Skocz do zawartości

Subaru Boxer Diesel


demol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 348
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jeszcze nie spotkałem 2.0 turboklekota (serii), który by wklepał Accordowi 2.0 N/A.

 

Oczywiście - porównuję auta o podobnych gabarytach.

 

 

 

Jedynie co - to podejrzewam, że A4 2.0TDI 170 KM dałoby radę...

Co to znaczy "wklepał"?

Ustawiasz się na czterysta metrów ze startu zatrzymanego?

No to powodzenia życzę przy takim sposobie wyboru samochodu do jeżdżenia po drogach... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy "wklepał"?

Ustawiasz się na czterysta metrów ze startu zatrzymanego?

No to powodzenia życzę przy takim sposobie wyboru samochodu do jeżdżenia po drogach... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

 

 

:]

 

 

A ja i tak kupię wolnossącą benzynę, której klekot o tej samej pojemności nie da rady... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja i tak kupię wolnossącą benzynę, której klekot o tej samej pojemności nie da rady... :mrgreen:

Na 400m? Pewnie tak.

Bo na drodze tylko będziesz łykał sadzę klnąc pod nosem... :mrgreen:

W mieście podobnie - będziesz upajał się dźwiękiem swojej szlifierki na siedmiu tysiącach obrotów (jak do nich dojdziesz), chwilę (dłuższą) potem gdy klekoczący na dwóch tysiach diesel Ci się gładko wpasuje z sąsiedniego pasa przed maskę... :twisted:

Kupuj co chcesz. :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko czekać na auta z silnikami elektrycznymi i momentem obrotowym płaskim jak stół w pełnym zakresie obrotów ;)

Wiesz, że jak jeżdżę teraz tym dieslem, to jego charakterystyka mi się z trolejbusem kojarzy? :mrgreen:

Jeździł ktoś z Was trolejbusami?

Trzeba się dobrze trzymać... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mieście podobnie - będziesz upajał się dźwiękiem swojej szlifierki na siedmiu tysiącach obrotów (jak do nich dojdziesz), chwilę (dłuższą) potem gdy klekoczący na dwóch tysiach diesel Ci się gładko wpasuje z sąsiedniego pasa przed maskę... :twisted:

Kupuj co chcesz. :razz:

 

 

Gal, zapomniałeś, że jeżdżę jak idiota - i żadnemu nie pozwolę się wpasować przed maskę! :mrgreen:

 

 

BTW - to czemu znowu kupiłeś benzynę..? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mieście podobnie - będziesz upajał się dźwiękiem swojej szlifierki na siedmiu tysiącach obrotów (jak do nich dojdziesz)' date=' chwilę (dłuższą) potem gdy klekoczący na dwóch tysiach diesel Ci się gładko wpasuje z sąsiedniego pasa przed maskę... :twisted:

Kupuj co chcesz. :razz:[/quote']

 

 

Gal, zapomniałeś, że jeżdżę jak idiota - i żadnemu nie pozwolę się wpasować przed maskę! :mrgreen:

Czyli: Obroty poniżej 4'000 to mój wróg?

Można i tak, ale strasznie hałaśliwy sposób bycia to jest... :roll:

 

BTW - to czemu znowu kupiłeś benzynę..? :roll:

Bo stary jestem, nie mam czasu by sprawdzić jak jeździ allroad 3.0tdi, Audi jest kretyńsko drogie, Raju mi podsunął jakiś papier do podpisania, a AK opowiada, że Subaru jest najlepsiejsze.

To chyba trzeba mu wierzyć, tak...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można i tak, ale strasznie hałaśliwy sposób bycia to jest... :roll:

 

 

I kawiorowy... :mrgreen:

 

 

AK opowiada, że Subaru jest najlepsiejsze.

To chyba trzeba mu wierzyć, tak...?

 

No, ale Andrzej to mówił w kontekście rajdów. A z Ciebie rajdowiec to dopiero na zwężkach wychodzi... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździł ktoś z Was trolejbusami?

Trzeba się dobrze trzymać... :mrgreen:

O tak. Gdzieś jeszcze jeżdżą te wynalazki? Ja jeździłem w Gdyni, szkoda tylko, że nie za kierownicą. :roll:

 

W Lublinie i Tychach :)

 

Z tego co mi rodzice opowiadali, były niezłe przepięcia na tych maszynach. A i na przegubie buta można było zgubić :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi rodzice opowiadali, były niezłe przepięcia na tych maszynach.

 

?

 

Znaczy się jak padał deszcz, gdy wchodziłeś po schodach gdzie nie było gumy a dotkłeś się nogą można było oberwać prądem :roll: :mrgreen: Niewiem ile w tym prawdy, rodzice mi opowiadali komunistyczne czasy nie :arrow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów :cool:

Tak czytam Wasze wypowiedzi o tym dieslu i nie wiem gdzie ma byc ta oszczędność bo napędu po 2 zł już nie kupicie , za diesla jak nic trzeba na starcie koło 10 tys więcej zapłacić więc ewentualna rozmowa o oszczędności to sie moze zacząć za dwa lata (jak ktos duzo jeżdzi) :shock: czyli po około 100tys km. Nie wiem jakie sa koszty przeglądów diesla ale powiedzmy , że takie same.Napewno zaś konsekwencje nalania złego paliwa (gorszego) są bardzo drogie wiec z założenia trzeba tankowac na "dobrych" stacjach.Moment tak, jest wyższy ale jak sobie bieg zmienię na niższy w benz. to bede miał podobny :mrgreen: Rozumiem , że diesel w Subaru powinien byc juz dawno ale to raczej chodzi o czystosc spalin , trochę o modę bo jak pytam klienta dlaczego chce diesla to odpowiada , że mało pali :roll: więc ja odpowiadam jak wyżej.

AK

ps. ubrudzone podeszwy butów przy tankowaniu diesla zakładam , że są juz wspomnieniem na polskich stacjach benz. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...