Skocz do zawartości
Mariusz Pantol

Kończy się sprzęgło

Rekomendowane odpowiedzi

Drodzy Koledzy wczoraj na warsztacie mój mechanik stwierdził że kończy się jakies Łożysko oporowe przy sprzegle i że czeka mnie wymiana sprzęgła. Wiem że mam dwumase i jest to cholernie drogie ale wiem że można zrobic swapa na zwykle, tylko powiedzcie mi czy to dobre wyjscie czy nie i jakie są koszta takich zabiegów. Dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Drodzy Koledzy wczoraj na warsztacie mój mechanik stwierdził że kończy się jakies Łożysko oporowe przy sprzegle i że czeka mnie wymiana sprzęgła. Wiem że mam dwumase i jest to cholernie drogie ale wiem że można zrobic swapa na zwykle, tylko powiedzcie mi czy to dobre wyjscie czy nie i jakie są koszta takich zabiegów. Dzieki
Hej,

Powiem po sobie.
Ja już kupiłem Legacy z kołem jednomasowym.
Nie czułem tego podczas jazdy tj. o tym co mam powiedział mi mechanik jak sprzęgło się kończyło robił wymianę.
Za exedy z wymianą zapłaciłem 1500. Z konwersją do jednomasy szarpnie Cie po kieszeni trochę bardziej.

Pozdrawiam

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, Ja również robiłem osobiście konwersje i bardzo polecam , sam zestaw sprzęgła (docisk, tarcza i łożysko oporowe) zapłaciłem 629 zł do tego koło zamachowe używane od kolegi za 150 złoty plus nowe łożysko w koło zamachowe 22 zł. 

Łapa dociskowa została bo akurat pasowała z dwumasowego koła. 

Całość robiłem jak uszczelniałem silnik plus regulacja zaworów, kompletny rozrząd i padło jednocześnie na sprzęgło bo koło dwumasowe na wolnych już sobie ćwierkało. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jaki ma wplyw na jazde taka konwersja? No powiem szczeze ze to sprzeglo dwumasowe to srednio mi sie podoba w porownaniu z sprzeglami jakie mialem choc by w celice 6gen. Tam to jakos bardziej rasowo dzialalo a w Legacy to sprzeglo jest takie jakies mulowate bierze na calej długości. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A jaki ma wplyw na jazde taka konwersja? No powiem szczeze ze to sprzeglo dwumasowe to srednio mi sie podoba w porownaniu z sprzeglami jakie mialem choc by w celice 6gen. Tam to jakos bardziej rasowo dzialalo a w Legacy to sprzeglo jest takie jakies mulowate bierze na calej długości. 
Nie wiem jaki ma wpływ, nie jeździłem z dwumasamą. Dla mnie jest ok.

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie koszty byly troche wyzsze, bo mam konwersje na 230mm (teoretycznie tak powinno byc, alternatywa jest 225mm - tansze rozwiazanie). U mnie poszly takie czesci:

 

Tarcza sprzęgła 230mm OEM 30100AA870
Docisk sprzęgła OEM 30210AA620
Łożysko oporowe sprzęgła OEM 30502AA051
Łapa sprzęgła OEM 30531AA132
Mocowanie łożyska sprzęgła ("sprężynki") OEM 30539AA000 - 2 sztuki

 

T.
 

  • Thanks 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×