PrzemoST Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 Przy okazji wymiany przewodów chłodnicy postanowiłem też wymienić termostat. W sklepach wg modelu dostępne są termostaty o różnych temperaturach otwarcia (78 lub 88 C). Logika nakazuje, aby zakupić ten z niższą temperaturą. Na jakich jeździcie?:) Pacjent: WRX04. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polak821 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 78 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 14 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2018 mam ori 78 i jakiś na którym jest niby 88 stopni, ten 88 stopni otwiera się wcześniej... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 ten 88 otwiera się przy 88 stopniach czyli później i jest do modeli wolnossących 78 jest do turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 pewnie zależy jakiej firmy, testowałem oba w wodzie w jednym czasie, ten co ma wybite 88 otwarł się wcześniej, nie pamiętam przy jakiej temperaturze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 W lanosie miałem termostat 88 i faktyczne temperatury podczas jazdy to 100-102°c.Po wymianie na termostat 78°c wszystko jest jak powinno być, temperatura normalna to 90°c, w korku wskakuje na 95°c wtedy wiatraki zbijaja do 90°c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 ja wymieniałem oryginał w gh 2.0r i tam jest 88 stopni na pewno i wymieniałem w gt 95 i sti 2002 też oryginał i tam jest 78 stopni a jeżeli ci się auto przegrzewało to porostu ci padł termostat, a i jeszcze jedno jak by wam szalały wiatraki się nie wyłączały częsty przypadek to wymieńcie czujnik temperatury tylko ten dla ecu i będzie ok 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemoST Opublikowano 15 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 43 minuty temu, koziolek napisał: W lanosie miałem termostat 88 i faktyczne temperatury podczas jazdy to 100-102°c. Po wymianie na termostat 78°c wszystko jest jak powinno być, temperatura normalna to 90°c, w korku wskakuje na 95°c wtedy wiatraki zbijaja do 90°c. Czegoś tu nie kumam. Czujniki mają przecież określoną temp. włączenia wentylatorów. Piszesz, że przy 95 stopniach się włączają, a wcześniej miałeś temperatury 100-102 na poprzednim termostacie. Jezdziles zatem z wlączonym wentylatorem przez większość czasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 Dokładnie tak, auto kupiłem i wentylatory wyły prawie non stop, czym prędzej to naprawiałem.Po wymianie na 78 od dwóch lat jest spokój, wszyst kie obserwacje temp na dodatkowym cyfrowym zegarze temperatury. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 15 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2018 W moim Lanosie było dokładnie tak samo jak u @koziolek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się