Paweł gh Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Witam. Zwracam się do was z prośbą o pomoc. Pacjent: Subaru Impreza gh rok 2008, 2500pb. Ostatnie zabiegi: wymiana: - wał korbowy, - panewki, - korby, - pierscienie, - kpl Wszystkich uszczelek, uszczelniaczy, płynów, kpl świec, przewodów, cewka też nowa, nowy rozrząd. I...... dalej nie jedzie jak powinna. Wyskakuje błąd P0336, przetestowałem wszystko i już koniec pomysłów. Czy ktoś miał podobny problem? Jakieś podpowiedzi? Ręce już mi opadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Miałem ten błąd tydzień temu. Samochód nie chciał przyśpieszać. Okazało się że rozrząd przeskoczył o 1 ząbek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł gh Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Też tak podejrzewam, bo jeszcze rozrządu nie sprawdzałem bo po ASO myślałem, że nie trzeba sprawdzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Dokladnie tak jak powiedzial Narrator, sprawdz ustawienie rozrządu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł gh Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Ok. Czyli jednak trzeba sie pobrudzić. Aha objawy też takie, że albo ma 500 obrotów albo 1400 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 5 minut temu, Paweł gh napisał: objawy też takie, że albo ma 500 obrotów albo 1400 Problem z idle to wlasnie jeden z objawów przeskoczenia rozrządu. Wróć do ASO na ustawienie lub sam najpierw sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł gh Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Rysunek dohc ja mam sohc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 (edytowane) nie doczytalem, łap sohc Edytowane 7 Czerwca 2018 przez Ptasi0r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł gh Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Dzięki bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Zwróć uwagę czy masz nad kołem wału korbowego prowadnicę paska rozrządu. Mi w ASO powiedzieli że jej brak mógł spowodować przeskoczenie. Cena pasztetowa: http://allegro.pl/ogranicznik-paska-rozrzadu-centralny-subaru-nowy-i6656774258.html?bi_s=internal&bi_c=R8B9KokM7F9&bi_m=motoryzacja-art-offer-carousel&bi_term=poradnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł gh Opublikowano 7 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 Ok będę patrzył i dam znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 4 godziny temu, Narrator napisał: Miałem ten błąd tydzień temu. Samochód nie chciał przyśpieszać. Okazało się że rozrząd przeskoczył o 1 ząbek. Kolego Narrator może dałbyś znać coś się tam dzieje z Twoim autem , czy te szarpania to rzeczywiście skutek przeskoczonego rozrządu i z jakiego powodu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 7 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2018 31 minut temu, Gustaf napisał: Kolego Narrator może dałbyś znać coś się tam dzieje z Twoim autem , czy te szarpania to rzeczywiście skutek przeskoczonego rozrządu i z jakiego powodu ? Rozrząd mi przeskoczył pewnie dlatego że szarpie Problemu ze sprzęgłem jeszcze nie rozwiązałem. ASO i 2 niezależnych mechaników rozkłada ręce. Jedyne co mógłbym jeszcze wymienić na nowe to koło zamachowe. Jak rozwiąże problem to dam znać w wątku ze sprzęgłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł gh Opublikowano 8 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Czy sprzęgło wymieniacie ściągając skrzynie i rozpinacie wał napędowy? 15 godzin temu, Narrator napisał: Rozrząd mi przeskoczył pewnie dlatego że szarpie Problemu ze sprzęgłem jeszcze nie rozwiązałem. ASO i 2 niezależnych mechaników rozkłada ręce. Jedyne co mógłbym jeszcze wymienić na nowe to koło zamachowe. Jak rozwiąże problem to dam znać w wątku ze sprzęgłem. Jaki masz problem ze sprzedałem? Przerabialiśmy już też szarpania po wymianie sprzęgła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 4 godziny temu, Paweł gh napisał: Czy sprzęgło wymieniacie ściągając skrzynie i rozpinacie wał napędowy? 19 godzin temu, Narrator napisał: Tak. 4 godziny temu, Paweł gh napisał: Jaki masz problem ze sprzedałem? Przerabialiśmy już też szarpania po wymianie sprzęgła. Ja swój problem opisałem dość obszernie w tym temacie: W skrócie chodzi o to że zamontowałem oryginalny komplet sprzęgła, sfrezowałem, wyważyłem i wyszlifowałem koło zamachowe. Wymieniłem wszystko co ma jakikolwiek związek ze sprzęgłem. Wszystko nowe i oryginalne. A sprzęgło szarpie. W momencie kiedy puszczam pedał sprzęgła i zaczyna "brać" to autem telepie potwornie. Podobnie przy redukcji z 3 na 2 bieg. Mam już nawet nowy zamach ale jeszcze nie zamontowałem. Póki co moje podejrzenie pada na docisk. Tarcza docisku jest przekrzywiona względem obudowy. Ale dziwne jest to że dostałem nowy docisk w ramach gwarancji który jest tak samo krzywy. Jakie Ty miałeś problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gustaf Opublikowano 9 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2018 Wg. mnie zamiast kombinować z nowym zamachem powinieneś kupić nowy oryg. komplet exedy bo zestaw nie jest drogi i jeżeli przejdzie zwrócić wcześniejszy zestaw jako wadliwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Narrator Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 22 godziny temu, Gustaf napisał: Wg. mnie zamiast kombinować z nowym zamachem powinieneś kupić nowy oryg. komplet exedy bo zestaw nie jest drogi i jeżeli przejdzie zwrócić wcześniejszy zestaw jako wadliwy. Dla mnie 1200 zł to jednak "drogo" i jak płacę tyle za komplet sprzęgła to oczekuję że będzie działało prawidłowo. Tym bardziej że mogłem kupić zamiennik exedy za 400 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł gh Opublikowano 11 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2018 Miałem identyczne objawy, po wymianie nowego zestawu na kolejny nowy kpl okazało się, że w moim przypadku mechanior pomylil się na wieloklinie z wału napędowego. Zająłem zamontowalem i przestało szarpać. Ake to było w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się