korek od Mishimoto, to źle?

Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, gomis napisał:

A jest jakaś różnica pomiędzy OEM a nie OEM? Mam u siebie przy Mishimoto założony korek od Mishimoto, to źle?

 

W instrukcji montażu chłodnicy Mishimoto (mam taką u siebie) jest napisane, że korek dostarczany wraz z nią należy zamontować na zbiorniku wyrównawczym, a na chłodnicę OEM-owy. Ewentualnie w obu miejscach mogą pozostać oryginalne korki.

Gwoli upewnienia się wysłałem maila do supportu Mishimoto i potwierdzili ten fakt.

 

Zdrówka!

Luke

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wymiana węży jest niezbędna czy raczej "na wszelki wypadek"?

Silikonowe w cywilu to chyba zbędny wydatek?

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
2 godziny temu, Mont napisał:

Wymiana węży jest niezbędna czy raczej "na wszelki wypadek"?

Silikonowe w cywilu to chyba zbędny wydatek?

węże przy wymianie chłodnicy według mnie warto wymienić, chociażby na nowe OEM

Edited by DON Pietro
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Na alle znalazłem chłodnice Turboworksa bez specyfikacji, a sprzedający powołują się na konieczność sprawdzenia wymiarów. 

Kupował ktoś z Was te chłodnice do Imprezy GH z turbo? Do silników n/a są chyba inne chłodnice? 

TW jak to produkcja?

Screenshot_20200529-124628_Allegro.jpg

Screenshot_20200529-124608_Gallery.jpg

Link to post
Share on other sites

Nie wiem jak do nowszych, ale do GC/GD w turbo masz wypuszczony jeden króciec (fi 10?) więcej w stosunku do NA. Ta wyżej to tak na oko wygląda jak do imprezy GD

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Na ich stronie podpisane mają że do GH jest dokładnie ta chłodnica co wrzucił Mont. Nie patrząc na mocowania tylko ogólne wymiary to są bardzo zbliżone do GD.

GD nie ma tego garba u góry a przy korku ten króciec idzie na bok a nie w tył.

Edited by Alkanick
Link to post
Share on other sites

Gdybym handlował takim towarem, to ustaliłbym do jakiego auta jest dedykowany. Wystarczy poszukać w okolicy kogoś z wymontowaną chłodnicą ORI, nawet uszkodzoną i  zwymiarować/porównać.

Link to post
Share on other sites

1. Ktoś ma zdemontowaną chłodnicę OE do Imprezy Turbo po 2008r by zwymiarować?

2. Wymiana chłodnicy wymaga demontażu kondensatora klimy?

Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja zdjąłem wczoraj z sti 2011 , jutro zmierzę i dam znać. Nie trzeba ruszać klimy.

Edited by gutek
  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Chłodnicę zmierzyłem,  wymiary zgadzają się.Moja chłodnica była wyjęta z sti 2.5 2011r.Nie wygląda na oryginał ale wymiary pasują do schematu jw.Z ciekawości jaką cena za tego turbo ?

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, gutek napisał:

Z ciekawości jaką cena za tego turbo ?

No właśnie :) między TW (ok.650), a Mitsuboshi jest przepaść. Jakieś 1tys.zł różnicy.

Pytanie czy różnica w jakości uzasadnia taką dopłatę. Jeśli auta nie sprzedam, zostanie na rodzinne wyjazdy i wolałbym uniknąć rozszczelnienia na trasie.

Link to post
Share on other sites

Miałem ten sam dylemat , kupiłem Mishimoto ale zdania o Turboworks są raczej też pozytywne. Na stronie firmy Bajpol bodajże , kupisz taniej niż na alle , coś poniżej 600.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem taką na Mtuning do wrx GD i wyszła mnie 585 zł po 10% rabacie. Jak zadzwonisz do nich to dadzą bez problemu. 

 

Pozdrawiam. 

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Peci napisał:

Ja kupiłem taką na Mtuning do wrx GD i wyszła mnie 585 zł po 10% rabacie.

Dzięki ale wciąż się waham czy się pchać w chińczyka. 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...