Jump to content

Subaru Boxer Diesel


demol
 Share

Recommended Posts

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

napisz czy warto czekać na dizla

 

to juz niedlugo, a z relacji Dyrekcji wynika, ze naprawde warto. Porownywany byl miedzy innymi z Accordem 2.2 diesel i (obiektywnie, choc i tak pewnie wszyscy beda wychodzic z zalozenia, ze ja tu marketing ten tego ;) ) oprocz dynamiki, ktora mialy zblizona, Subarowy diesel bil go we wszystkich pozostalych kryteriach*. Kurcze, chcialbym sie rozpisac bardziej, ale wiesz jak to jest :)

 

*przepraszam, rozrusznik dosc glosno chodzi, typowe dla Subaru

Link to comment
Share on other sites

Kurcze, chcialbym sie rozpisac bardziej, ale wiesz jak to jest :)

 

Zawsze możesz pod innym nickiem się zarejestrować i wiesz ............. :mrgreen::mrgreen: :roll: :roll: :roll:

 

Albo pisz wspak a my udamy, że nie rozumiemy tego bełkotu i winę zrzucimy na problemy z bazą danych :D

Link to comment
Share on other sites

Ja się zaczynam bać niespodzianek ze strony Subaru, po niespodziance ze stylistyką nowej Imprezy...;-)

 

hehe - akurat ta niespodzianka bedzie naprawde bardzo udana :)

 

a co wchodzi w sklad tych wszystkich pozostalych kryteriow?

 

ok. miejmy nadzieje, ze padre tego nie czyta lub ze sie zlituje nade mna.

 

Przede wszystkim wibracje - a wlasciwie ich brak. Z relacji wynika, ze czuc je tylko minimalnie na kierownicy podczas postoju.

Brak klopotow z ruszaniem - wiekszosc diesli cierpi na brak mocy w takiej sytuacji, co przy przesiadce z benzynowego wymaga przestawienia sie. Ten subarowy diesel rusza bezproblemowo, praktycznie jak benzynowy.

Z wazniejszch rzeczy to jeszcze plaski wykres momentu obrotowego niemal na calej skali obrotow. Oznacza to w praktyce, ze w przeciwienstwie do konkurencji nie dostaje on nagle kopa od turbiny i nie puchnie tak szybko tylko ciagnie praktycznie od zera do odciecia.

Przy tym wszystkim emituje mniej CO2 niz reszta.

 

Przykre tylko, ze ten dieselek nie brzmi jakos wyjatkowo :( No ale to bedziemy musieli sprawdzic sami, bo z autopsji wiem, ze papa nie ma sluchu idealnego :P

 

Tak ze pod kreska: zapowiada sie ciekawie :)

Link to comment
Share on other sites

Ze nie jest tak zle, jak sie wydaje ;)

 

Powiedział byś coś więcej, a nie trzymał w napięciu forumowiczów do 5.04. :sad:

 

Czekalem z niecierpliwoscia do dzisiaj tj.5.04. no i co??? :shock:

Jakos nic sie nie wydarzylo , moze jutro, pozyjemy zobaczymy :wink:

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

nie wiecie co się dzieje z tym dizlem

kiedy będzie wiadomo o jakichś danych technicznych

kiedy poznamy ceny autek z tymże dizlem

bo jakaś cisza nastała (wszyscy tylko o imprezie)

Link to comment
Share on other sites

Dopiero go zaprezentowali więc w sumie nie spodziewałem się jakiegoś nagłego wysypu dokładnych danych a już tymbardziej cen. Nie znamy jeszcze dokładnych zamiarów FHI. Nie wiemy jak i do czego chcą diesla oferować. Choć pewne przypuszczenia są -> Impreza 08.

Myślę, że trzeba cierpliwości.

Link to comment
Share on other sites

Wiemy też, że będzie to 2.0 170KM 350Nm. Aczkolwiek w tym przypadku różne źródła podawały różne wartości.

 

o tym że ma być 170KM mocy to chyba jeszcze nikt nie pisał

ThanJunior w jednym z postów napisał że porównywali go do hondy acord a ona ma 140KM więc nie wiem czy to info o mocy i momencie jest prawdziwe

jeżeli tak będzie to na pewno cena będzie też wysoka

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...