PrzemoST Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Czy ktoś miał styczność z tym produktem? Warto się bawić w te tanie silikony, czy pozostać przy gumianych OEM?;) https://www.subarak.pl/inne/1548-przewody-silikonowe-wody-turboworks-do-subaru-impreza-20-wrx-g11.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Zobacz QSP część ludzi na nich śmiga i z tego co wiem jest ok.A jak nie to dozbieraj na SamcoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Mam Samco od dwóch lat i jest Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekGX Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Najlepsza opcja to SamcoWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Kupisz Oem i też będzie dobrze, podobno są bardzo wytrzymałe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Kupowałem górny wąż od chłodnicy OEM w ASO za ok. 100pln więc cena uczciwa i jakość gwarantowana. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 Również polecam oryginały. Dostępne, tanie i masz pewność, że będą wytrzymałe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 (edytowane) Ok, kupiłem oryginał OEM. Nie planuję spuszczania płynu całkowicie. Pytanie jak wielki bajzel zrobię na podłodze garażu po jego zdjęciu?:D Planuję odessać płyn z górnego zbiornika, a resztę zostawić jak jest, uzupełnić finalnie płyn i odpowietrzyć. Edytowane 16 Lipca 2018 przez PrzemoST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 2 godziny temu, PrzemoST napisał: Ok, kupiłem oryginał OEM. Nie planuję spuszczania płynu całkowicie. Pytanie jak wielki bajzel zrobię na podłodze garażu po jego zdjęciu?:D Planuję odessać płyn z górnego zbiornika, a resztę zostawić jak jest, uzupełnić finalnie płyn i odpowietrzyć. Ja bym nie kombinował tylko zalał kompletnie nowy płyn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 16 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 3 godziny temu, PrzemoST napisał: Ok, kupiłem oryginał OEM. Nie planuję spuszczania płynu całkowicie. Pytanie jak wielki bajzel zrobię na podłodze garażu po jego zdjęciu?:D Planuję odessać płyn z górnego zbiornika, a resztę zostawić jak jest, uzupełnić finalnie płyn i odpowietrzyć. Nie odkręcaj w ogóle korków to po zdjęciu przewodów wycieknie max 1-2 litry 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 16 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2018 2 godziny temu, abecer napisał: Ja bym nie kombinował tylko zalał kompletnie nowy płyn Mam prawie nowy, drogi płyn, szkoda mi go;) jak również czasu na odpowietrzanie pustego układu;) Gotowe. Kontrolujcie swoje węże... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SOpEL Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Jeździłem w WRXie na turboworksach. Mam w STI turboworksy i niczym nie ustępują innym. Jest OK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Miałem w GT jakieś silikony niewiadomego pochodzenia i przez 4 lata/80 tyś km nic się złego nie stało 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 17 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2018 Mam turboworks na dolocie, będzie z 5 lat. Nic się nie dzieje. PrzemoST pozakładaj zaciski do przewodów przed okręceniem przewodów i płyn nie zejdzie. https://allegro.pl/listing?string=zaciski do przewodów&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-wp-aut-1-3-0329 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 18 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2018 W dniu Monday, July 16, 2018 o 16:47, Polak821 napisał: Nie odkręcaj w ogóle korków to po zdjęciu przewodów wycieknie max 1-2 litry Tak zrobiłem, wyłapałem wszystko do worka na śmieci, polecam ten patent. Wyciekło 1,5litra. Dzięki za wskazówkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się