krzysiekjab Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Witam poszukuję pomocy Pacjent 200tys nalotu . Na wolnych obrotach trzęsie z tego co sprawdziłem obroty wachają się 690-740 Oraz podczas przyspieszania czuć szarpanie do 2.5/3tys Błędów brak jako takich jeszcze spróbuję laptopem z lepszym programem się połączyc . Wymienione świece bo w książce było wspomniane o nich dawno temu. O zaworach to już w ogóle. Pytania Moga być przyczyną cewki ? Brudny dolot ? Bo przepustnica była tragiczna Zawory ? Coś jeszcze ? Z tymi zaworami ma ktoś.jakies manuale do tego tylko konkretnie do tego auta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 poszukaj tutaj: http://jdmfsm.info/Auto/Japan/Subaru/Legacy_Outback/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Czyli wyczyściłeś przepustnicę? Jeśli tak to reszta dolotu nie musi być super czysta. Zacząłbym od zaworów, na pewno trzeba je przynajmniej sprawdzić jeśli nie wiesz kiedy było to robione. Ja u siebie na gazie reguluję co 50.000, zazwyczaj wydechowe trzeba podkręcić koło 0.03 - 0.05mm i to mu wyraźnie pomaga. W drugiej kolejności przewody zapłonowe. Na cewki stawiałbym na końcu. A, no i przepływomierz jeśli masz. U mnie nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 29 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 Przepustnica czyszczona na glanc. Jeszcze spróbuję ja zaadaptować . Zawory no właśnie to dohc mnie rozbraja z regulacją ... Przeplywke mam muszę ją potraktować środkiem do tego . Ktoś sprawdzał luzy w dohc nie wyjmując silnika jak to zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 Ewidentnie cewka zapłonowa masz je na każdym z cylindrów, błędu na desce nie ma ale pod kompem powinieneś je zobaczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 30 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 26 minut temu, RafcioL27 napisał: Ewidentnie cewka zapłonowa masz je na każdym z cylindrów, błędu na desce nie ma ale pod kompem powinieneś je zobaczyć. Hemoroidy też tak trafnie leczysz zdalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 30 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2018 20 minut temu, WOJO napisał: Hemoroidy też tak trafnie leczysz zdalnie? Haha :d hmm właśnie wyczyściłem przepływie robię adaptacje no tak jak by troszki pomaga trochę mniej czuć chyba albo za długo siedzę w aucie :p ale to nie jest to chyba ... Nie siedziałem w innym subaraku .. Podpinalem tylko ten czytnik z telelfonem co się łączy spróbuję jeszcze odpalić laptopa z programem .. zobaczy się Ktoś podpowie jak sprawdzać luzy ? Doczytałem że można bez wyjmowania z samochodu silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 2 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2018 W dniu 30.06.2018 o 10:15, krzysiekjab napisał: Ktoś podpowie jak sprawdzać luzy ? Doczytałem że można bez wyjmowania z samochodu silnika Trzeba zdjąć pokrywy zaworów. Żeby był łatwiejszy dostęp trzeba sobie zdemontować to co tam siedzi wokół - zbiornik płynu do spryskiwaczy i akumulator po lewej, puszkę rezonansową i dolot po prawej. Co dalej, to już musi się wypowiedzieć ktoś kto ma DOHC. U mnie w SOHC zdejmuje się mała pokrywę rozrządu z lewej strony, ustawia koło wałka rozrządu strzałką do góry i sprawdza szczelinomierzem luz zaworowy na 3 cylindrze (luz pomiędzy krzywką wałka a trzonkiem zaworu). Następnie przekręca kółko rozrządu o 90 stopni i sprawdza na kolejnym cylindrze. U Ciebie pewnie jest podobnie, ale mogę tylko zgadywać. W każdym razie, jeśli masz trochę pojęcia technicznego to jest to wykonalne samemu. Z narzędzi potrzebujesz klucze nasadowe 10, 12 i 14 i szczelinomierz obsługujący wymiary 0,20 i 0,25mm. Ale wymiana już może w DOHC nie być taka prosta. Aha, i po tej operacji dobrze jest założyć nowe uszczelki pokryw zaworów i świec - w SOHC to koszt 160zl za oryginały. Zamienników się nie opłaca bo prędzej czy później będzie cieknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Wojo, nie wiem co jest dobre na hemoroidy i na razie nie muszę się tym martwić, miałem podobne objawy, tez nie działo się nic i nagle takie objawy po wymianie świec. Okazało się, że jedna z cewek po prostu miała przebicie. Po prostu spuchła a po odkręceniu jej pękła izolacja (malutkie pęknięcie). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 2 minuty temu, RafcioL27 napisał: Wojo, nie wiem co jest dobre na hemoroidy i na razie nie muszę się tym martwić, miałem podobne objawy, tez nie działo się nic i nagle takie objawy po wymianie świec. Okazało się, że jedna z cewek po prostu miała przebicie. Po prostu spuchła a po odkręceniu jej pękła izolacja (malutkie pęknięcie). Jak u Ciebie uszkodzona była cewka, nie znaczy to, że wszyscy z podobnymi objawami mają "Ewidentnie cewka zapłonowa". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafcioL27 Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 Dobrze już zwracam honor za słowo "EWIDENTNIE" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się