Macieja87 Posted June 5, 2018 Share Posted June 5, 2018 Cześć. Pojawił mi się wyciek z przekładni... Nie żyję w Polsce i mam baardzo ograniczone ruchy. Stąd pytanie, czy wyciek z miejsca na zdjęciu (przed i po oczysczeniu) kwalifikuje ją do wymiany, czy zna ktoś sposób na uporanie się z tym? Na moje niefachowe oko cieknie z pod "gumowej czapki", lecz mogę się mylić Będę wdzięczny za konkretne rady. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yanas Posted June 6, 2018 Share Posted June 6, 2018 Jeśli magiel nie stuka a płynu w zbiorniczku nie ubywa znacząco, to polecałbym zastosowanie uszczelniacza do wspomagania kierownicy, np. Prestone lub Wynns. Czasem pomaga na długo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieja87 Posted June 6, 2018 Author Share Posted June 6, 2018 Teoretycznie jeszcze nie stuka (lecz kim jestem by to oceniać xD). Płynu w zbiorniku ubywa, na szczęście powoli. Nigdy nie byłem zwolennikiem uszczelniaczy Link to comment Share on other sites More sharing options...
krvrad Posted June 8, 2018 Share Posted June 8, 2018 To regeneruj maglownice i nie marudź Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipsx82 Posted June 8, 2018 Share Posted June 8, 2018 Koszt regeneracji około 700 - 800 a koszt uszczelniacza do układu wspomagania około 50 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieja87 Posted June 10, 2018 Author Share Posted June 10, 2018 Jak pisałem, nie mieszkam w kraju, więc nie mam możliwości unieruchomić auto na miesiąc aby wysyłać ją do regeneracji. Spotkało mnie małe szczęście i znalazłem już używkę. Nie jestem za takimi rozwiązaniami, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma hehe. Starą będę miał na przyszłość aby np móc wysłać do PL na regenerację :-) Czy dextron 3 będzie odpowiednim płynem do zalania? Link to comment Share on other sites More sharing options...
recki Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Najodpowiedniejszym.melduje ze nic nie musze Link to comment Share on other sites More sharing options...
krvrad Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 A to tylko w PL regenerują maglownice??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macieja87 Posted June 13, 2018 Author Share Posted June 13, 2018 Recki dzięki, taki zaleję. Krvrad przeczytaj 2 zdanie 1 postu...w Polsce regenerują wszystko, w krajach skandynawskich kupują wszystko nowe. Nie wiesz gdzie jestem więc po co takie posty... Na szczęście pomocny człowiek, znalazł mi używkę w dobrej cenie, więc temat zamknięty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Broda Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 W dniu 8.06.2018 o 13:55, ipsx82 napisał: Koszt regeneracji około 700 - 800 a koszt uszczelniacza do układu wspomagania około 50 Gdzie sensownie zregeneruje? Mam 2: Gacek III (tłucze) i Gacek IV (cieknie). W Lauber telefonicznie powiedzieli, że nie pomogą... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now