Buchal Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Cześć wszystkim Pacjent forek sf 2.0 turbo. Od jakiegoś czasu silnik bardzo brzydko pracuje podczas pierwszego odpalenia na zimnym rano. Wchodzi na ssanie na 1500 obr/min po czym w sekunde spada do 700 obr/min, nastepnie znowu do 1500 i tak w kółko faluje przez minutę. Po rozgrzaniu do teperatury pracy pracuje bez zarzutu, oprócz faktu, że czasem na ciepłym trzyma 900 obr a czasem 700. Pomyślałem, że silniczek krokowy, więc nabyłem używany, zmieniłem, wyczyściłem kostkę bo była trochę zaśniedziała. Niestety nie pomogło. Przy okazji od razu napiszę, że świece, przewody, filtr paliwa są nowe. Jakieś wskazówki gdzie mógłbym szukać przyczyny i co posprawdzać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchal Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Mały update. Wymieniłem czujnik temp. płynu - niestety nie pomogło. Ktoś ma jakieś pomysły? Czy cewka może dawać takie objawy? Czujnik położenia wału ? W dolocie jest chyba czujnik temp. powietrza może to jego wina? Będę wdzięczny za jakiś trop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2018 Ja bym jednak stawial na krokowy. Albo jego uszczelka..... jak masz stary wyjety to rozbierz go konkretnie i przeczysc egr cleaner'em albo jakims plynem do zaciskow itp (tylko nie wd40 bo moga gumowe elementy popuchnac). Czesto uszczelka krokowego wylazi z rowka albo sie uszczerbia itp itd. Albo ludzie wstawiaja je na jakies silikony.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchal Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Krokowy wyjęty, przeczyszczony, dałem nowy oring. Pod komputerem pokazuje, że działa bo zmieniają się stopnie jego wychylenia. Zastanawiam się nad przepływomierzem. Czujniki położenia wałka i wału raczej odpadaja bo komputer pokazuje, że działają (sygnał co chwile pulsuje właczony/wyłaczony). Strasznie upierdliwe te obroty. Dodatkowo dzisiaj kiedy zrobiło się chłodniej odniosłem wrażenie, że boost jest jakby troche później i lekko szarpie kiedy turbina się rozpędza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 25 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2018 (edytowane) Podmien na chwile przeplywke od kogos z forum z okolicy i jeden element bedziesz mial jasne moze uklad jakies lewe powietrze lapie? Edytowane 25 Sierpnia 2018 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buchal Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 W dniu 25.08.2018 o 13:43, klev napisał: Podmien na chwile przeplywke od kogos z forum z okolicy i jeden element bedziesz mial jasne moze uklad jakies lewe powietrze lapie? Lewe powietrze odpada. Posprawdzałem każdy wężyk a na dodatek wypsikałem puszkę plaka( sprawdzając czy zafaluje na obrotach ale nawet nie drgnął) żeby mieć pewność :). Podmiana przepływki to chyba faktycznie najmądrzejsze co mogę zrobić na ten moment. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 A nie jest tak że jak odepniesz przeplywke to on i tak odpali. Przyjmie sobie jakieś zapisane wartości przypływu powietrza zależnie od obrotów, obciążenia itp? Wysłane z mojego M2mini przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się