dommarc Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 (edytowane) raveout jak masz spaliny w normie i nie ma check engine to jak diagnosta ma widzieć że tam nie ma katalizatora. Żeby nie było problemów to wrzuć sportowego kata, on jest bardziej "przelotowy" niż fabryczny. I down pipe przelotowy (bez pre-cat). <REKLAMA> np takie coś <KONIEC REKLAMY> Edytowane 7 Listopada 2020 przez dommarc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Skopek Opublikowano 19 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 Fajny wątek pany- mam S turbo z silnikiem 177KM , skrzynia Automat. I pytanie do was czy ten silnik to bliźniaczy z forka XT? Te automaty dadzą sobie radę gdybym chciał mu podwyższyć moc do max 230 KM? Jak myślicie, a może ma ktoś pomodzonego automata w forku ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dommarc Opublikowano 19 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 S Turbo to chyba 170KM a nie 177KM. Natomiast silnik to chyba jest to samo EJ20T co w XT. Jak zdrowy to można śmiało podnosić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 (edytowane) W dniu 19.11.2020 o 22:52, Konrad Skopek napisał: Fajny wątek pany- mam S turbo z silnikiem 177KM , skrzynia Automat. I pytanie do was czy ten silnik to bliźniaczy z forka XT? Te automaty dadzą sobie radę gdybym chciał mu podwyższyć moc do max 230 KM? Jak myślicie, a może ma ktoś pomodzonego automata w forku ? Jeśli masz 177KM i fajkocewki to masz ej205 identyczny jak w xt. Jak uwolnisz wydech (przede wszystkim downpipe) i zrobisz strojenie na fabrycznych gratach to wycisniesz okolice 200-210KM. Powiem ci ze jest mega różnica w porównaniu do serii. Skrzynia bez problemu podola ale mulem pozostanie takim samym (za to pancernym). Żeby zrobić 230+ to co najmniej jeszcze turbine musisz zmienić na td04l. Edytowane 21 Listopada 2020 przez klev 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 W dniu 7.11.2020 o 11:19, dommarc napisał: Żeby nie było problemów to wrzuć sportowego kata, on jest bardziej "przelotowy" niż fabryczny. I down pipe przelotowy (bez pre-cat). Precat jest w uppipe, w downpipe jest właściwy katalizator. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2020 Godzinę temu, klev napisał: Jeśli masz 177KM i fajkocewki to masz ej205 identyczny jak w xt. Żeby uściślić, jak w XT do 2003. Od 2004 był już z AVCSem. 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Skopek Opublikowano 15 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2020 Dzięki pany za odpowiedzi i wskazówki dla mnie i potomnych , którzy kochają te subaraki. To dla nas cenne informacje. W takim razie szukam nowego S Turbo lub XT i modzę bo znudziła mi się jazda serią pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się