Skocz do zawartości

Subaru Boxer Diesel


demol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 348
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Fakt to jutro:

http://www.furious.pl/news2007b/subaru_boxer.htm

 

teraz wszystkie lolki z VW bedą kupować subaru z dieselkiem .... :neutral:

 

i cipowac :roll:

A Ty byś nie dłubnął :wink: :mrgreen:

 

PS Słyszałem, że bogatszych wersjach ma być taka specjalna pompka wzmacniająca siłę hamowania. Ktoś to chyba zakładał i nawet się chwalił na forum. Teraz będzie w serii, więc żaden rarytas :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt to jutro:

http://www.furious.pl/news2007b/subaru_boxer.htm

 

teraz wszystkie lolki z VW bedą kupować subaru z dieselkiem .... :neutral:

 

i cipowac :roll:

A ja myśle że nie będą. Subaru jest klasą samą w sobie. Podejżewam że cena Legacy w dieslu będzie od 120tys zł, bo wkońcu mamy Subaru, napęd 4x4, wiele osób będzie czekało na informacje jaka jest awaryjność tych aut i silników tym bardziej że jest to nowa konstrukcja. Tym bardziej że cena 2.0 wolnossące kosztuje już teraz około w wersji podstawowej 100tys. Konkurencja mają ceny niższe i to dużo Mondeo od 90tys, Octavia od 74 tys, od Laguna 93tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale Legacy 4x4 kosztuje tyle co Octawia 4x4, jest tańsze niż takowy Pasat nie wspominając o innych markach, to dotyczy benzyny, jak będzie to wygladać cenowo w dizlach to nie wiadomo ale może podobnie. Segment aut 4x4 rośnie dośc szybko - pomijam klasę i jakość tych napędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale powiedz mi ile widziałeś nowych Octavii Combi 4x4, czy nowych Passatów 4Motion (czyli potocznych Hadlexów). Bo ja nowej żadnej nie widziałem. Ale widze dużo takich 4-5 latków spod znaku VW. Zresztą każdy jest zwolennikiem innej marki. Gdyby wszyscy jeździli jedną było by poprostu nudno i smutno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile widziałem, na pewno wiecej Octavii 4x4, te widuje dośc często, Passaty rzadko- tu widać,że cena robi swoje - muszę przyznać, że w Krakowie wiecej od nich razem wziętych jeżdzi Legacy. Generalnie się z tobą zgadzam, że dizel jakoś strasznie nie wpłynie na spopularyzowanie Subaru - cena zrobi swoje, spowoduje jednak, że wzrosnie udział marki w rosnącym rynku aut 4x4. Od 3 lat to i tak sie dzieje. Jak kupowałem Forestera to przez tydzień zadnego nie mogłem spotkać w Krakowie (w budzie II edycji ) - zielonego takiego to swojego widziałem jako pierwszego. Teraz ile dziennie widzę Foresterów? Kilka to jak z dzieckiem do szkoły jadę, nawet nie liczę i prawie uwagi nie zwracam. Po dizlu będzie to jeszcze silniej widoczne - mimo ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt to jutro:

http://www.furious.pl/news2007b/subaru_boxer.htm

 

teraz wszystkie lolki z VW bedą kupować subaru z dieselkiem .... :neutral:

 

i cipowac :roll:

A Ty byś nie dłubnął :wink: :mrgreen:

 

PS Słyszałem, że bogatszych wersjach ma być taka specjalna pompka wzmacniająca siłę hamowania. Ktoś to chyba zakładał i nawet się chwalił na forum. Teraz będzie w serii, więc żaden rarytas :mrgreen:

 

sam jestes pompka :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile widziałem, na pewno wiecej Octavii 4x4, te widuje dośc często, Passaty rzadko- tu widać,że cena robi swoje - muszę przyznać, że w Krakowie wiecej od nich razem wziętych jeżdzi Legacy. Generalnie się z tobą zgadzam, że dizel jakoś strasznie nie wpłynie na spopularyzowanie Subaru - cena zrobi swoje, spowoduje jednak, że wzrosnie udział marki w rosnącym rynku aut 4x4. Od 3 lat to i tak sie dzieje. Jak kupowałem Forestera to przez tydzień zadnego nie mogłem spotkać w Krakowie (w budzie II edycji ) - zielonego takiego to swojego widziałem jako pierwszego. Teraz ile dziennie widzę Foresterów? Kilka to jak z dzieckiem do szkoły jadę, nawet nie liczę i prawie uwagi nie zwracam. Po dizlu będzie to jeszcze silniej widoczne - mimo ceny.

 

Niestety (dla wyników sprzedaży) Subaru ma image samochodu rajdowego. Co z tego, że wolnossąca impreza jest tańsza od porównywalnie wyposażonego Focusa z kufrem. Nadal jak ktoś słyszy Impreza to myśli - sport, spalanie :D Może Diesel wpłynie na zmianę wizerunku marki. I to właśnie w Imprezce spodziewał bym się największego wzrostu sprzedaży - o ile cena nadal będzie zbliżona do Fordów a marketing Subaru postawi na bezpieczeństwo i bezawaryjność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dodatek Imprezka jest taka brzydka. Szczególnie w środku... :( Czas na nową wersję. Taką, żeby wnętrze nie przypominało lat 90-tych :)

 

Nie wiem, mi tam sie podoba. Zeby tylko z niej dupowozu pospolitego nie zrobili...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dodatek Imprezka jest taka brzydka. Szczególnie w środku... :( Czas na nową wersję. Taką, żeby wnętrze nie przypominało lat 90-tych :)

 

Nie draznij mnie. Pokazac Ci wnetrze rodem z lat siedemdziesiatych w OBK? :smile:

 

OBK? Nie licząc B9 to Legaś jest jedynym Subarakiem z ładnym wnętrzem :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...