Skocz do zawartości

Swap na złote Brembo a osłony tarcz


Turbo

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanko do osób które robiły to u siebie - kompletuję sobie wszystko co potrzebne do swapa z czterotłoczka na złote Brembo, mam już niemal całe "mięsko" czyli zaciski tarcze klocki, ale przypomniało mi się o jednym szczególe - co z osłonami tarcz? Tarcze z STi są większe, więc WRXowe osłony będą za małe.

 

Wymienialiście je na STi'owe? Doginaliście? Wywalaliście zupełnie? Można tez szlifierą uciąć ten rant...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podjechałem do zaprzyjaźnionego serwisu zasięgnąć języka i wychodzi na to, że przednie osłony można założyć z STi (żeby dobrze obejmowały tarcze) - i tak zrobię, jedna w ASO koło stówki kosztuje, to przy ogólnym koszcie tej operacji jest niedużo. Natomiast tył jest bardziej zintegrowany więc żeby nie przekładać połowy gratów z STi, trzeba będzie albo go przyciąć i/lub właśnie jakoś odgiąć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
W dniu 16.09.2018 o 04:28, Turbo napisał:

Okazuje się że to strasznie kawiorowy towar - na razie przednie mam WRXowe, czyli za małe, tylne przycięte, czyli też za małe. Jak się uda je jakoś sensownie zastąpić, to to zrobię - na razie jeżdżę na tym co jest...

 

 

A jak odczucia w hamowaniu na nowym zestawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...