Skocz do zawartości

Falowanie obrotów 2.0 165KM


Damian3p

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam Subaru Legacy 2.0 165KM z 2006roku, AUTOMAT. W aucie zamontowana jest instalacja gazowa LOVATO SMART, reduktor na ponad 300KM. Nie mogę poradzić sobie z problemem falowania obrotów, proszę o pomoc.

Zawory były regulowane 5tys km. temu oraz wymiana świec na irydowe NGK. Została wyczyszczona przepustnica oraz komputer nie wykrywa żadnych błędów.

 

 

Opis falowania: obroty falują tylko w pozycji D podczas wciśniętego hamulca, tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku. Zakres falowania od 500-1000. Wystarczy przełączyć na luz bądź puścić hamulec i przejechać 10cm aby całkowicie zniknęło falowanie.

 

  • na benzynie z odpiętym bezpiecznikiem od gazu: od 5 do 10 małych falowań w zakresie 800-1000 a potem unormowanie pracy silnika ( tylko na włączonej klimie)
  • na benzynie z wpiętym bezpiecznikiem od gazu: falowanie od 500-1000. Przestaje falować tylko gdy przejadę 10cm bądź wrzucę na N lub P (niezależne od klimy)
  • na gazie: falowanie od 500-1000. Przestaje falować tylko gdy przejadę 10cm bądź wrzucę na N lub P (niezależne od klimy)

 

Czy może to być wina auta czy ewidentnie wina instalacji gazowej? Gaz był już wielokrotnie regulowany, nawet opuszczane niżej wtryskiwacze.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
W dniu 17.08.2018 o 10:37, Damian3p napisał:

Witam,

 

Posiadam Subaru Legacy 2.0 165KM z 2006roku, AUTOMAT. W aucie zamontowana jest instalacja gazowa LOVATO SMART, reduktor na ponad 300KM. Nie mogę poradzić sobie z problemem falowania obrotów, proszę o pomoc.

Zawory były regulowane 5tys km. temu oraz wymiana świec na irydowe NGK. Została wyczyszczona przepustnica oraz komputer nie wykrywa żadnych błędów.

 

 

Opis falowania: obroty falują tylko w pozycji D podczas wciśniętego hamulca, tylko i wyłącznie na rozgrzanym silniku. Zakres falowania od 500-1000. Wystarczy przełączyć na luz bądź puścić hamulec i przejechać 10cm aby całkowicie zniknęło falowanie.

 

  • na benzynie z odpiętym bezpiecznikiem od gazu: od 5 do 10 małych falowań w zakresie 800-1000 a potem unormowanie pracy silnika ( tylko na włączonej klimie)
  • na benzynie z wpiętym bezpiecznikiem od gazu: falowanie od 500-1000. Przestaje falować tylko gdy przejadę 10cm bądź wrzucę na N lub P (niezależne od klimy)
  • na gazie: falowanie od 500-1000. Przestaje falować tylko gdy przejadę 10cm bądź wrzucę na N lub P (niezależne od klimy)

 

Czy może to być wina auta czy ewidentnie wina instalacji gazowej? Gaz był już wielokrotnie regulowany, nawet opuszczane niżej wtryskiwacze.

 

Pozdrawiam

 

Sprawdziłeś szczelność dolotu, stan egr i układu wtórnego powietrza głównie chodzi o zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...