FelipoF1 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Siema. Pojawił się mały problem. Samochód płynnie rusza i przyspiesza ale przy wciśnięciu gazu na pierwszych trzech biegach czuje delikatne szarpniecia w okolicy od 2-2,5 tyś. obrotów. (Tak ok 3, 4 szrpniątka) Nie ważne czy szybko przyspieszam czy wolno to problem się pojawia - na klimie i bez. Chyba coś sie zaczyna co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Podejrzewam temat rzekę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FelipoF1 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 No napewno ale jakbym krokowca wymienił? Przepustnica byla czyściutka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powerhorse Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 O jakim samochodzie mówisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 sprawdź czy ci opóźnia zapłon jeżeli tak to temat nie rozwiązany bo silnik widzi spalanie stukowe mimo sprawnego czujnika,chyba ze u ciebie jest nie sprawny. Ja go rozwiązałem przenosząc czujnik na skrzynie biegów i od roku jest dobrze. jeżeli zamierzasz jeździć dalej autem polecam nie-ASO i oni maja rozwiązanie na to, programują kompa i przy okazji usuwają egr i katalizator koszt coś kolo 1500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorba128 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Mi niestety taka operacja nie pomogła... Tak czy inaczej - powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rademenez Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 (edytowane) Miałem te objawy. Czego ja już nie próbowałem. W końcu jak miałem silnik na stole (panewka), pospawałem na sztywno wszystkie osłony kolektora i uppipe. Jak ręką odjął. Auto nareszcie ma moc i nie szarpie w okolicy 3k rpm. Niby duperele, a jaki wpływ mają na kulturę pracy. Zostało mi jeszcze falowanie na jałowym biegu 600-800 - proszę o sugestie - czy dobrze obstawiam czyszczenie przepustnicy ewentualnie silniczka krokowego? Edytowane 6 Czerwca 2018 przez rademenez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 moje rozwiązanie dotyczy przypadłości NA ,ty masz turbo i prawdopodobnie uszkodzony czujnik spalania stukowego mi w gt porostu pen kl ze starości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Guz Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Obstawiałbym silnik krokowy jak falowanie jest bez gazu. Czyszczenie na początek. Sprawdzić też lewe powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się