Jump to content
Turbo

Swap na złote Brembo a osłony tarcz

Recommended Posts

Pytanko do osób które robiły to u siebie - kompletuję sobie wszystko co potrzebne do swapa z czterotłoczka na złote Brembo, mam już niemal całe "mięsko" czyli zaciski tarcze klocki, ale przypomniało mi się o jednym szczególe - co z osłonami tarcz? Tarcze z STi są większe, więc WRXowe osłony będą za małe.

 

Wymienialiście je na STi'owe? Doginaliście? Wywalaliście zupełnie? Można tez szlifierą uciąć ten rant...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zostaw stare, tylko dla bezpieczenstwa odegnij troche do wewnatrz, zeby przypadkiem kiedys tarczy nie dotknela. jak tak mam i dziala:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podjechałem do zaprzyjaźnionego serwisu zasięgnąć języka i wychodzi na to, że przednie osłony można założyć z STi (żeby dobrze obejmowały tarcze) - i tak zrobię, jedna w ASO koło stówki kosztuje, to przy ogólnym koszcie tej operacji jest niedużo. Natomiast tył jest bardziej zintegrowany więc żeby nie przekładać połowy gratów z STi, trzeba będzie albo go przyciąć i/lub właśnie jakoś odgiąć. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odginamy tylne osłony i jest ok :)

To tak samo jak zmieniamy z tyłu z zacisków 1-tłoczkowych na 2-tłoczkowe z wrx też odginamy,prostujemy osłony i jazda:)

Edited by DAYCO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tylne przycinałem i było też git

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy tych oslon nie mozna sie pozbyc? Nie da to nawet lepszej wentylacji?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a po co syf z drogi, czy woda przy deszczu, ma isc na cala powierzchnie tarcz od wewnetrznej strony? przynajmniej, ja sobie tak tlumacze, po co tam sa ;)

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okazuje się że to strasznie kawiorowy towar - na razie przednie mam WRXowe, czyli za małe, tylne przycięte, czyli też za małe. Jak się uda je jakoś sensownie zastąpić, to to zrobię - na razie jeżdżę na tym co jest...

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2018 o 04:28, Turbo napisał:

Okazuje się że to strasznie kawiorowy towar - na razie przednie mam WRXowe, czyli za małe, tylne przycięte, czyli też za małe. Jak się uda je jakoś sensownie zastąpić, to to zrobię - na razie jeżdżę na tym co jest...

 

 

A jak odczucia w hamowaniu na nowym zestawie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie miałem jeszcze potrzeby ostrego depniecia w hamulec, ale takie nieco ostrzejsze hamowanie było i czuć ze siła jest większa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...