Chief Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Pojechałem parę dni temu na hamownię 4+4 sprawdzić silnik po 2 latach eksploatacji.Nie wiem na ile można temu ufać ale wynik jest niepokojący 146kM i 223 Nm.Czy ktoś może robił podobne pomiary.Zaznzczam że nie odczuwam pogorszenia osiągów więc pewnie tak jest od początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Hamowanie CVT nie jest zbyt miarodajne.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tesla Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Hamowanie CVT nie jest zbyt miarodajne.... Nie bardzo rozumiem co cvt ma do tego. Moc to iloczyn momentu i prędkości, a z pomiarem tego nie ma problemu. Zatem moc powinna być pomierzona poprawnie. Jest to moim zdaniem moc "na kołach" a nie moc silnika, może być zatem trochę mniej niż katalogowe 170 (są jakieś straty na cvt i przekładniach). Z kolei moment obrotowy zmierzony na kołach trzeba przeliczyć na stronę silnika. To też jest łatwe, bo znana jest prędkość obrotowa kół oraz prędkość wału silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2018 Godzinę temu, Tesla napisał: Nie bardzo rozumiem co cvt ma do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się