Skocz do zawartości

wrx bug, seryjne&sprawne amorki a spręzyny sti bug


M_isza

Rekomendowane odpowiedzi

nie znalazlem za bardzo nic o takiej konfiguracji. czy ktos robil podjescie do wrzucenia seryjnych sprezyn z sti(nie pink/nie prodrive) do seryjnych amorkow kyb w wrx?

plan byl zmienic na ultry, ale ze seria swieza przebiegiem, to nie chce kasy wydawac na nowe amorki. czego powinienem sie spodziewac po wymianie samych springow na stikowe?

na jakis fotkach z forow wychodzi, ze wysokosc podobna bug sti vs, wrx, wiec tylko w sztywnosci znak zapytania, jak sie bedzie prowadzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wyczytanych informacji i opinii innych osob to raczej slabo sie to bedzie sprawowalo. Za twarde springi do za miekkich amorkow. Ale najlepiej sprawdz sam i podziel sie wrazeniami :) 

Ja do seryjnych amorkow polecilbym Ci Eibach Pro Kit (i to nie dlatego, ze akurat mam zestaw takich na zbyciu ;)), ktory przez producenta jest wlasnie przeznaczony do amorkow wrxowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź dobrze bo chyba sprężyny są te same co w wrx a sti a różnią się amortyzatorami gdzie gruba sztyca to zupełnie inna praca co zwykły amor

springi też są inne

Polecam ci albo sprezyny elbach albo amortyzatory hruba sztyca ja mam w gt zalozone na seryjne sprezyny i jest przepasc rewelacja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...