Mixer555 Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Witam, Panie i panowie poszukuje silnika turbo 2,5 do wrx 07 gdyby ktoś miał coś godnego uwagi to pisać. Przy okazji ktoś zna: https://allegro.pl/silnik-subaru-impreza-sti-2-5-turbo-ej25-i7458364208.html# ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2018 https://www.subaru.pl/kompletny-blok-silnika-2-5l-forester-wrx-sti-xt.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvgth Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Pozwolę podłączyć się do tematu Co powiedzielibyście o trwałości EJ255? Czy zakup auta z przebiegiem 180-200kkm (po potwierdzeniu ogólnego dobrego stanu auta) ma w ogóle sens czy raczej zaraz wszystko będzie się sypać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 5 minut temu, kvgth napisał: Pozwolę podłączyć się do tematu Co powiedzielibyście o trwałości EJ255? Czy zakup auta z przebiegiem 180-200kkm (po potwierdzeniu ogólnego dobrego stanu auta) ma w ogóle sens czy raczej zaraz wszystko będzie się sypać? Jeżeli auto jeździło na dobrym oleju i ogólnie było dbane o auto, to ryzyko jak w każdym innym samochodzie. Przy tym przebiegu ten silnik często ma już wymienione UPG , lub nawet cały silnik, reguły nie ma. W moim FXT SH uszczelki poddały się przy 143kkm . W każdym bądź razie trzeba być przygotowanym na jakieś wydatki przy tym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 3 godziny temu, kvgth napisał: Pozwolę podłączyć się do tematu Co powiedzielibyście o trwałości EJ255? Czy zakup auta z przebiegiem 180-200kkm (po potwierdzeniu ogólnego dobrego stanu auta) ma w ogóle sens czy raczej zaraz wszystko będzie się sypać? Ten silnik to niewypał. Konstruktor, który go stworzył powinien popełnić sepuku. Mój pomimo łagodnego traktowania i regularnych serwisów wypluł UPG przy 185 tkm, a blok poszedł na złom przy 210 tkm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 (edytowane) . Edytowane 6 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kvgth Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 Godzinę temu, rydzada napisał: Ten silnik to niewypał. Konstruktor, który go stworzył powinien popełnić sepuku. Mój pomimo łagodnego traktowania i regularnych serwisów wypluł UPG przy 185 tkm, a blok poszedł na złom przy 210 tkm. To lipa, miałem nadzieję, że przy odpowiednim dbaniu i spokojnej jeździe przynajmniej do 250kkm dociągnie...a z tego co czytam to praktycznie wszędzie tutaj jest UPG w granicach 180-200k i niedługo po tym nowy blok Chyba, że reszta jeździ dłużej i nie narzeka Ciekawe czy znalazłby się tu ktoś, kto przejechał tym więcej bez takich doświadczeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Djet Opublikowano 14 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2018 czy fb25 też ma problem z upg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się