Adam12 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Już widzę spalanie 4.2 V8 na średnim poziomie 11,2l. :shock: Tyle mi palił Pasek 1.8T. :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 To niewiele mniej niz Corvetta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubeLek Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Nie dasz rady w trasie uciec takiemu dieslowi WRXsem ! A na pewno wyprzedzi Cię po 450 Km ja będziesz tankować :razz: Na podjezdzie pod wzniesienie tez taki dieselek moze bez problemu uciec, ze wzgledu na duzo wiekszy moment obrotowy :roll: Poza tym diesel moze spowodowac wieksze zainteresowanie marka Subaru, ze wzgledu na oszczednosc Polakow :roll: Ojca juz troche czasu namawiam i namawiam na Forysia, ale powiedzial, ze dopiero sie powazniej zastanowi jak wejdzie diesel, nie interesuje go dzwiek silnika, ani super sportowa jazda.. chodzi tylko o koszta :roll: Poza tym, przeciez caly czas beda do wyboru wersje benzynowe, wiec powiekszenie o diesel gamy silnikowej nie powinno nikomu przeszkadzac.. przeciez nawet Jaguar juz zaczal robic modele z dieselem i w kombi :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 przeciez nawet Jaguar juz zaczal robic modele z dieselem i w kombi :razz: I FWD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubeLek Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 I FWD... I 'mondeo' w srodku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Takie trochę lepsze Mondeo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Moim skromnym zdaniem 2.0 w dizlu to zdecydowanie za mało dla samochodów o gabarytach Forestera czy Legacy/OBK. Prawdziwą atrakcją będzie 3.0. Jeśli tego dożyjemy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Już widzę spalanie 4.2 V8 na średnim poziomie 11,2l. :shock: Tyle mi palił Pasek 1.8T. :smile: Audi A8 4.2 V8 benzyna da sie zrobic spalanie 11L/100km przetestowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Moim skromnym zdaniem 2.0 w dizlu to zdecydowanie za mało dla samochodów o gabarytach Forestera (...) Gabarytach Forestera? :shock: No tak, dużo auto o podobnej i większej wielkości ma silniki 1.9 TDI, więc, rzeczywiście 2.0 to złe rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Moim skromnym zdaniem 2.0 w dizlu to zdecydowanie za mało dla samochodów o gabarytach Forestera (...) Gabarytach Forestera? :shock: No tak, dużo auto o podobnej i większej wielkości ma silniki 1.9 TDI, więc, rzeczywiście 2.0 to złe rozwiązanie. Zgadza się, kiedyś tak było. W chwili obecnej jest to 2.2 a w ostateczności 2.0 w Audi/ VW. Ale i tak prawdziwa jazda zaczyna się przy 3.0 TDI. Dlatego tak dużo A6 widuje się w tej wersji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubeLek Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgadza się, kiedyś tak było. W chwili obecnej jest to 2.2 a w ostateczności 2.0 w Audi/ VW. Ale i tak prawdziwa jazda zaczyna się przy 3.0 TDI. Dlatego tak dużo A6 widuje się w tej wersji. No wlasnie, przeciez nie tyle chodzi o pojemnosc, co o moc chyba :roll: W Foresterze na poczatek chyba by wystarczylo 2.0 TDI 180km :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zgadza się, kiedyś tak było. W chwili obecnej jest to 2.2 a w ostateczności 2.0 w Audi/ VW. Ale i tak prawdziwa jazda zaczyna się przy 3.0 TDI. Dlatego tak dużo A6 widuje się w tej wersji. No wlasnie, przeciez nie tyle chodzi o pojemnosc, co o moc chyba :roll: W Foresterze na poczatek chyba by wystarczylo 2.0 TDI 180km :roll: Będzie 170 KM i około 350 Nm. Ale to chyba nie wystarczy aczkolwiek na 100% będą oszczędne. Poczekajmy jednak do premiery. Pierwsze sztuki mają być marzec 2008. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Sie powtórzę. Jeżeli Forek będzie miał te 170 kuców i 350 niutonów, A TJ pisał, że jest lepszy od diesla Hondy (w końcu najlepszy motor w klasie), to zapewniam, że Subaru nie bedzie miało się czego wstydzić. Wiele innych aut dostaje zadyszki. O klekotach z pod znaku VW szkoda pisać. Dźwięk pracy będzie zapewne inny niż w Hondzie, ale nieporównywalny, mam nadzieję, z TDI. Kiedyś jeździłem, okolice 2002-2004 Corolla diesel 90 koni. Jako auto zastępcze dostałem Corollę z motorem benz. 1,6. Nie pamiętam mocy. Zdanie jedno. Diesel wymiatał!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Kiedyś jeździłem, okolice 2002-2004 Corolla diesel 90 koni. Jako auto zastępcze dostałem Corollę z motorem benz. 1,6. Nie pamiętam mocy. Zdanie jedno. Diesel wymiatał!!!! Popularne złudzenie. Gwałtowny przyrost momentu turbodiesla daje takie wrażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Jeżeli benzyną jeździ się normalnie (czyli redukcja przed jakimś manewrem a potem kręci do odcięcia), to diesle wcale nie wydają się jakieś takie rewelacyjne. Zresztą diesel to zło, mam ochotę czasem w nocy rzucić przez okno coś ciężkiego na klekota z napisem taxi stojącego z włączonym silnikiem pod domem, którego kierownik właśnie wypisuje rachunek. W trasie sprawa ma się zgoła odmiennie, dzięki wąskiemu zakresowi pracy silnika skrzynia jest zestopniowana tak, że nie trzeba kręcić do 4 tys obr by jechać 140km/h - jest ciszej niż u mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Popularne złudzenie. Gwałtowny przyrost momentu turbodiesla daje takie wrażenia. Jak sie to ma do turboklekotow, ktore potrafia zrobic kuku benzynowcom podczas sprintu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Popularne złudzenie. Gwałtowny przyrost momentu turbodiesla daje takie wrażenia. Jak sie to ma do turboklekotow, ktore potrafia zrobic kuku benzynowcom podczas sprintu? kuku to fatamorgana :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 gruby, mowisz teraz o ekstremum. Fakt pozostaje faktem, ze diesle dostaja owszem strasznego kopa od pewnych obrotow, ale zakres uzytecznosci jest bardzo waski, znacznie wezszy niz w benzynowych. Jedyne co, to jak ciagnie, to ciagnie mocno dzieki wysokiemu momentowi, a jak jest dobrze zestopniowana skrzynia to w trasie jest to calkiem wygodne(jak pisal aflinta) (choc ja akurat nie widze nic fantastycznego w tym, ze nie trzeba redukowac - byc moze jeszcze nie jestem na tyle stary, zeby sieganie do dzwigni zmiany biegow sprawialo mi problemy ) Subarowskie diesle, jak wynika z pierwszych relacji, sa w tej materii o duzy krok do przodu w stosunku do konkurencji - ciagna ponoc juz od bardzo niskich obrotow i nie puchna tak szybko jest reszta. Ale zeby nie bylo zbyt rozowo, to brzmia podobno tak samo jak kazdy zwykly diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gimof Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 to brzmia podobno tak samo jak kazdy zwykly diesel Powiedz, że żartujesz, powiedz :???: kle kle kle kle :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 gruby, mowisz teraz o ekstremum. Sie pytam:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 Od 1600 do 4000 to mało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 FUKS, jak dla mnie tak. Jak chcesz przyspieszac ze startu zatrzymanego to jednak sporo sie nawachlujesz... ale dobra, to wszystko jest taaaaaakie subiektywne, nie ma nad czym dyskutowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 sporo sie nawachlujesz sama przyjemność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 FUKS, jak dla mnie tak. Jak chcesz przyspieszac ze startu zatrzymanego to jednak sporo sie nawachlujesz... ale dobra, to wszystko jest taaaaaakie subiektywne, nie ma nad czym dyskutowac Nie chcę. Chrzanię "ze startu zatrzymanego"... Na ulicy ma to takie znaczenie jak zeszłoroczny śnieg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 nawachlujesz sie jak wsiadziesz w hondowskie wolnossace K20 Tak sobie niedawno policzylem i wyszlo, ze przewaznie zmieniam biegi na wyzsze od 1 do 5 co ok. 1.5-2sekundy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się