JokerZMC Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 No i stało się, po przejechaniu 180tyś zaczęło coś klekotać, jeden z mechaników stwierdził, że trzeba wyregulować luz zaworowy. Po wyjęciu silnika i zdjęciu pokrywy (coś się sączyło) okazało się, że jeden z łańcuchów wyluzował się i rżnie dekiel. Po konsultacji z Panem M. (mogę dać kontakt) dowiedziałem się, że to w Tribecach normalne i po 200tyś taki łańcuch zaczyna się odzywać. Mi odezwał się wcześniej, jakieś 5 tyś temu, ale jeździłem aż do tej pory (byłem przekonany , że to ten luz zaworowy). Przy okazji dowiedziałem się, żeby nigdy nie kupować takiego auta, gdzie jest napisane np. Po regulacji luzu i wymianie łańcucha - to jest podpucha ... można wymienić sam łańcuch, a inne elementy "olać" i w ten sposób auto próbować sprzedać ... Dzisiejsza wizyta nauczyła mnie również, żeby nie kupować auta z gazem (na szczęście nigdy się nie skusiłem) ponieważ takie problemy mogą pojawić się dużo wcześniej. Mam Tribecę praktycznie od nowości (od kolegi, który sprowadził z USA na mienie), miała przejechane tylko 16tyś mil, nigdy nie sprawiła mi żadnych problemów, dlatego też wykładam kasę i wymieniam wszystkie podzespoły, które podczas takiej operacji powinny być wymienione (razem z pompą wodną), zamówiłem oryginały wraz z oryginalnymi uszczelkami - ile mnie ta impreza wyniesie ? Jeszcze nie wiem, ale dam znać jak będzie już po Nie zamierzam auta sprzedawać, ale gdyby do takiej sytuacji doszło to z ręką na sercu i prosto w oczy będę mógł powiedzieć kupującemu "Szerokiej drogi" ... Poniżej kilka pięknych fotek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Mnie to kosztowało całościowo niecałe 3k zł. Tyle że u mnie mechanicy nie wyjmowali silnika, a uszczelki robiłem osobno . Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez Oczkoo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JokerZMC Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Silnik był wyjęty do regulacji luzu, dopiero później okazało się, że to łańcuszek do wymiany ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 (edytowane) To ja za części do rozrządu tzn napinacze, łańcuchy, pompa wody, uszczelniacz wału przód, jeden ślizg łańcucha i filtr oleju zapłaciłem 1790zł Uszczelki silnika tzn : Uszczelki pod głowicami [2]Uszczelki pokrywy zaworów [8]Uszczelniacze zaworów wydechowych [12]Uszczelniacze zaworów ssących [12]Uszczelki zmiennych faz rozrządu [2]Uszczelki wałka rozrządu (półksiężyce) [4]Uszczelniacz wału przód [1]Oringi pokrywy zaworów [13]Uszczelki kolektora ssącego [6]Uszczelki kolektora wydechowego [2]Uszczelka pompy wody [1]Uszczelki pod wtryskiwaczami [6]Filtr oleju Za to zapłaciłem 1672zł 14 godzin temu, JokerZMC napisał: , zamówiłem oryginały wraz z oryginalnymi uszczelkami - ile mnie ta impreza wyniesie ? Myślę, że od 7000zł do 10000zł Edytowane 28 Sierpnia 2018 przez Oczkoo15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 18 godzin temu, JokerZMC napisał: Po konsultacji z Panem M. (mogę dać kontakt) dowiedziałem się, że to w Tribecach normalne i po 200tyś taki łańcuch zaczyna się odzywać. Mówisz że w Outbackach z tym samym silnikiem takie cuda nie mają prawa się dziać ;-) Ja mam Tribece 3.6l z przebiegiem 258kkm z tego 45kkm na LPG i łańcucha nie słyszę. Może się pochwalisz na jakim oleju jeździsz i co ile go wymieniasz? Acha i wiesz jaki miałeś luz zaworowy przed regulacją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JokerZMC Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Ja tylko cytuję słowa Pana M., który ma do czynienia z częściami do Subaru od 12 lat ... zawsze jest tak, że pewne statystyki nie dotyczą naszego samochodu. Prawdę mówiąc ja rzadko na forum tutaj zaglądałem bo auto nigdy nie sprawiło problemu, któregoś dnia jak zagłębiłem się w forum to byłem w szoku, że ludzie mają tyle problemów ze swoimi Tribecami Nawet mi do głowy nie przyszło, że aż takie mniej i bardziej poważne awarie mogą być w tak, zdawałoby się, porządnych autach Jak będę miał auto to podam CI jaki jest olej lany , jeśli chodzi o luz to jeszcze tego nie przerabiałem w serwisie, zapytam się mechanika. 1 godzinę temu, lutek34 napisał: Ja mam Tribece 3.6l z przebiegiem 258kkm z tego 45kkm na LPG i łańcucha nie słyszę. Ja mówię o silniku 3,0 ... nie wiem jak jest z 3,6 - niech mądrzejszy się wypowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 19 godzin temu, JokerZMC napisał: Jak będę miał auto to podam CI jaki jest olej lany , jeśli chodzi o luz to jeszcze tego nie przerabiałem w serwisie, zapytam się mechanika. Posiadasz samochód kilka lat i nie wiesz jaki olej jest lany i jak często wymieniany? Mechanik wyrwał silnik bez wpierw sprawdzenia jaki faktycznie jest luz zaworowy i czy faktycznie konieczna jest regulacja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JokerZMC Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 3 minuty temu, lutek34 napisał: Posiadasz samochód kilka lat i nie wiesz jaki olej jest lany i jak często wymieniany? Lepiej, posiadam ten samochód prawie od nowości i nie wiem ... tak jak nie wiem jakiej firmy mam plombę w zębie i kiedy była wymieniana ... ale za to wiem jakie wiatry dzisiaj wieją, jaki jest kurs dolara i euro, o której wstałem, ile kaw wypiłem i ile km dzisiaj wybiegałem o 5 rano ... 34 minuty temu, lutek34 napisał: Mechanik wyrwał silnik bez wpierw sprawdzenia jaki faktycznie jest luz zaworowy i czy faktycznie konieczna jest regulacja ? Gdybyś słyszał jak dzwoni to sam wyrwałbyś go z korzeniami pozdro 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2018 4 godziny temu, JokerZMC napisał: 4 godziny temu, lutek34 napisał: Mechanik wyrwał silnik bez wpierw sprawdzenia jaki faktycznie jest luz zaworowy i czy faktycznie konieczna jest regulacja ? Gdybyś słyszał jak dzwoni to sam wyrwałbyś go z korzeniami Moim zdaniem powinieneś zmienić mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JokerZMC Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 21 godzin temu, Oczkoo15 napisał: Moim zdaniem powinieneś zmienić mechanika może forum ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2018 7 godzin temu, JokerZMC napisał: W dniu 29.08.2018 o 16:41, Oczkoo15 napisał: Moim zdaniem powinieneś zmienić mechanika może forum ? Jak kto co woli A jak chcesz wydawać po 10k zł zamiast 3k zł to już twój problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 23 godziny temu, JokerZMC napisał: może forum ? Jak musisz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JokerZMC Opublikowano 3 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) W dniu 30.08.2018 o 21:37, Oczkoo15 napisał: A jak chcesz wydawać po 10k zł zamiast 3k zł to już twój problem Nie martw się , za oryginalne WSZYSTKIE części zapłaciłem 2900zł (wraz z pompą wody) Nie wiem skąd wziałeś te 10tyś, tak coś wymyślisz, pierdolniesz, a później głową walisz o mur ... z głupoty ? Temat zamykam, to nie ma sensu ... Edytowane 3 Września 2018 przez JokerZMC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Godzinę temu, JokerZMC napisał: za oryginalne WSZYSTKIE części zapłaciłem 2900zł (wraz z pompą wody) Ja zapłaciłem tyle za części do rozrządu i robociznę. U Ciebie dojdzie pewnie ze 4k zł za robociznę, więc jesteś 4k w plecy Godzinę temu, JokerZMC napisał: Nie wiem skąd wziałeś te 10tyś Niech i będzie z 7tys zł. Tak, czy siak przepłaciłeś kilka tys zł Godzinę temu, JokerZMC napisał: tak coś wymyślisz, pierdolniesz, a później głową walisz o mur ... z głupoty ? Jak wyżej widać kto się dał wydymać mechanikowi, więc tobie radzę walnąć w mur - może Ci przejdzie. Poza tym wulgaryzmy nie są dopuszczalne na tym forum. Liczę na nagrodzenie Cię banem Spoiler 3. Niedopuszczalne jest umieszczanie na Forum treści oraz łączy do treści: c. wulgarnych lub mogących być zrozumiane jako wulgarne, Na dalsze komentarze nie będę odpowiadał, bo to nie ma sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 2 godziny temu, Oczkoo15 napisał: Na dalsze komentarze nie będę odpowiadał, bo to nie ma sensu. Lepiej się zastosować do motta z podpisu Jokera 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się