Skocz do zawartości
Rafik83pl

Levorg gwarancja i przetarta skóra

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry na fotelu kierowcy pojawiły mi się przetarcia na skórze w moim levorgu rocznik 2016 przejechane 52 tys km.

Zdjęcia poniżej czy coś takiego można zgłosić z tytułu gwarancji . Odrazu nadmieniam że skóra w całym aucie jest pielęgnowana co 2-3 miesiące środkami do skóry konkretnie: https://www.meguiars.pl/produkt/ultimate-leather-balm/

Szczerze mówiąc jest to dla mnie ogromne zaskoczenie że coś takiego się pojawiło.dd2d5a004cc8f161c85c34008147fd49.jpg12421fe3feb665aff8211cdb38c1d729.jpg

 

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To samo pokazywał mi kolega z poliftowego STI z napisem recaro na siedzeniach. Czy reklamował nie wiem, ale wydaje mi się że naprawa wiele nie da to raczej błędne usadowienie szwów.

A co ty tak tę skórę nacierasz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tam trochę kolegę Rafik83pl rozumiem, sam miałem podobny problem, ale w  nieco innym samochodzie, dość "popularnym" na Forum, też na "S:D

Reklamacja rozpatrzona negatywnie... 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Dr Zybertowicz napisał:

Ja tam trochę kolegę Rafik83pl rozumiem, sam miałem podobny problem, ale w  nieco innym samochodzie, dość "popularnym" na Forum, też na "S:D

Reklamacja rozpatrzona negatywnie... 

Ten sam problem w aucie na T .... nawet produkują przynajmniej 1 auto wspólnie z Subaru ;) .... i reklamacja rozpatrzona pozytywnie :) Swoją drogą ... coraz gorsza jest jakość materiałów w samochodach ... przykre to :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
To samo pokazywał mi kolega z poliftowego STI z napisem recaro na siedzeniach. Czy reklamował nie wiem, ale wydaje mi się że naprawa wiele nie da to raczej błędne usadowienie szwów.
A co ty tak tę skórę nacierasz ?
Nacieram bo bardzo lubię swoje autko ;) i nie kupił mi go Tatuś więc staram się go szanować

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, Rafik83pl napisał:

Nacieram bo bardzo lubię swoje autko ;) i nie kupił mi go Tatuś emoji3.png więc staram się go szanować

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka
 

 

mysle, ze kolega mial na mysli, ze byc moze to zbyt czeste nacieranie tak podzialalo na fotel...

6 godzin temu, rzemanki napisał:

Ten sam problem w aucie na T .... nawet produkują przynajmniej 1 auto wspólnie z Subaru ;) .... i reklamacja rozpatrzona pozytywnie :) Swoją drogą ... coraz gorsza jest jakość materiałów w samochodach ... przykre to :(

 

To fakt, "takich aut juz nie robia"... :(

 

OT: auto na T, 22 lata i ponad 300k km na liczniku... tysiace wsiadan / wysiadan, a fotele wygladaja jak wygladaja 

20180528_195234.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no widzicie, w fotelach skóra OEM od FXT 2 też tak miałem ale teraz mam te z imprezy special edition 2006 i pomimo już 10 lat nic takiego nie ma - wg mnie kwestia jakości skóry. W imprezie GH mam tak samo przytarte - wg mnie słabej jakości skóra. We fiacie kolor zaczął schodzi po 300kkm i to też raczej wina słabej chemii do czyszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w Levorgu zaczyna wycierać się kierownica przy 60 tysiącach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zgłosiłem do delaera i zobaczymy. Dla mnie jak wydaje na auto ponad 120 tys to chyba mogę wymagać aby to tak nie wyglądało .

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, Kukson napisał:

U mnie w Levorgu zaczyna wycierać się kierownica przy 60 tysiącach.

 

na krętych drogach może tak być....:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
44 minuty temu, Andrzej Koper napisał:

 

na krętych drogach może tak być....:D

 

tak jak z tym, że użytkownicy SBD w pierwszych latach jego wytwarzania nie umieli używać sprzęgła, do tego ASO strach oddać auto do naprawy gwarancyjnej, skoro szef ma takie poglądy.......

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
24 minuty temu, Tiger napisał:

do tego ASO strach oddać auto do naprawy gwarancyjnej, skoro szef ma takie poglądy.......

 

 to prawda... :D

  • Like 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja takie przetarcie mialem po 1,5 tys. km i niecalych 2 miesiacach od rejestracji samochodu :)

Gwarancja zostala uznana, na poszycie czekalem kilka miesiecy, albo nawet pol roku, ale kiedy doszlo, zostalo wszystko zalatwione na gwarancji. 

Dealer powiedzial, ze to od paska od spodni, a ja na to, ze ja zawsze nosze pasek, bo ja sie elegancko ubieram, a jak bym mial jezdzic w dresie, to nie ta marka ;)

Posmialismy sie tylko, ale gwarancje Subaru uznalo. Takze zanim cos tam powiecie o ASO, radze sie tam udac i porozmawiac. 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja takie przetarcie mialem po 1,5 tys. km i niecalych 2 miesiacach od rejestracji samochodu
Gwarancja zostala uznana, na poszycie czekalem kilka miesiecy, albo nawet pol roku, ale kiedy doszlo, zostalo wszystko zalatwione na gwarancji. 
Dealer powiedzial, ze to od paska od spodni, a ja na to, ze ja zawsze nosze pasek, bo ja sie elegancko ubieram, a jak bym mial jezdzic w dresie, to nie ta marka 
Posmialismy sie tylko, ale gwarancje Subaru uznalo. Takze zanim cos tam powiecie o ASO, radze sie tam udac i porozmawiac. 
Hehe u mnie się śmieją że żona się za bardzo opierała ;) więc mówię że jak masz Subaru to lubisz czasami jezdzic ekstremalnie ;)

Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Godzinę temu, Christoph napisał:

Takze zanim cos tam powiecie o ASO, radze sie tam udac i porozmawiac. 

 

i to jest dobra rada :) w ASO zrobią zdjęcie i prześlą do centrali . Fakt , że na takie elementy jak poszycie czeka się dość długo

ps. dotyczy także tych co jeżdżą po bardzo krętych drogach.. :D

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rada dobra, ale to chyba zależy od ASO. Ja ostatnio próbowałem zgłosić w ramach gwarancji skrzypiący fotel pasażera. Usłyszałem, że gwarancja tego nie obejmuje. W związku z tym poprosiłem, żeby wymontowali - na co mi skrzypiący fotel...

 

I jeszcze dostałem sugestię, żebym dokładnie przeczytał warunki gwarancji. Po powrocie z ASO pieczołowicie zabrałem się do czytania ale nie znalazłem niczego na temat wyłączenia skrzypiącego fotela.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 godzin temu, Andrzej Koper napisał:

 

na krętych drogach może tak być....:D

Tylko czemu idzie w takim miejscu co prawie się nie dotyka? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
42 minuty temu, Kukson napisał:

Tylko czemu idzie w takim miejscu co prawie się nie dotyka? :D

 

tylko ASO może znaleźć wytłumaczenie...:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)
W dniu 13.06.2018 o 22:34, spawalniczy napisał:

Rada dobra, ale to chyba zależy od ASO. Ja ostatnio próbowałem zgłosić w ramach gwarancji skrzypiący fotel pasażera. Usłyszałem, że gwarancja tego nie obejmuje. W związku z tym poprosiłem, żeby wymontowali - na co mi skrzypiący fotel...

 

I jeszcze dostałem sugestię, żebym dokładnie przeczytał warunki gwarancji. Po powrocie z ASO pieczołowicie zabrałem się do czytania ale nie znalazłem niczego na temat wyłączenia skrzypiącego fotela.

 

 

Rozumiem, że byleś w Przeźmierowie?

Edytowane przez mmarcinek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie ze stopki :) Wg mapy dilerów w Poznaniu jest tylko jeden ASO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To miał być żart - zabrakło omotki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 15.06.2018 o 13:37, spawalniczy napisał:

To miał być żart - zabrakło omotki.

 

W dniu 15.06.2018 o 11:33, spawalniczy napisał:

Skąd wiedziałeś?

Wolałem się upewnić :) Z Poznania nie wszyscy tam takie tematy załatwiają.

 

Zapożyczone z forum toyoty "spróbuj w innym ASO".

 

Ja na rozpatrywanie takich tematów w Poznaniu akurat narzekać nie mam prawa, to słyszałem że często interpretacje zdają się być rozbieżne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

STI MY 16 , wytarta kierownica po 20000km  i pol roku uzywania uznana na gwarancji bez problemu.Nie dostalem nowej ale obszycie nowym o wiele lepszym materialem.

IMG_3945.jpg

IMG_3946.jpg

IMG_3947.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy pisalem to juzna tym forum mi w FXT MY 2013 ASO dwa razy już wymieniali poszycie siedziska kierowcy. Bo ta eko skóra pękała równo co roku:)

Wymieniali bez dyskusji na gwarancji...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×