Andrzej Koper Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Ale Kowalski kieruje sie prawie wylącznie argumentem że diesel mało pali :!: więc jest ekonomiczny i dlatego go kupuje I tu powstaje ten wynikający z niewiedzy nonsens Ja nie mam nic do silnikow diesla jezeli w AT, tylko czasami po tankowaniu buty mi sie po pedałach ślizgają AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekwaw Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Ale Kowalski kieruje sie prawie wylącznie argumentem że diesel mało pali :!: więc jest ekonomiczny i dlatego go kupuje I tu powstaje ten wynikający z niewiedzy nonsens Ja nie mam nic do silnikow diesla jezeli w AT, tylko czasami po tankowaniu buty mi sie po pedałach ślizgają AK musi Pan uważać Panie Andrzeju w co Pan wdeptuje to nie olej, to... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Ale Kowalski kieruje sie prawie wylącznie argumentem że diesel mało pali I ze diesel jest niesmiertelny... buty mi sie po pedałach ślizgają Uwazaj z takimi deklaracjami, bo zaraz Szwed z Sierakowskim tu wpadna;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 tylko czasami po tankowaniu buty mi sie po pedałach ślizgają To na jakich stacjach taki syf panuje? Nie wiedzą, co to absosber? :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 tylko czasami po tankowaniu buty mi sie po pedałach ślizgają To na jakich stacjach taki syf panuje? Nie wiedzą, co to absosber? :roll: :wink: Częściowo żartuje myśle że na dobrych stacjach jest OK. Kiedys dużo jeżdziłem dostawczymi dieslami i zdarzało sie dosc często , że potem w aucie było ślisko Szczególnie , że wtedy głownie ciężarowe tankowały napęd. AK ps.Dzis Tribeca spaliła na 40km trasie 16 w mieście.Spowodowane to jest głownie świetną synchronizacją świateł w Wa-wie Bardzo łatwo ją przestawić :!: Wystarczy wymiana żarówek z czerwonych na zielone i bedzie OK tzn. bedziemy stale jechać (żadnych ingerencji w ten skomplikowany elektroniczny system nie należy robić :!: tylko te żarówki :razz: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Spowodowane to jest głownie świetną synchronizacją świateł w Wa-wie Bardzo łatwo ją przestawić :!: Wystarczy wymiana żarówek z czerwonych na zielone i bedzie OK tzn. bedziemy stale jechać (żadnych ingerencji w ten skomplikowany elektroniczny system nie należy robić :!: tylko te żarówki :razz: ) Nie tylko w Wawie jest czerwona fala, w Krakowie tez jest troche ulic i serii swiatel co ni jak sie nie da przejechac, zeby na kazdym sie nie zatrzymac i odczekac swoje. Czy ci spece os ustawien swiatel nie jezdza po miescie, dlaczego nikt tego gowna nie przestroi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FUKS Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Spowodowane to jest głownie świetną synchronizacją świateł w Wa-wie Bardzo łatwo ją przestawić Wystarczy wymiana żarówek z czerwonych na zielone i bedzie OK tzn. bedziemy stale jechać (żadnych ingerencji w ten skomplikowany elektroniczny system nie należy robić tylko te żarówki ) Nie tylko w Wawie jest czerwona fala, w Krakowie tez jest troche ulic i serii swiatel co ni jak sie nie da przejechac, zeby na kazdym sie nie zatrzymac i odczekac swoje. Czy ci spece os ustawien swiatel nie jezdza po miescie, dlaczego nikt tego gowna nie przestroi? Wszystko dlatego, że nie w tą stronę jeździcie. Zamiast E-W proponuje N-S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Spowodowane to jest głownie świetną synchronizacją świateł w Wa-wie Bardzo łatwo ją przestawić :!: Wystarczy wymiana żarówek z czerwonych na zielone i bedzie OK tzn. bedziemy stale jechać (żadnych ingerencji w ten skomplikowany elektroniczny system nie należy robić :!: tylko te żarówki :razz: ) Nie tylko w Wawie jest czerwona fala, w Krakowie tez jest troche ulic i serii swiatel co ni jak sie nie da przejechac, zeby na kazdym sie nie zatrzymac i odczekac swoje. Czy ci spece os ustawien swiatel nie jezdza po miescie, dlaczego nikt tego gowna nie przestroi? Przestroić to napewno nie przestroja (zbyt skomplikowane brak fachowcow) ale wymienić te czerwone szkiełka na zielone i odwrotnie to moze by sie jakis fachowiec z drabiną znalazł AK ps.Fuks w przeciwna strone tez stoją i patrzą jak ja stoję :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 W Polsce wogole die bierze sie tego pod uwage ale nie zapominajmy ze disel wytwarza czad ktory jest rakotworczy i nawet filter czastek stalych tego nie zmieni. Sa one po prostu mniejsze. We wloszech naprzaklad w zimie w okreslone dni nie mozna dieslem wjezdzac do miast. Gal po prostu chce wam (mi na szczescie nie moze robia to za to jego koledzy w 320CDI) zatruwac zycie . diesel jest slepym zaulkiem w rozwoju motoryzacji teraz dopiero to zaczynaja zauwazac w europie z. Po wejsciu EURO 5 bedzie po prostu za drogi w porownaniu do benzyny i nieoplacalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 OT. Benzyna 17 x 4.41 x 1'800 = 134'946 PLN Diesel 12 x 3.63 x 1'800 = 78'408 PLN Muchozol 20 x 1,98 x 1'800 = 71'280 PLN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aston Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 1. Wyższa cena zakupu rekompensowana jest wyższą ceną odsprzedaży, więc nawet jeżeli nie w 100%, to i tak nie ma co sobie tym głowy zawracać. 2. Porównywać można tylko dwa takie same samochody, z podobnej mocy silnikami i osiągami (D. i B.), używane w ten sam sposób (najlepiej przez tego samego kierowcę). OBK diesla nie ma, więc mogę tylko przyjąć założenie, że trzylitrowy turbodiesel paliłby mi średnio ok.12 l/100km. Tyle pali Allroad 3.0 DPF kolegi, który jeżdżąc OBK 3.0, miał średnie spalanie 19/100. Ponieważ ja mam w OBK 17/100, to nie sądzę bym w dieslu miał więcej niż 12. Jeżdżę samochodem 3 lata (zazwyczaj :roll: ) po 60'000km rocznie. No i teraz rachunek: Benzyna 17 x 4.41 x 1'800 = 134'946 PLN Diesel 12 x 3.63 x 1'800 = 78'408 PLN Różnica 56'538 PLN Przy zakupie Audi jest droższe o 78.000 zł (Audi A6 Allroad 3.0 TDI DPF 232 KM Quattro Tiptronic kontra Subaru Outback 3.0 RA 000 4x4 Automat) Jakoś wątpię aby przy odsprzedaży różnica w cenie nadal była prawie 80.000 zł PS nie wspomnę, ze różnicę można gdzieś zainwestować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Bajorek Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 1. Wyższa cena zakupu rekompensowana jest wyższą ceną odsprzedaży, więc nawet jeżeli nie w 100%, to i tak nie ma co sobie tym głowy zawracać. 2. Porównywać można tylko dwa takie same samochody, z podobnej mocy silnikami i osiągami (D. i B.), używane w ten sam sposób (najlepiej przez tego samego kierowcę). OBK diesla nie ma, więc mogę tylko przyjąć założenie, że trzylitrowy turbodiesel paliłby mi średnio ok.12 l/100km. Tyle pali Allroad 3.0 DPF kolegi, który jeżdżąc OBK 3.0, miał średnie spalanie 19/100. Ponieważ ja mam w OBK 17/100, to nie sądzę bym w dieslu miał więcej niż 12. Jeżdżę samochodem 3 lata (zazwyczaj :roll: ) po 60'000km rocznie. No i teraz rachunek: Benzyna 17 x 4.41 x 1'800 = 134'946 PLN Diesel 12 x 3.63 x 1'800 = 78'408 PLN Różnica 56'538 PLN Przy zakupie Audi jest droższe o 78.000 zł (Audi A6 Allroad 3.0 TDI DPF 232 KM Quattro Tiptronic kontra Subaru Outback 3.0 RA 000 4x4 Automat) Jakoś wątpię aby przy odsprzedaży różnica w cenie nadal była prawie 80.000 zł PS nie wspomnę, ze różnicę można gdzieś zainwestować Przy tym samym wyposażeniu ta różnica bedzie dużo, dużo wieksza. I jeszcze później taki drobiazg jak ubezpieczenie AC - ładnych parę tysiecy więcej na rok. Ale i tak różnica w spalaniu w obliczeniu niezła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gal Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 Benzyna 17 x 4.41 x 1'800 = 134'946 PLN Diesel 12 x 3.63 x 1'800 = 78'408 PLN Muchozol 20 x 1,98 x 1'800 = 71'280 PLN Leon, nie jeździj na Muchozolu. Skrzydełka Ci odpadną. Przy zakupie Audi jest droższe o 78.000 zł (Audi A6 Allroad 3.0 TDI DPF 232 KM Quattro Tiptronic kontra Subaru Outback 3.0 RA 000 4x4 Automat) Jakoś wątpię aby przy odsprzedaży różnica w cenie nadal była prawie 80.000 zł Zawsze mówiliśmy o różnicy między tym samym samochodem w wersji benzyna/diesel, a nie o różnicy OBK/Allroad. Średnio, to ok. 10'000. Przy odsprzedaży, diesel jest zazwyczaj o parę tysięcy droższy od benzyny (ten sam model). Czytaj Waść nieco dokładniej. W Polsce wogole die bierze sie tego pod uwage ale nie zapominajmy ze disel wytwarza czad ktory jest rakotworczy i nawet filter czastek stalych tego nie zmieni. Sa one po prostu mniejsze. We wloszech naprzaklad w zimie w okreslone dni nie mozna dieslem wjezdzac do miast. Dzięki temu w miastach jest w tych dniach z 60% mniej samochodów. Można zamiast tego wprowadzić regułę tablic rejestracyjnych (parzyste- nieparzyste), ale skutek byłby gorszy - tylko 50% redukcji. Gal po prostu chce wam (mi na szczescie nie moze robia to za to jego koledzy w 320CDI) zatruwac zycie . Po pierwsze - nie mam kolegów w 320 CDI. Po drugie - nic nikomu nie chcę. Po trzecie - Subaru benzynowe jest wzorem samochodu ekologicznego... diesel jest slepym zaulkiem w rozwoju motoryzacji teraz dopiero to zaczynaja zauwazac w europie z. Po wejsciu EURO 5 bedzie po prostu za drogi w porownaniu do benzyny i nieoplacalny. Pożyjemy - zobaczymy. Już widzę TIRy z 12 litrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 17 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2007 ... Można zamiast tego wprowadzić regułę tablic rejestracyjnych (parzyste- nieparzyste), ale skutek byłby gorszy - tylko 50% redukcji.... Włosi to przerabiali. Lepsi mieli dwa komplety tablic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Nie tylko w Wawie jest czerwona fala, w Krakowie tez jest troche ulic i serii swiatel co ni jak sie nie da przejechac np. Aleje ! Ale istnieja teorie, ze jak jedziesz nimi 150 to lapiesz sie na zielona fale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 1. Wyższa cena zakupu rekompensowana jest wyższą ceną odsprzedaży, więc nawet jeżeli nie w 100%, to i tak nie ma co sobie tym głowy zawracać. 2. Porównywać można tylko dwa takie same samochody, z podobnej mocy silnikami i osiągami (D. i B.), używane w ten sam sposób (najlepiej przez tego samego kierowcę). OBK diesla nie ma, więc mogę tylko przyjąć założenie, że trzylitrowy turbodiesel paliłby mi średnio ok.12 l/100km. Tyle pali Allroad 3.0 DPF kolegi, który jeżdżąc OBK 3.0, miał średnie spalanie 19/100. Ponieważ ja mam w OBK 17/100, to nie sądzę bym w dieslu miał więcej niż 12. Jeżdżę samochodem 3 lata (zazwyczaj :roll: ) po 60'000km rocznie. No i teraz rachunek: Benzyna 17 x 4.41 x 1'800 = 134'946 PLN Diesel 12 x 3.63 x 1'800 = 78'408 PLN Różnica 56'538 PLN Przy zakupie Audi jest droższe o 78.000 zł (Audi A6 Allroad 3.0 TDI DPF 232 KM Quattro Tiptronic kontra Subaru Outback 3.0 RA 000 4x4 Automat) Jakoś wątpię aby przy odsprzedaży różnica w cenie nadal była prawie 80.000 zł PS nie wspomnę, ze różnicę można gdzieś zainwestować Kolejny nieuświadomiony - Legacy jest rozmiarów A4. Porównuj z A4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Nie tylko w Wawie jest czerwona fala, w Krakowie tez jest troche ulic i serii swiatel co ni jak sie nie da przejechac np. Aleje ! Ale istnieja teorie, ze jak jedziesz nimi 150 to lapiesz sie na zielona fale tak tylko taka opcja jest w nocy w dzien nawet jakbys chcial to przekroczyc 100km/h na alejach to jest cud Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Pedro - Kolejny nieuświadomiony - Legacy jest rozmiarów A4. Porównuj z A4. O którym A4 mówisz ? bo chyba nie Audi. :smile: Przesiałem się z A4'02 na OBK i jest to kolosalna różnica. Zwłaszcza dla pasażerów z tyłu. Co prawda dla kierowcy A4 mniej miejsca rekompensuje lepszymi fotelami ( przynajmniej w moim przypadku ) ale za to z tyłu praktycznie mogą podróżować dzieci i to tylko do 160-cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Pedro - Kolejny nieuświadomiony - Legacy jest rozmiarów A4. Porównuj z A4. O którym A4 mówisz ? bo chyba nie Audi. :smile: Przesiałem się z A4'02 na OBK i jest to kolosalna różnica. Zwłaszcza dla pasażerów z tyłu. Co prawda dla kierowcy A4 mniej miejsca rekompensuje lepszymi fotelami ( przynajmniej w moim przypadku ) ale za to z tyłu praktycznie mogą podróżować dzieci i to tylko do 160-cm. Audi A4. W innym wątku dałem kiedyś szczegółowe porównanie (wymiary, rozstaw osi itd). A co do ilości miejsca w Legacy na tylniej kanapie też już sporo było. Reasumując - jak fotel kierowcy jest w dole, to parażer stopy musi za uszy założyć, bo pod fotel kierowcy napewno nie wciśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Pedro - Kolejny nieuświadomiony - Legacy jest rozmiarów A4. Porównuj z A4. O którym A4 mówisz ? bo chyba nie Audi. :smile: Przesiałem się z A4'02 na OBK i jest to kolosalna różnica. Zwłaszcza dla pasażerów z tyłu. Co prawda dla kierowcy A4 mniej miejsca rekompensuje lepszymi fotelami ( przynajmniej w moim przypadku ) ale za to z tyłu praktycznie mogą podróżować dzieci i to tylko do 160-cm. Audi A4. W innym wątku dałem kiedyś szczegółowe porównanie (wymiary, rozstaw osi itd). A co do ilości miejsca w Legacy na tylniej kanapie też już sporo było. Reasumując - jak fotel kierowcy jest w dole, to parażer stopy musi za uszy założyć, bo pod fotel kierowcy napewno nie wciśnie Szerokość niby większa ale A4 w porównaniu z OBK ( może środek jest większy od Legacy? ) jest w środku bardzo "ciasne". Mam 185cm i nie było żadnych szans żeby w A4 ktoś usiadł za mną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mess Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 nie mozna porownywac wielkosci srodka a4 / legacy mam 182cm jak usiadlem za kierownica a4 z tylu moglo usiasc jedynie dziecko i to dosc male.... w legacy tego problemu nie ma i nawet dorosly nie bedzie mial problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kasztan Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 disel wytwarza czad ktory jest rakotworczy i nawet filter czastek stalych tego nie zmieni. Sa one po prostu mniejsze. czad to CO -czyli tlenek węgla i silniki diesla emitują go znacznie mniej niż benzynowe zapewne chodzi Ci o nanocząstki :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Odkopujemy. Dzisiaj rozpoczął się salon we Frankfurcie i Subaru po raz kolejny przywiozło makietę napędu z silnikiem diesla. Oficjalnie ogłoszone parametry to pojemność 2.0 l, 150 KM i 350 Nm, emisja CO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Zdaje się, że to nie emisja dwutlenku węgla jest słabą stroną dyszli jeżeli idzie o środowisko. Fajnie, ze na podanej konferencji prasowej tak wspaniale uczcili 35 lecie SAWD wprowadzając Justy FWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 11 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2007 Kalifornia diesla nie chce polubić, a Europa wciąż zachwyca się niską emisją CO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się