dr T Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 Witam... Serdecznie proszę i pomoc szanownych forumowiczów w rozwiązaniu problemu. Pacjent... XV 2.0i MT '16 Objawy... Po przekręceniu kluczyka do pozycji start słychać piszczący, zmienny dźwięk w okolicy układu dolotowego (?), który nie zanika aż do uruchomienia silnika. Choć nie wiem czy aby hałas silnika tego już nie zagłusza. Etiologia... Udział we wczorajszym XV Zlocie Plejad, z jazdą w kurzu i pyle w dzień 1 i grzęźnięciu w piasku i kąpieli w błocie w dzień 2. Woda jak widać wdarła się na chwile do komory silnika. Jaka może być tego przyczyna? Czy wskazana jest szybka terapia czy mogę się spokojnie wpisać w kolejkę NFZtu? Pozdrawiam MOV_0472_x264.mp4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamW202 Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 (edited) Normalnie to pompa paliwa chyba się załącza po przekręceniu kluczyka ale chyba też i nawiew kabiny się załącza, spróbuj przekręcić kluczyk na wyłączonym nawiewie, jeśli dźwięk zniknie to przynajmniej bedziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Może kurz i woda dostały się tam gdzie nie powinny. P.S. filmiku nie mogę odtworzyć ale to przyczyna po mojej stronie Edited June 3, 2018 by adamW202 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr T Posted June 3, 2018 Author Share Posted June 3, 2018 Normalnie to pompa paliwa chyba się załącza po przekręceniu kluczyka ale chyba też i nawiew kabiny się załącza, spróbuj przekręcić kluczyk na wyłączonym nawiewie, jeśli dźwięk zniknie to przynajmniej bedziesz wiedział gdzie szukać przyczyny. Może kurz i woda dostały się tam gdzie nie powinny. P.S. filmiku nie mogę odtworzyć ale to przyczyna po mojej stronie Nawiewy i inne potencjalne źródła dźwięku były wyłączoneWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamW202 Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 No to trochę gmatwa sprawę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
przemek2803 Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 To dźwięk przepustnicy. Nie ma w nim nic nie normalnego. Zawsze tak jest po przekreceniu kluczyka. Gdy silnik działa to go zakłóca. Jak dodasz gazu bez uruchamiania silnika dźwięk powinien się odrobinę zmieniać. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr T Posted June 3, 2018 Author Share Posted June 3, 2018 To dźwięk przepustnicy. Nie ma w nim nic nie normalnego. Zawsze tak jest po przekreceniu kluczyka. Gdy silnik działa to go zakłóca. Jak dodasz gazu bez uruchamiania silnika dźwięk powinien się odrobinę zmieniać. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Tak tez pomyslalem pierwotnie, jednakże wydaje mi się, ze do tej pory, po przekreceniu kluczyka, ten dźwięk byl czysty i trwal maks 1-2 sek. Obecnie jest slyszalny caly czas, nawet po kilku minutach, bez uruchomienia silnika Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 47 minut temu, dr T napisał: Tak tez pomyslalem pierwotnie, jednakże wydaje mi się, ze do tej pory, po przekreceniu kluczyka, ten dźwięk byl czysty i trwal maks 1-2 sek tyle powinien trwac . Cos Ci się zepsuło Link to comment Share on other sites More sharing options...
dr T Posted June 3, 2018 Author Share Posted June 3, 2018 tyle powinien trwac . Cos Ci się zepsuło Hmm.... No wlasnie. Wiec jednak czeka mnie wizyta u specjalisty... Kuzwa terminy pewnie na grudzien a i skierowanie od rodzinnego mechanika bedzie potrzebne. EhhDziekiWysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now