Turbo Posted June 13, 2018 Share Posted June 13, 2018 Pytanko do osób które robiły to u siebie - kompletuję sobie wszystko co potrzebne do swapa z czterotłoczka na złote Brembo, mam już niemal całe "mięsko" czyli zaciski tarcze klocki, ale przypomniało mi się o jednym szczególe - co z osłonami tarcz? Tarcze z STi są większe, więc WRXowe osłony będą za małe. Wymienialiście je na STi'owe? Doginaliście? Wywalaliście zupełnie? Można tez szlifierą uciąć ten rant... Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted June 13, 2018 Share Posted June 13, 2018 zostaw stare, tylko dla bezpieczenstwa odegnij troche do wewnatrz, zeby przypadkiem kiedys tarczy nie dotknela. jak tak mam i dziala:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted June 13, 2018 Author Share Posted June 13, 2018 Podjechałem do zaprzyjaźnionego serwisu zasięgnąć języka i wychodzi na to, że przednie osłony można założyć z STi (żeby dobrze obejmowały tarcze) - i tak zrobię, jedna w ASO koło stówki kosztuje, to przy ogólnym koszcie tej operacji jest niedużo. Natomiast tył jest bardziej zintegrowany więc żeby nie przekładać połowy gratów z STi, trzeba będzie albo go przyciąć i/lub właśnie jakoś odgiąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DAYCO Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 (edited) Odginamy tylne osłony i jest ok To tak samo jak zmieniamy z tyłu z zacisków 1-tłoczkowych na 2-tłoczkowe z wrx też odginamy,prostujemy osłony i jazda:) Edited June 14, 2018 by DAYCO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andremil Posted June 14, 2018 Share Posted June 14, 2018 Ja tylne przycinałem i było też git Link to comment Share on other sites More sharing options...
uxon Posted June 17, 2018 Share Posted June 17, 2018 A czy tych oslon nie mozna sie pozbyc? Nie da to nawet lepszej wentylacji? Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted June 19, 2018 Share Posted June 19, 2018 a po co syf z drogi, czy woda przy deszczu, ma isc na cala powierzchnie tarcz od wewnetrznej strony? przynajmniej, ja sobie tak tlumacze, po co tam sa ;) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted September 16, 2018 Author Share Posted September 16, 2018 Okazuje się że to strasznie kawiorowy towar - na razie przednie mam WRXowe, czyli za małe, tylne przycięte, czyli też za małe. Jak się uda je jakoś sensownie zastąpić, to to zrobię - na razie jeżdżę na tym co jest... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kornik Posted September 18, 2018 Share Posted September 18, 2018 W dniu 16.09.2018 o 04:28, Turbo napisał: Okazuje się że to strasznie kawiorowy towar - na razie przednie mam WRXowe, czyli za małe, tylne przycięte, czyli też za małe. Jak się uda je jakoś sensownie zastąpić, to to zrobię - na razie jeżdżę na tym co jest... A jak odczucia w hamowaniu na nowym zestawie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbo Posted September 18, 2018 Author Share Posted September 18, 2018 Nie miałem jeszcze potrzeby ostrego depniecia w hamulec, ale takie nieco ostrzejsze hamowanie było i czuć ze siła jest większa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now