Skocz do zawartości

Subaru Boxer Diesel


demol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 348
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie dasz rady w trasie uciec takiemu dieslowi WRXsem ! A na pewno wyprzedzi Cię po 450 Km ja będziesz tankować :razz:

 

Na podjezdzie pod wzniesienie tez taki dieselek moze bez problemu uciec, ze wzgledu na duzo wiekszy moment obrotowy :roll:

Poza tym diesel moze spowodowac wieksze zainteresowanie marka Subaru, ze wzgledu na oszczednosc Polakow :roll:

Ojca juz troche czasu namawiam i namawiam na Forysia, ale powiedzial, ze dopiero sie powazniej zastanowi jak wejdzie diesel, nie interesuje go dzwiek silnika, ani super sportowa jazda.. chodzi tylko o koszta :roll:

Poza tym, przeciez caly czas beda do wyboru wersje benzynowe, wiec powiekszenie o diesel gamy silnikowej nie powinno nikomu przeszkadzac.. przeciez nawet Jaguar juz zaczal robic modele z dieselem i w kombi :razz: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim skromnym zdaniem 2.0 w dizlu to zdecydowanie za mało dla samochodów o gabarytach Forestera (...)

 

Gabarytach Forestera? :shock:

 

No tak, dużo auto o podobnej i większej wielkości ma silniki 1.9 TDI, więc, rzeczywiście 2.0 to złe rozwiązanie. :mrgreen:

 

 

Zgadza się, kiedyś tak było. W chwili obecnej jest to 2.2 a w ostateczności 2.0 w Audi/ VW.

Ale i tak prawdziwa jazda zaczyna się przy 3.0 TDI. Dlatego tak dużo A6 widuje się w tej wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, kiedyś tak było. W chwili obecnej jest to 2.2 a w ostateczności 2.0 w Audi/ VW.

Ale i tak prawdziwa jazda zaczyna się przy 3.0 TDI. Dlatego tak dużo A6 widuje się w tej wersji.

 

No wlasnie, przeciez nie tyle chodzi o pojemnosc, co o moc chyba :roll:

W Foresterze na poczatek chyba by wystarczylo 2.0 TDI 180km :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, kiedyś tak było. W chwili obecnej jest to 2.2 a w ostateczności 2.0 w Audi/ VW.

Ale i tak prawdziwa jazda zaczyna się przy 3.0 TDI. Dlatego tak dużo A6 widuje się w tej wersji.

 

No wlasnie, przeciez nie tyle chodzi o pojemnosc, co o moc chyba :roll:

W Foresterze na poczatek chyba by wystarczylo 2.0 TDI 180km :roll:

 

 

Będzie 170 KM i około 350 Nm. Ale to chyba nie wystarczy aczkolwiek na 100% będą oszczędne. Poczekajmy jednak do premiery.

Pierwsze sztuki mają być marzec 2008.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie powtórzę.

Jeżeli Forek będzie miał te 170 kuców i 350 niutonów, A TJ pisał, że jest lepszy od diesla Hondy (w końcu najlepszy motor w klasie), to zapewniam, że Subaru nie bedzie miało się czego wstydzić. Wiele innych aut dostaje zadyszki. O klekotach z pod znaku VW szkoda pisać. Dźwięk pracy będzie zapewne inny niż w Hondzie, ale nieporównywalny, mam nadzieję, z TDI.

 

Kiedyś jeździłem, okolice 2002-2004 Corolla diesel 90 koni. Jako auto zastępcze dostałem Corollę z motorem benz. 1,6. Nie pamiętam mocy. Zdanie jedno. Diesel wymiatał!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli benzyną jeździ się normalnie (czyli redukcja przed jakimś manewrem a potem kręci do odcięcia), to diesle wcale nie wydają się jakieś takie rewelacyjne. Zresztą diesel to zło, mam ochotę czasem w nocy rzucić przez okno coś ciężkiego na klekota z napisem taxi stojącego z włączonym silnikiem pod domem, którego kierownik właśnie wypisuje rachunek.

W trasie sprawa ma się zgoła odmiennie, dzięki wąskiemu zakresowi pracy silnika skrzynia jest zestopniowana tak, że nie trzeba kręcić do 4 tys obr by jechać 140km/h - jest ciszej niż u mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gruby, mowisz teraz o ekstremum. Fakt pozostaje faktem, ze diesle dostaja owszem strasznego kopa od pewnych obrotow, ale zakres uzytecznosci jest bardzo waski, znacznie wezszy niz w benzynowych. Jedyne co, to jak ciagnie, to ciagnie mocno dzieki wysokiemu momentowi, a jak jest dobrze zestopniowana skrzynia to w trasie jest to calkiem wygodne(jak pisal aflinta) (choc ja akurat nie widze nic fantastycznego w tym, ze nie trzeba redukowac - byc moze jeszcze nie jestem na tyle stary, zeby sieganie do dzwigni zmiany biegow sprawialo mi problemy ;) )

 

Subarowskie diesle, jak wynika z pierwszych relacji, sa w tej materii o duzy krok do przodu w stosunku do konkurencji - ciagna ponoc juz od bardzo niskich obrotow i nie puchna tak szybko jest reszta. Ale zeby nie bylo zbyt rozowo, to brzmia podobno tak samo jak kazdy zwykly diesel :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FUKS, jak dla mnie tak. Jak chcesz przyspieszac ze startu zatrzymanego to jednak sporo sie nawachlujesz... ale dobra, to wszystko jest taaaaaakie subiektywne, nie ma nad czym dyskutowac ;)

Nie chcę. :mrgreen:

Chrzanię "ze startu zatrzymanego"...

 

Na ulicy ma to takie znaczenie jak zeszłoroczny śnieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...