Jump to content
MaMis

XV II -pierwsza wyniana oleju

Recommended Posts

Ktoś mnie oświeci o co kaman?? Jak przed serwisem nie wydrapiesz na masce napisu „ nie przelewać oleju” to zrobią po swojemu. Nie zgłosiłem tego przed usługa  uznając to za oczywiste i znowu przelali. Skąd ta nadgorliwość? Może walą ponad stan aby przy kolejnej wymianie było w granicach normy? W moim przypadku w ciągu 15 tys km prawie nic nie ubyło. 

  • Confused 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Typowy Zdanowicz. Szkoda gadać, każdy temat tam to droga przez mękę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, MaMis napisał:

Ktoś mnie oświeci o co kaman?? Jak przed serwisem nie wydrapiesz na masce napisu „ nie przelewać oleju” to zrobią po swojemu.


Jest dokładnie tak jak piszesz. Dlaczego? Nie wiadomo. Albo to jakaś odgórna wytyczna - jeśli tak - pytanie czym podyktowana.

Druga opcja, to zwykle niechlujstwo.

Za ile oleju Cię wykasowali?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, spawalniczy napisał:


Jest dokładnie tak jak piszesz. Dlaczego? Nie wiadomo. Albo to jakaś odgórna wytyczna - jeśli tak - pytanie czym podyktowana.

Druga opcja, to zwykle niechlujstwo.

Za ile oleju Cię wykasowali?

 

Odgórna, od SIP raczej nie, bo po przelaniu mi, skontaktowałem się z SIP i poinformowali, że powinno się odessać, co też serwis Zdanowicza uczynił. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Przy 1 wymianie oleju Zdanowicz tez mi przelał - 1,5 cm powyżej max poziomu na bagnecie. Po interwencji w SIP, ASO Zdanowicz zaprosił mnie „ w dogodnym terminie w celu sprawdzenia czy poziom został dobrze zmierzony”.

Żadnej skruchy, przyznania się do błędu, logicznego wytłumaczenia dlaczego tak robią mimo wyraźnych próśb. 

 

Za drugim razem nalali mi tyle im sam powiedziałem i było dobrze. 

Kosztowało mnie to 30 min dyskusji z Kierownikiem serwisu, pisemną uwagę w zleceniu i stanie nad mechanikiem. 

Z taką patologią nie spotkałem się w żadnym serwisie. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, spawalniczy napisał:

Za ile oleju Cię wykasowali?

Cenę miałem ustaloną za kompleksową usługę. Na FV enigmatycznie nazwano kpl. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Żądaj następnym razem, żeby nie wlewamy więcej, niż 4,7 l. I za tyle płac.  Przelewam oleju może brać się stąd, że rutynowo leją 5 l., a nie dadzą sobie trochę czasu, żeby dobrze zleciał stary olej. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minut temu, FanSub napisał:

rutynowo leją 5 l

Leją z beczki czy 5 ltr baniaków? Wolał bym z beczki bo świeższy i też chciał bym żeby mi wlano litr tego, który dostałem z samochodem i uzupełniono litrową flaszkę świeżym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak długo obowiązuje gwarancja lub do jakiego przebiegu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, Szürkebarát napisał:

Leją z beczki czy 5 ltr baniaków? Wolał bym z beczki bo świeższy i też chciał bym żeby mi wlano litr tego, który dostałem z samochodem i uzupełniono litrową flaszkę świeżym.

 

Nigdy nie wiadomo co mają w beczkach. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jest jeszcze inna możliwość: z nieznanych mi przyczyn, w subaru, jeśli uruchomisz zimny silnik na 1-2 minuty to poziom oleju spada. Możesz czekać dzień bo może olej spłynie do miski... nie spłynie!

Uruchomisz znowu, przejedziesz tak, żeby rozgrzać silnik porządnie - poziom wraca na swoje miejsce.

Więc jeśli serwis uzupełnia olej po krótkim uruchomieniu silnika a Ty dojeżdżasz do domu i wtedy sprawdzasz poziom to... możesz mieć dwa różne odczyty.

To zjawisko dotyczy wszystkich subaru jakie miałem. Pomiar oczywiście na tym samym miejscu postojowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Blixten napisał:

Nigdy nie wiadomo co mają w beczkach

Powinno być to samo. Coca- Cola czy w półlitrowych czy w litrowych czy w 2,5 litrowych butelkach jest taka sama. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, MaMis napisał:

Ktoś mnie oświeci o co kaman?? Jak przed serwisem nie wydrapiesz na masce napisu „ nie przelewać oleju” to zrobią po swojemu. Nie zgłosiłem tego przed usługa  uznając to za oczywiste i znowu przelali. Skąd ta nadgorliwość? Może walą ponad stan aby przy kolejnej wymianie było w granicach normy? W moim przypadku w ciągu 15 tys km prawie nic nie ubyło. 

 

Uważam, że @Dyrekcja powinna wiedzieć, co się dalej dzieje w ASO Zdanowicz.  

Czy kolejny przypadek  jest potwierdzeniem, że SIP sobie a ASO sobie, a klient ma się dalej szarpać z serwisem ??  

Osobiście nie mam ochoty na taką atmosferę w AUTORYZOWANEJ stacji od której oczekuję PROFESJONALNEJ i KULTURALNEJ obsługi.  

Prosimy @Dyrekcja o reakcję.  

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Blixten

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Krakowie było to samo,5.2 l przelane i komentarz że oni wiedzą co robią,a instrukcja mówi ogólnie :toobad:

Edited by Elpi

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, Knurek1111 napisał:

Jest jeszcze inna możliwość: z nieznanych mi przyczyn, w subaru, jeśli uruchomisz zimny silnik na 1-2 minuty to poziom oleju spada. Możesz czekać dzień bo może olej spłynie do miski... nie spłynie!

Uruchomisz znowu, przejedziesz tak, żeby rozgrzać silnik porządnie - poziom wraca na swoje miejsce.

Więc jeśli serwis uzupełnia olej po krótkim uruchomieniu silnika a Ty dojeżdżasz do domu i wtedy sprawdzasz poziom to... możesz mieć dwa różne odczyty.

To zjawisko dotyczy wszystkich subaru jakie miałem. Pomiar oczywiście na tym samym miejscu postojowym.

To nie jest 1 auto w którym zmieniam olej ale 1 w którym serwis nie potrafi wlać odpowiedniej ilości. 

Edited by MaMis
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szanowni Państwo,

 

Odnosząc się do zarzutu Pana Marcina chcielibyśmy przekazać na łamach Forum nasze oświadczenie.

 

Rozgorzała tutaj dyskusja dotycząca jakości przeglądu 2 roku pojazdu Subaru XV 2.0i wykonanego w ASO Zdanowicz. Jako pracownicy ASO Zdanowicz przykładamy szczególną uwagę do każdej wykonywanej przez nas naprawy czy czynności przeglądowej. Między innymi, kontrolujemy poziom uzupełnianego oleju silnikowego.

 

Klient, na co posiadamy dowody w postaci świadków i monitoringu wizyjnego, po wykonanej usłudze osobiście sprawdził poziom oleju w silniku. Po tej czynności, bez zastrzeżeń, wrócił do Biura Obsługi Klienta gdzie wraz z Doradczynią Serwisową Panią Izabelą Omiljanowicz zakończył zlecenie i opłacił fakturę.

 

W następnym tygodniu Klient wyraził życzenie umówienia się na wizytę w serwisie w celu wykonania naprawy w ramach akcji przywoławczej. W przededniu wizyty Klient zwrócił uwagę, że poziom oleju jest ponad jego stanem maksymalnym. Po weryfikacji zastrzeżenia Klienta i kontroli poziomu oleju w warunkach serwisowych orzekliśmy, że stan poziomu oleju jest prawidłowy. Mimo to, odciągnęliśmy go aby znajdował się on równo pomiędzy wskaźnikami max a min na bagnecie.

 

Zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji serwisowej tego pojazdu rekomendowana ilość oleju podczas jego wymiany wraz z filtrem oleju to 4,4L (w załączeniu). Enigmatyczny zapis na fakturze KPL to komplet oleju zużywany do danego modelu Subaru. Jest to domyślna jednostka miary naszego systemu informatycznego. W załączeniu FV z jednostką miary litr - widoczne jest, że wymieniona ilość oleju jest zgodna z poziomem rekomendowanym (różnica 100ml nie ma tutaj znaczenia, między min a max na bagnecie jest 1L oleju).

 

Firma Zdanowicz jest na rynku od ponad 30 lat. Nasza firma cechuje się wysoką jakością obsługi (co potwierdzają wysokie noty jakościowe) oraz efektywnością wykonywanych napraw (co potwierdza 97% poziom pozytywnie wykonanych napraw w pierwszym terminie wizyty pojazdu w naszym serwisie).

 

Wobec przedstawionych faktów posiadamy moralne prawo zwrócić uwagę na język i merytorykę prowadzonej tutaj dyskusji. Oszczercze i obraźliwe zwroty „typowy Zdanowicz” czy „patologia” noszą znamiona języka nienawiści i hejtu . Wobec powyższego należałoby wstrzymać się z tego typu oskarżeniami, i zgodnie z zasadami kultury osobistej i zwyczajnie po ludzku, rozmawiać na zasadzie partnerskiej.

 

Z wyrazami szacunku,

Kierownik ASO Subaru & Mazda Zdanowicz

Paweł Narloch

Oraz pracownicy, którzy obsługiwali Klienta, Pana Marcina Pani Izabela Omiljanowicz i Filip Olbromski

Rekomendowany poziom oleju dla Subaru XV 2 0i.jpg

faktura.jpg

Edited by Paweł Narloch
  • Confused 1
  • Upvote 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, MaMis napisał:

To nie jest 1 auto w którym zmieniam olej ale 1 w którym serwis nie potrafi wlać odpowiedniej ilości. 

 

A ile subaru już miałeś?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie macie odpowiedz serwisu Subaru na temat ilosci oleju ile wchodzi do fb20. Teraz wszystkim wlascicielom radze wziac fakture z ostatniego serwisu w swoim Aso i sprawdzic za jaka ilosc zaplaciliscie. Moze byc bardzo ciekawie. Ode mnie lapka w gore dla zdanowicza za podejscie i uczciwosc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo proszę - też mam kartę Subaru i u mnie za olej jest jak na załączniku - czyli 263,07 zł - i to po rabacie ze względu na kartę Subaru. 

 

A na załączonej fakturze, jest kwota 224, 15 zł. Czyli co? do mojego XV wchodzi więcej oleju? Czy cena jest zmienna? @Paweł Narloch proszę o komentarz. 

 

Już nie wspomnę, że zapłaciłem 15 zł mniej niż na tamtej fakturze, z tym, że ja nie brałem opcjonalnego filtr węglowego - czyli w ogólnym rozrachunku zapłaciłem więcej. Przy okazji może warto to też wyjaśnić?

 

Dzięki!

Zrzut ekranu 2019-11-22 22.22.50.png

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I taka tam ciekawostka z pierwszego przeglądu - na 15k km.

Tam zostało mi policzone za 5,5 l oleju - Panie @Paweł Narloch - to jak z tymi zaleceniami jest? 

 

Zrzut ekranu 2019-11-22 22.28.22.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chętnie dodam własny komentarz ale nie będę wyprzedzał Autora wątku, który może warto przenieść do działu Sieć dilerska / Zdanowicz Gdańsk ?

Uważam, że to dobre miejsce aby spróbować ostatecznie ustalić jak powinna wyglądać wymiana oleju - raz na zawsze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolegę @Michał W. też ASO wykasowało za 5,5 l. Dla odmiany we Wrocławiu.
 

Link

 

33 minuty temu, Blixten napisał:

Chętnie dodam własny komentarz ale nie będę wyprzedzał Autora wątku, który może warto przenieść do działu Sieć dilerska / Zdanowicz Gdańsk ?

Uważam, że to dobre miejsce aby spróbować ostatecznie ustalić jak powinna wyglądać wymiana oleju - raz na zawsze


To się bardziej nadaje do wątku pytania do @Dyrekcja albo do @DZIAŁ TECHNICZNY.

 

A jak już będzie oficjalna odpowiedź, to trzeba ją przypiąć na górze forum żeby właściciele Subaru mieli świadomość i nie przepłacali.

 

Ja też wielokrotnie padałem ofiarą znacznego przelewania oleju przez ASO.

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.png.46590eccbdefc8ee3335797c73c4f987.png

 

Rozumiem, że to dotyczy fb20, do fb16 powinno być nalane tyle samo czy mniej? Do mojego fb16 w czasie "przed pierwszej wymiany" nalano 4,8 ltr...

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.11.2019 o 16:30, Paweł Narloch napisał:

Klient, na co posiadamy dowody w postaci świadków i monitoringu wizyjnego, po wykonanej usłudze osobiście sprawdził poziom oleju w silniku. Po tej czynności, bez zastrzeżeń, wrócił do Biura Obsługi Klienta gdzie wraz z Doradczynią Serwisową Panią Izabelą Omiljanowicz zakończył zlecenie i opłacił fakturę.

 

W następnym tygodniu Klient wyraził życzenie umówienia się na wizytę w serwisie w celu wykonania naprawy w ramach akcji przywoławczej. W przededniu wizyty Klient zwrócił uwagę, że poziom oleju jest ponad jego stanem maksymalnym. Po weryfikacji zastrzeżenia Klienta i kontroli poziomu oleju w warunkach serwisowych orzekliśmy, że stan poziomu oleju jest prawidłowy. Mimo to, odciągnęliśmy go aby znajdował się on równo pomiędzy wskaźnikami max a min na bagnecie.

 

Zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji serwisowej tego pojazdu rekomendowana ilość oleju podczas jego wymiany wraz z filtrem oleju to 4,4L (w załączeniu). Enigmatyczny zapis na fakturze KPL to komplet oleju zużywany do danego modelu Subaru. Jest to domyślna jednostka miary naszego systemu informatycznego. W załączeniu FV z jednostką miary litr - widoczne jest, że wymieniona ilość oleju jest zgodna z poziomem rekomendowanym (różnica 100ml nie ma tutaj znaczenia, między min a max na bagnecie jest 1L oleju).

 

Firma Zdanowicz jest na rynku od ponad 30 lat. Nasza firma cechuje się wysoką jakością obsługi (co potwierdzają wysokie noty jakościowe) oraz efektywnością wykonywanych napraw (co potwierdza 97% poziom pozytywnie wykonanych napraw w pierwszym terminie wizyty pojazdu w naszym serwisie).

 

Wobec przedstawionych faktów posiadamy moralne prawo zwrócić uwagę na język i merytorykę prowadzonej tutaj dyskusji. Oszczercze i obraźliwe zwroty „typowy Zdanowicz” czy „patologia” noszą znamiona języka nienawiści i hejtu . Wobec powyższego należałoby wstrzymać się z tego typu oskarżeniami, i zgodnie z zasadami kultury osobistej i zwyczajnie po ludzku, rozmawiać na zasadzie partnerskiej.

 

Z wyrazami szacunku,

Kierownik ASO Subaru & Mazda Zdanowicz

Paweł Narloch

Oraz pracownicy, którzy obsługiwali Klienta, Pana Marcina Pani Izabela Omiljanowicz i Filip Olbromski

Dobry wieczór Panie Pawle. Dziękuję za komentarz. 

Tak potwierdzam. Po wykonaniu przeglądu sprawdziłem stan oleju. Na bagnecie stan był nieco ponad max. Mój błąd, że nie zgłosiłem od razu Panu Filipowi ale czy moją rolą jest weryfikacja pracy mechaników? Wg mojej wiedzy choć mogę się mylić poziomu oleju nie należy sprawdzać gdy chwilę wcześniej pracował. Pomiar należy wykonać na zimnym silniku co uczyniłem następnego dnia w domu. Tak jak Pan pisze zgłosiłem ten fakt do Państwa, cytuję "Zauważyłem, że olej w silniku jest przelany. Stan około 1 cm powyżej max na bagnecie. Proszę o weryfikacje." Wyraźnie poprosiłem o weryfikację, nie odessanie. 

"Po weryfikacji zastrzeżenia Klienta i kontroli poziomu oleju w warunkach serwisowych orzekliśmy, że stan poziomu oleju jest prawidłowy. Mimo to, odciągnęliśmy go aby znajdował się on równo pomiędzy wskaźnikami max a min na bagnecie. "Przepraszam ale tego nie zrozumiałem. Jeśli stan jest prawidłowy nie należy upuszczać. Stan jest zgodny z zaleceniem producenta nie robimy nic. Stąd moje pytanie co ma na celu pewnego rodzaju "nadgorliwość" Efekt ekonomiczny pomijam ponieważ nie miało wpływu na wartość końcową FV. Mój przypadek nie jest odosobniony więc jest to właściwy czas i miejsce aby rozwiać wątpliwości użytkowników. W niedzielny poranek ponownie sprawdziłem poziom oleju. Samochód stał przez ostatnie 35 h w temperaturze -1/3 stopnie.

IMG_5235.jpg.1583b87a5f973e05f5e4465da52dc444.jpg

 

 

Kwestia wyceny usługi oraz nazewnictwa na fakturze.

Nadal uważam, że ten aspekt jest niezrozumiały i nieprzejrzysty dla klientów serwisu. Wycena poszczególnych czynności wydaje się być przypadkowa. Płacąc za usługę powonieniem mieć jasną informację dot kosztów. Przy przeglądzie po 15 tys km wymiana oleju została wyceniona na 168.28 z jasnym opisem jednostki miary oraz ilości ( de facto 4 L vs zalecane przez producenta 4.4L). Aktualnie zapłaciłem 224.15 zł teoretycznie za ten sam olej. Skąd różnica? W moim przekonaniu umieszczenie oficjalnego cennika usług oraz stosowanie go wobec wszystkich klientów raz na zawsze ucina w/w insynuacje. Prosta rzecz a cieszy. 

 

IMG_5268.jpg.fa400540104944fdb864b8fb3a53bda2.jpg

 

Na zakończenie chciałbym pozdrowić Panią Izabelę i Pana Filipa. Nie miałem i nie mam innych zastrzeżeń dot. ostatniego przeglądu. Zapłaciłem ustaloną wcześniej cenę, do FV dołączono wykaz czynności serwisowych ( co do tego tez mam 2 pytanie które poruszę w innym wątku), samochód odebrałem umyty.    

Edited by MaMis

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 22.11.2019 o 16:30, Paweł Narloch napisał:

Szanowni Państwo,

 

Odnosząc się do zarzutu Pana Marcina chcielibyśmy przekazać na łamach Forum nasze oświadczenie.

 

Rozgorzała tutaj dyskusja dotycząca jakości przeglądu 2 roku pojazdu Subaru XV 2.0i wykonanego w ASO Zdanowicz. Jako pracownicy ASO Zdanowicz przykładamy szczególną uwagę do każdej wykonywanej przez nas naprawy czy czynności przeglądowej. Między innymi, kontrolujemy poziom uzupełnianego oleju silnikowego.

 

Klient, na co posiadamy dowody w postaci świadków i monitoringu wizyjnego, po wykonanej usłudze osobiście sprawdził poziom oleju w silniku. Po tej czynności, bez zastrzeżeń, wrócił do Biura Obsługi Klienta gdzie wraz z Doradczynią Serwisową Panią Izabelą Omiljanowicz zakończył zlecenie i opłacił fakturę.

 

W następnym tygodniu Klient wyraził życzenie umówienia się na wizytę w serwisie w celu wykonania naprawy w ramach akcji przywoławczej. W przededniu wizyty Klient zwrócił uwagę, że poziom oleju jest ponad jego stanem maksymalnym. Po weryfikacji zastrzeżenia Klienta i kontroli poziomu oleju w warunkach serwisowych orzekliśmy, że stan poziomu oleju jest prawidłowy. Mimo to, odciągnęliśmy go aby znajdował się on równo pomiędzy wskaźnikami max a min na bagnecie.

 

Zgodnie z informacjami zawartymi w instrukcji serwisowej tego pojazdu rekomendowana ilość oleju podczas jego wymiany wraz z filtrem oleju to 4,4L (w załączeniu). Enigmatyczny zapis na fakturze KPL to komplet oleju zużywany do danego modelu Subaru. Jest to domyślna jednostka miary naszego systemu informatycznego. W załączeniu FV z jednostką miary litr - widoczne jest, że wymieniona ilość oleju jest zgodna z poziomem rekomendowanym (różnica 100ml nie ma tutaj znaczenia, między min a max na bagnecie jest 1L oleju).

 

Firma Zdanowicz jest na rynku od ponad 30 lat. Nasza firma cechuje się wysoką jakością obsługi (co potwierdzają wysokie noty jakościowe) oraz efektywnością wykonywanych napraw (co potwierdza 97% poziom pozytywnie wykonanych napraw w pierwszym terminie wizyty pojazdu w naszym serwisie).

 

Wobec przedstawionych faktów posiadamy moralne prawo zwrócić uwagę na język i merytorykę prowadzonej tutaj dyskusji. Oszczercze i obraźliwe zwroty „typowy Zdanowicz” czy „patologia” noszą znamiona języka nienawiści i hejtu . Wobec powyższego należałoby wstrzymać się z tego typu oskarżeniami, i zgodnie z zasadami kultury osobistej i zwyczajnie po ludzku, rozmawiać na zasadzie partnerskiej.

 

Z wyrazami szacunku,

Kierownik ASO Subaru & Mazda Zdanowicz

Paweł Narloch

Oraz pracownicy, którzy obsługiwali Klienta, Pana Marcina Pani Izabela Omiljanowicz i Filip Olbromski

Rekomendowany poziom oleju dla Subaru XV 2 0i.jpg

faktura.jpg

 

Szanowny Panie @Paweł Narloch , 


Czytając Pana odpowiedź parokrotnie, zastanawiałem się w jakiej formie odpowiedzieć; czy w formie wyliczania wszystkich zaobserwowanych niezgodności,  czy  też zwyczajnie po ludzku, na zasadzie partnerskiej (i mam również nadzieję, że zgodnie z zasadami kultury osobistej), przedstawić Panu nasze relacje widziane od strony klienta. 

 

Zacznę od przeprosin jeśli uraziło Pana użyte przeze mnie określenie „patologia”, jednakże nawet teraz trudno mi znaleźć inny termin określający powtarzające się nieprawidłowości przy tak prostej czynności jak wymiana oleju. Trudno mi tym bardziej, biorąc pod uwagę naszą długą rozmowę podczas pierwszego przeglądu kiedy odniosłem wrażenie, że wyjaśniliśmy wzajemne oczekiwania, aż tu nagle przykład Kolegi @MaMis ku mojemu zaskoczeniu dowodzi, że problem występuje nadal.

Co gorsza, występuje nadal, mimo wyraźnych uwag wielu klientów.


Czytając Pana odpowiedź parokrotnie, chcąc zrozumieć przekaz, za każdym razem odnosiłem to samo wrażenie, że próbuje Pan przekonać, powołując się m.in. na świadków i zapisy monitoringu , że serwis wykonał swoją usługę należycie, a klient ma nieuzasadnione kaprysy i pretensje. 
Proszę nie odbierać uwag klientów jako hejt czy język nienawiści, bo zapewne żaden z nas, klientów serwisu czy forumowiczów, nie ma przyjemności dyskutować w kółko o tym samym i jak dotąd bez skutku.

Podejrzewam, że większość z nas wolałaby delektować się kawą w poczekalni i lekturą w atmosferze zaufania, że mechanik wykona usługę zgodnie z naszymi niewygórowanymi oczekiwaniami. 
Mamy również prawo domagać się informacji dlaczego tak się dzieje, gdzie zapewne spora część z nas posiada chociaż podstawową wiedzę techniczną, żeby twierdzić że przelewanie oleju ponad maksymalny stan określony przez producenta może wpływać negatywnie na pracę i sprawność silnika.   
Nie potrafię zrozumieć jak w tym samym serwisie do tego samego silnika raz można nalać 4,5, a innym razem 5,5 litra (jak w moim przypadku).  Tak samo trudno mi zrozumieć jak przy tym samym modelu i tym samym przeglądzie wielu z nas płaci inne kwoty. 


Jest kilka kwestii, ale wierzę, że są one możliwe do wyjaśnienia, bo większość z nas chciałaby w atmosferze zaufania dalej korzystać z usług autoryzowanego serwisu i nie tylko z obowiązku utrzymania gwarancji. 


Na koniec, korzystając z okazji, że odpowiadam Panu na forum, chcę podziękować za uznanie reklamacji - tym bardziej, że w serwisie innej marki nie uznano mi poważniejszej usterki. Muszę uczciwie przyznać, że swoim podejściem zaskoczył mnie Pan bardzo pozytywnie i stąd sądzę, że wzajemne zrozumienie jest wciąż możliwe. 

 

Pozdrawiam, 

MB


 

Edited by Blixten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...