Turbo Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Pytanko do osób które robiły to u siebie - kompletuję sobie wszystko co potrzebne do swapa z czterotłoczka na złote Brembo, mam już niemal całe "mięsko" czyli zaciski tarcze klocki, ale przypomniało mi się o jednym szczególe - co z osłonami tarcz? Tarcze z STi są większe, więc WRXowe osłony będą za małe. Wymienialiście je na STi'owe? Doginaliście? Wywalaliście zupełnie? Można tez szlifierą uciąć ten rant... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 13 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 zostaw stare, tylko dla bezpieczenstwa odegnij troche do wewnatrz, zeby przypadkiem kiedys tarczy nie dotknela. jak tak mam i dziala:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 13 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2018 Podjechałem do zaprzyjaźnionego serwisu zasięgnąć języka i wychodzi na to, że przednie osłony można założyć z STi (żeby dobrze obejmowały tarcze) - i tak zrobię, jedna w ASO koło stówki kosztuje, to przy ogólnym koszcie tej operacji jest niedużo. Natomiast tył jest bardziej zintegrowany więc żeby nie przekładać połowy gratów z STi, trzeba będzie albo go przyciąć i/lub właśnie jakoś odgiąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAYCO Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 (edytowane) Odginamy tylne osłony i jest ok To tak samo jak zmieniamy z tyłu z zacisków 1-tłoczkowych na 2-tłoczkowe z wrx też odginamy,prostujemy osłony i jazda:) Edytowane 14 Czerwca 2018 przez DAYCO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 14 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2018 Ja tylne przycinałem i było też git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 A czy tych oslon nie mozna sie pozbyc? Nie da to nawet lepszej wentylacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 19 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2018 a po co syf z drogi, czy woda przy deszczu, ma isc na cala powierzchnie tarcz od wewnetrznej strony? przynajmniej, ja sobie tak tlumacze, po co tam sa ;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 16 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2018 Okazuje się że to strasznie kawiorowy towar - na razie przednie mam WRXowe, czyli za małe, tylne przycięte, czyli też za małe. Jak się uda je jakoś sensownie zastąpić, to to zrobię - na razie jeżdżę na tym co jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 18 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 W dniu 16.09.2018 o 04:28, Turbo napisał: Okazuje się że to strasznie kawiorowy towar - na razie przednie mam WRXowe, czyli za małe, tylne przycięte, czyli też za małe. Jak się uda je jakoś sensownie zastąpić, to to zrobię - na razie jeżdżę na tym co jest... A jak odczucia w hamowaniu na nowym zestawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Turbo Opublikowano 18 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2018 Nie miałem jeszcze potrzeby ostrego depniecia w hamulec, ale takie nieco ostrzejsze hamowanie było i czuć ze siła jest większa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się