pumex1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Mając taki wybór kupiłbym Leon, na zimę to żółwik skórzany, a na lato to kapelusz a znasz "darowanemu koniowi....?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Kapelusz jakby "ziomkowy",to prędzej BMW albo VW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Nie taka lepsza ta Skoda od Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 w garażu Subaru od zawsze jest - a obok nowa służbówka stanie. Ot w ramach wymiany wyszło, że Octavia. Taka sytuacja Tylko dylemat czy iść w: 1: 1,8TSi DSG6 4x4 kombi, w wersji Elegance, bez dodatków i z dopłatą (budżet/rata maksymalna + 10% wkładu własnego) 2. 2,0 TSI RS, MT6, FWD, sedan, bez wielkich dodatków i z dopłatą (j.w.) 3. 1,8 TSi MT6, FWD, Elegance,sedan, duuuuuużo dodatków. Bez dopłaty. I jeśli jest tu Dyrekcja - tak, będzie gniazdo 230V Czy ten RS nie jest już porządnie wyposażony w serii? Niezależnie od wersji którą wybierzesz, daj koniecznie znać jak te Skody się 'czuje' po dłuższym czasie użytkowania, bo to dosyć krytyczny parametr w kontekście tego wątku. Jechałem dziś do PL swoim '09 Legacy SBD. Gnojówka czy nie, to auto znakomicie reaguje na ruchy kierownicy przy ok. 200 km/h, jest stabilne, pewne i nie ma tendencji do podsterowności. Takie rzeczy trudno zweryfikować na jeździe próbnej dlatego jak już pojeździsz tą Skodą, to daj nam fachową opinię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 tak to zestawiłem: http://skoda-cc.cloudapp.net/CarCard/62360147 vs: http://skoda-cc.cloudapp.net/CarCard/62356353 http://skoda-cc.cloudapp.net/CarCard/62302393 @@sewa, nie spodziewam się rewolucji na miarę Subaru bo wiem jak np. Alltrack 4x4 się zachowywał w trudnych warunkach i gdybym miał inwestować w Haldexa, to sorry, ale nie. Na lekkim śniegu i lekkim mokrym - daje radę bez problemu. Ale jak wpadłem do rowu, bo się podmokła ziemia obsunęła, to nagle okazało się, że mam przednionapędówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 RS nie jest konkretnie wyposażony w serii - przynajmniej w Niemczech. Ja oglądałem takiego co nie miał np. sterowania radiem w kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 U nas RS jest dobrze wyposażony juz e serii, ale i tak większy znacznie sens ma 1.8 TSI 4X4. Od przyszlego roku rowniez dostepny w liftbacku. Wiem co mowie - jeździłem wszystkimi trzema Octavianami (rs tdi, rs tsi oraz 1.8 tsi 4x4). Najgorszy jest rs tdi...ruszyc tym bez buksowania to wyczyn, do tego glosny a konie gdzies pouciekaly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Pumeks dawaj RS będziesz sie tam w jakieś półśrodki bawił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 @@turdziGT, tylko patrząc na to wszystko - różnica w sprincie niewielka, prestiż żaden a płacić za 40KM więcej i 0,6 do setki i VW kubełki to żąden cymes. Mój były Forek zjadał motocykle na starcie, a to ma być darmowy dupowóz, a nie sprinter na miarę 1/4 mili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 Te kubelki z RSA da sie akurat zamówić do zwykłej Octavi mnie oczywiście nie chodzi o osiągi po prostu wiem ze RS bedzie fajniej zestrojony i na pewno bedzie sie lepiej prowadzić o nic wiecej mi nie chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 21 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2014 @@turdziGT, powiem tak - jak chodzi o prowadzenie, to pytanie czy ma być zylion lat świetlnych do Subaru czy dwa zyliony lat swietlnych jakby nie patrzeć - nadal zylion albo dwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zawias RS to nic specjalnego. Jest twardo, ale nie milo twardo i zwarto a po prostu twardo i tyle. RS ma owszem dwie spoko rzeczy: bardzo przyjemne hamulce z GTI Performance i progresywny uklad kierowniczy - tego moze brakowac w zwyklej Octavii. Za to FWD i 220 KM (a zapewne i wiecej bo tsi maja bardzo czesto gratisy i ten 2.0 hamowany jest na okolo 240) z tym zawiasem i napedem po prostu nie daja rady na choćby delikatnie wilgotnej drodze. Sprawdzone. Jesli chodzi o fotele - sa niezle i mozna je miec w zwyklej tez (pakiet dynamic), podobnie kierownice. Tego mi brakuje w Forku - opcja pakietu SPORT czy jakby tam zwal, ktora daje ciekawszy fotel, wieniec, heble i moze ciut bardziej charakterny dzwiek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Zawias RS to nic specjalnego. Jest twardo, ale nie milo twardo i zwarto a po prostu twardo i tyle. (...) Za to FWD i 220 KM (a zapewne i wiecej bo tsi maja bardzo czesto gratisy i ten 2.0 hamowany jest na okolo 240) z tym zawiasem i napedem po prostu nie daja rady na choćby delikatnie wilgotnej drodze. Sprawdzone. Tak sądziłem; duży moment obrotowy i FWD to trudna kombinacja. Ponadto, owa 'zwartość' o której piszesz to jest dokładnie to o co mi chodzi; charakterystyka której nie sprawdzisz w katalogu i podczas krótkiej jazdy po mieście. Tym niemniej, i z nieco innej beczki, umówiłem się na jazdę nowym passatem. Salon VW mam akurat w Poznaniu pod nosem. Pierwszy kontakt z nimi potwierdza (po raz kolejny) że podejście do klienta w Polsce jest na bardzo wysokim poziomie (porównując z BE). Wesołych Świąt! s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Tym niemniej, i z nieco innej beczki, umówiłem się na jazdę nowym passatem. Salon VW mam akurat w Poznaniu pod nosem. Pierwszy kontakt z nimi potwierdza (po raz kolejny) że podejście do klienta w Polsce jest na bardzo wysokim poziomie (porównując z BE). A który to salon - tak z ciekawości. Ja jakiś czas temu odwiedziłem ten na Kowalewickiej i mam dokładnie odmienne odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Berdychowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 A może RS + szpera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 @@turdziGT, powiem tak - jak chodzi o prowadzenie, to pytanie czy ma być zylion lat świetlnych do Subaru czy dwa zyliony lat swietlnych jakby nie patrzeć - nadal zylion albo dwa Cieżko sie doradza zza klawiatury ale mimo wszystko wydaje mnie sie ze RS bedzie miał najwiecej charakteru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 @@turdziGT, powiem tak - jak chodzi o prowadzenie, to pytanie czy ma być zylion lat świetlnych do Subaru czy dwa zyliony lat swietlnych jakby nie patrzeć - nadal zylion albo dwa Cieżko sie doradza zza klawiatury ale mimo wszystko wydaje mnie sie ze RS bedzie miał najwiecej charakteru. Masz rację, @Turdzi. Wydaje Ci się Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 150 stron a znalazłem piękne podsumowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) w garażu Subaru od zawsze jest - a obok nowa służbówka stanie. Ot w ramach wymiany wyszło, że Octavia. Taka sytuacja Tylko dylemat czy iść w: 1: 1,8TSi DSG6 4x4 kombi, w wersji Elegance, bez dodatków i z dopłatą (budżet/rata maksymalna + 10% wkładu własnego) 2. 2,0 TSI RS, MT6, FWD, sedan, bez wielkich dodatków i z dopłatą (j.w.) 3. 1,8 TSi MT6, FWD, Elegance,sedan, duuuuuużo dodatków. Bez dopłaty. I jeśli jest tu Dyrekcja - tak, będzie gniazdo 230V Ja szukałbym jakieś fajnej mocnej ośki tylko nie wiem czy Skoda coś takiego ma. 200 KM, małe auto, kupa zabawy: można sprawdzić jak przyspiesza przy zaciągniętym ręcznym . Edytowane 23 Grudnia 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Pumex, a musi być Skoda? Czy moze inny VAG też. Jaki budżet jeśli wolno spytać (moze byc na PW) Edytowane 23 Grudnia 2014 przez lukass Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 @@lukass, wiesz jakie są korporeguły PW poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 @@turdziGT, powiem tak - jak chodzi o prowadzenie, to pytanie czy ma być zylion lat świetlnych do Subaru czy dwa zyliony lat swietlnych jakby nie patrzeć - nadal zylion albo dwa Cieżko sie doradza zza klawiatury ale mimo wszystko wydaje mnie sie ze RS bedzie miał najwiecej charakteru. Masz rację, @Turdzi. Wydaje Ci się Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Wydaje nie wydaje nie jedziem nigdy RSem wiec ciężko coś powiedzieć w każdym razie we wszystkich testach jest bardzo dobrze oceniany wiec niby dlaczego wszyscy ci dziennikarze maj się mylić. Tak btw dziś widzalem takiego RSa kombi w fajnym kolorze coś ala Daytona gray Audi ze czarna optyka wygladal na prawdę super bez porównania bardzie zadziornie niż 1.8 TSI sąsiada w kolorze srebrnym. Dlam mnie wybór jest tylko jeden a w ciężkim terenie haldex i tak nie pomoże ale tak jak mówię to moj wybór Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Ja jeździłem i to trochę więcej niż jazda próbna. O ile RS I miał kupę charakteru i dawał naprawdę frajdę, RS II był poprawny ale trochę bez polotu, tym niemniej uchodził w tłoku, o tyle RS III to totalne rozczarowanie. Jazda tym jest po prostu męcząca i nieprzyjemna, a radości czy charakteru zero Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 @@lukass, wiesz jakie są korporeguły PW poszło. bierz taką skodzinę i po sprawie http://raiffeisen-leasing.otomoto.pl/skoda-superb-3-6-fsi-dsg-platinum-C35455158.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się