Skocz do zawartości

Pomysł po butelce wina :)


Panzerpferd

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy.

Od dwóch tygodni jestem posiadaczem wymarzonego Forka SG. 
Wczoraj, tuż po kilkunastogodzinnych opadach testowałem go w bełchu i jestem zachwycony tym co to auto potrafi.

Dziś z moją kochaną żoną wypiłem wino i mnie olśniło:

Niedaleko mnie, koło Otwocka jest tzw. Łysa Góra. Jest to dawna wydma, porośnięta krzaczorami. Zastanawiam się czy to dobre miejsce by spróbować swych forkowych sił.

Oto link do miejsca:

https://www.google.pl/maps/@52.0894936,21.3090039,3a,60y,195.69h,86.39t/data=!3m6!1e1!3m4!1s67LLPNJ6DfBciHqDH6uYXg!2e0!7i13312!8i6656

I teraz garść pytań:

1. Próbować czy znaleźć inne miejsce - nie mam doświadczenia w tym temacie.

2. Czy przy próbie podjazdu wyłączać kontrolę trakcji?

3. Jakieś Wasze porady? Jestem na zwykłych letnich oponach.

Pozdrawiam

Andrzej

Edytowane przez andgasow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbować zawsze można. ;)

Najlepiej jechać w więcej niż jeden samochód,  zabrać linę ew. łopatę. 

Kontrolę trakcji (jeśli jest w SG to znaczy, że to chyba automat) wyłączyć. 

I nie zakopać się po osie. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, andgasow napisał:

Od dwóch tygodni jestem posiadaczem wymarzonego Forka SG. 
Wczoraj, tuż po kilkunastogodzinnych opadach testowałem go w bełchu

Uwierz albo nie ale takie testowanie w krótkim czasie może z wymarzonego forka (szczególnie 2,5XT) zrobić niekoniecznie wymarzoną skarbonkę bez dna.

Forek SG to auto na szosy nie w teren (terenówki nie potrzebują 100 km/h w 6,0 sek. ani 220 km/h do odcinki) a i przy takim użytkowaniu nie jest szczególnie długowieczny.

 

Pozdrawiam,

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ura_bus napisał: