madkeinam Opublikowano 31 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2018 Panie i Panowie, powiedzcie, co tonaż element na zdjęciu? Dziś po pracy zastałem rozładowany aku, przy odpalaniu z kabli coś strzeliło ale forek odpalił. Niskie obroty były za wysokie, znalazłem przewód podciśnienia odpięty od serwa tempomatu, po podłączeniu przewodu obroty spadły ale silnik dalej się kolebał na wszystkie strony. Na silniku pod przepustnicą znalazłem takie coś. Plastikowy zdaje się, że z dziurką, a w nim gumowa membrana. Gdzie to dać? Akumulatora jeszcze nie podłączałem, chciałem najpierw to zamontować. Pacjent: Forester 1999 2.0 125KM, b+g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Zaślepka walka rozrządu z głowicy. Popatrz na silnik od strony ściany grodziowej. Z lewej głowicy, wymieniłem ostatnio u siebie bo ciekło z niego. Wysłane z mojego M2 Mini przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madkeinam Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 5 godzin temu, ewemarkam napisał: Zaślepka walka rozrządu z głowicy. Popatrz na silnik od strony ściany grodziowej. Z lewej głowicy, wymieniłem ostatnio u siebie bo ciekło z niego. Dzięki za odpowiedź. U mnie to jednak nie ta zaślepka. Mam jeszcze strare wtryskiwacze od poprzedniej instalacji gazowej, gazownik je zostawił tylko zaślepił przewody, powiedział, żeby je ściągnąć przy zdejmowaniu dolotu kiedyś. I to z nich dwóch wywaliło takie dekielki, drugi znalazłem przy drugim wtryskiwaczu, Wywaliło dekielki i ciągnie lewe powietrze. Oczywiście wtryskiwacze są tak umiejscowione żeby do nich nie dotrzeć, po wewnętrznej stronie dolotu i po prawej silnika... bez ściągania dolotu się chyba nie obejdzie. I tu takie pytanie - jak? WIększa to jest filozofia czy da radę to zrobić na parkingu pod robotą? Przypuszczam, że wtedy i uszczelki wypadałoby zmienić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ada///m Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomek Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Zależy gdzie pod robotą Kolektor nie jest trudny do ściągnięcia trzeba odpiąć troche elektryki (bo ściąga się go z całą wiązką przyczepioną do niego. Jak już to ruszysz to warto zmienić gumowe łączki i opaski zaciskowe na magistrali paliwowej (mi kiedyś przy dużych mrozach rozciekł się jeden taki wężyk), Co do samych uszczelek miedzy silnikiem, a kolektorem to pewnie je uszkodzisz ściągając kolektor więc warto mieć je zamówione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się