ARCHIEANT Opublikowano 27 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2018 Proszę o pomoc w ustaleniu przyczyn ściętych śrub łączących konwerter momentu skrzyni cvt z flex plate. Czy są to częste przypadki ? Czy możliwe, że prawidłowo dokręcone śruby, uległy ścięciu przez silnik 2.0 D 150 KM ? Proszę o pomoc. a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Bez dodatkowych informacji co do zdarzenia, nikt chyba nie jest w stanie odp na tak zadane pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ARCHIEANT Opublikowano 28 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 (edytowane) Sprawa wygląda tak - podczas jazdy stałą prędkością (tempomat) 130 km/h autostradą z rodziną nastąpił hałas, krótkotrwałe podwyższenie obrotów i wygaśnięcie silnika. W ASO stwierdzono ścięcie śrub łączących konwerter mocy skrzyni cvt z silnikiem (poprzez flex-plate) . Poprzedni właściciel auta zapewniał, ze w skrzyni wymieniono wcześniej kłopotliwy wałek/łożysko (nie pamiętam co to było), ale w każdym razie ASO ingerowało w połączenie skrzyni/silnika krótko przed tym zdarzeniem. Nasuwa się więc pytanie czy ta usterka jest szerzej znana forumowiczom, czy awaria nastąpiła na skutek wadliwej naprawy - czyli nieprawidłowego dokręcenia (ze złym momentem) lub użycia tych samych śrub (podobno w niektórych rozwiązaniach nie powinno się ich drugi raz stosować). Śruby (oryginalne) nie są dostępne ani w Polsce ani w Europie co nasuwa wniosek, że moja awaria jest jedną z niewielu i może być spowodowana z któregoś z w/w powodów. Mam nadzieję, że teraz jaśniej. pzdr a Edytowane 28 Czerwca 2018 przez ARCHIEANT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIAŁ TECHNICZNY Opublikowano 29 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2018 21 godzin temu, ARCHIEANT napisał: Sprawa wygląda tak - podczas jazdy stałą prędkością (tempomat) 130 km/h autostradą z rodziną nastąpił hałas, krótkotrwałe podwyższenie obrotów i wygaśnięcie silnika. W ASO stwierdzono ścięcie śrub łączących konwerter mocy skrzyni cvt z silnikiem (poprzez flex-plate) . Poprzedni właściciel auta zapewniał, ze w skrzyni wymieniono wcześniej kłopotliwy wałek/łożysko (nie pamiętam co to było), ale w każdym razie ASO ingerowało w połączenie skrzyni/silnika krótko przed tym zdarzeniem. Nasuwa się więc pytanie czy ta usterka jest szerzej znana forumowiczom, czy awaria nastąpiła na skutek wadliwej naprawy - czyli nieprawidłowego dokręcenia (ze złym momentem) lub użycia tych samych śrub (podobno w niektórych rozwiązaniach nie powinno się ich drugi raz stosować). Śruby (oryginalne) nie są dostępne ani w Polsce ani w Europie co nasuwa wniosek, że moja awaria jest jedną z niewielu i może być spowodowana z któregoś z w/w powodów. Mam nadzieję, że teraz jaśniej. Bardzo prosimy o przesłanie (wiadomości do DT) szerszych informacji dotyczących tego zdarzenia (VIN samochodu, w jakim ASO i kiedy była wykonywana naprawa) pozdr DT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się