M_isza Posted June 2, 2018 Share Posted June 2, 2018 nie znalazlem za bardzo nic o takiej konfiguracji. czy ktos robil podjescie do wrzucenia seryjnych sprezyn z sti(nie pink/nie prodrive) do seryjnych amorkow kyb w wrx? plan byl zmienic na ultry, ale ze seria swieza przebiegiem, to nie chce kasy wydawac na nowe amorki. czego powinienem sie spodziewac po wymianie samych springow na stikowe? na jakis fotkach z forow wychodzi, ze wysokosc podobna bug sti vs, wrx, wiec tylko w sztywnosci znak zapytania, jak sie bedzie prowadzic? Link to comment Share on other sites More sharing options...
uxon Posted June 3, 2018 Share Posted June 3, 2018 Z wyczytanych informacji i opinii innych osob to raczej slabo sie to bedzie sprawowalo. Za twarde springi do za miekkich amorkow. Ale najlepiej sprawdz sam i podziel sie wrazeniami Ja do seryjnych amorkow polecilbym Ci Eibach Pro Kit (i to nie dlatego, ze akurat mam zestaw takich na zbyciu ;)), ktory przez producenta jest wlasnie przeznaczony do amorkow wrxowych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
namiot Posted June 6, 2018 Share Posted June 6, 2018 sprawdź dobrze bo chyba sprężyny są te same co w wrx a sti a różnią się amortyzatorami gdzie gruba sztyca to zupełnie inna praca co zwykły amor springi też są inne Polecam ci albo sprezyny elbach albo amortyzatory hruba sztyca ja mam w gt zalozone na seryjne sprezyny i jest przepasc rewelacja Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now