Jump to content

Błąd P0336


Paweł gh
 Share

Recommended Posts

Witam. Zwracam się do was z prośbą o pomoc.

Pacjent:

Subaru Impreza gh rok 2008, 2500pb.

Ostatnie zabiegi: wymiana:

- wał korbowy,

- panewki,

- korby,

- pierscienie,

- kpl Wszystkich uszczelek, uszczelniaczy, płynów, kpl świec, przewodów, cewka też nowa, nowy rozrząd.

I...... dalej nie jedzie jak powinna. Wyskakuje błąd P0336, przetestowałem wszystko i już koniec pomysłów. Czy ktoś miał podobny problem? Jakieś podpowiedzi? Ręce już mi opadają

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Paweł gh napisał:

objawy też takie, że albo ma 500 obrotów albo 1400

Problem z idle to wlasnie jeden z objawów przeskoczenia rozrządu. Wróć do ASO na ustawienie lub sam najpierw sprawdź.

 

 

image.png.c43c3259f00efc7c1be5adae0d7b5d89.png

Link to comment
Share on other sites

Zwróć uwagę czy masz nad kołem wału korbowego prowadnicę paska rozrządu. Mi w ASO powiedzieli że jej brak mógł spowodować przeskoczenie.

Cena pasztetowa: http://allegro.pl/ogranicznik-paska-rozrzadu-centralny-subaru-nowy-i6656774258.html?bi_s=internal&bi_c=R8B9KokM7F9&bi_m=motoryzacja-art-offer-carousel&bi_term=poradnik

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Narrator napisał:

Miałem ten błąd tydzień temu. Samochód nie chciał przyśpieszać. Okazało się że rozrząd przeskoczył o 1 ząbek. 

 

Kolego Narrator może dałbyś znać coś się tam dzieje z Twoim autem , czy te szarpania to rzeczywiście skutek przeskoczonego rozrządu i z jakiego powodu  ?

Link to comment
Share on other sites

31 minut temu, Gustaf napisał:

 

Kolego Narrator może dałbyś znać coś się tam dzieje z Twoim autem , czy te szarpania to rzeczywiście skutek przeskoczonego rozrządu i z jakiego powodu  ?

 

Rozrząd mi przeskoczył pewnie dlatego że szarpie ;)

Problemu ze sprzęgłem jeszcze nie rozwiązałem. ASO i 2 niezależnych mechaników rozkłada ręce. Jedyne co mógłbym jeszcze wymienić na nowe to koło zamachowe. Jak rozwiąże problem to dam znać w wątku ze sprzęgłem. 

Link to comment
Share on other sites

Czy sprzęgło wymieniacie ściągając skrzynie i rozpinacie wał napędowy?

15 godzin temu, Narrator napisał:

 

Rozrząd mi przeskoczył pewnie dlatego że szarpie ;)

Problemu ze sprzęgłem jeszcze nie rozwiązałem. ASO i 2 niezależnych mechaników rozkłada ręce. Jedyne co mógłbym jeszcze wymienić na nowe to koło zamachowe. Jak rozwiąże problem to dam znać w wątku ze sprzęgłem. 

Jaki masz problem ze sprzedałem? Przerabialiśmy już też szarpania po wymianie sprzęgła. 

Link to comment
Share on other sites

4 godziny temu, Paweł gh napisał:

Czy sprzęgło wymieniacie ściągając skrzynie i rozpinacie wał napędowy?

19 godzin temu, Narrator napisał:

 

Tak.

 

4 godziny temu, Paweł gh napisał:

Jaki masz problem ze sprzedałem? Przerabialiśmy już też szarpania po wymianie sprzęgła. 

 

Ja swój problem opisałem dość obszernie w tym temacie: 

 

 

W skrócie chodzi o to że zamontowałem oryginalny komplet sprzęgła, sfrezowałem, wyważyłem i wyszlifowałem koło zamachowe. Wymieniłem wszystko co ma jakikolwiek związek ze sprzęgłem. Wszystko nowe i oryginalne. A sprzęgło szarpie. W momencie kiedy puszczam pedał sprzęgła i zaczyna "brać" to autem telepie potwornie. Podobnie przy redukcji z 3 na 2 bieg. 

Mam już nawet nowy zamach ale jeszcze nie zamontowałem. Póki co moje podejrzenie pada na docisk. Tarcza docisku jest przekrzywiona względem obudowy. Ale dziwne jest to że dostałem nowy docisk w ramach gwarancji który jest tak samo krzywy. 

 

Jakie Ty miałeś problemy?

Link to comment
Share on other sites

Wg. mnie zamiast kombinować z nowym zamachem powinieneś kupić nowy oryg. komplet exedy  bo zestaw nie jest drogi i jeżeli przejdzie zwrócić wcześniejszy zestaw jako wadliwy.

Link to comment
Share on other sites

22 godziny temu, Gustaf napisał:

Wg. mnie zamiast kombinować z nowym zamachem powinieneś kupić nowy oryg. komplet exedy  bo zestaw nie jest drogi i jeżeli przejdzie zwrócić wcześniejszy zestaw jako wadliwy.

 

Dla mnie 1200 zł to jednak "drogo" i jak płacę tyle za komplet sprzęgła to oczekuję że będzie działało prawidłowo. Tym bardziej że mogłem kupić zamiennik exedy za 400 zł. 

Link to comment
Share on other sites

Miałem identyczne objawy, po wymianie nowego zestawu na kolejny nowy kpl okazało się, że w moim przypadku mechanior pomylil się na wieloklinie z wału napędowego. Zająłem zamontowalem i przestało szarpać. Ake to było w moim przypadku.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...