Jump to content

wrx bug, seryjne&sprawne amorki a spręzyny sti bug


M_isza
 Share

Recommended Posts

nie znalazlem za bardzo nic o takiej konfiguracji. czy ktos robil podjescie do wrzucenia seryjnych sprezyn z sti(nie pink/nie prodrive) do seryjnych amorkow kyb w wrx?

plan byl zmienic na ultry, ale ze seria swieza przebiegiem, to nie chce kasy wydawac na nowe amorki. czego powinienem sie spodziewac po wymianie samych springow na stikowe?

na jakis fotkach z forow wychodzi, ze wysokosc podobna bug sti vs, wrx, wiec tylko w sztywnosci znak zapytania, jak sie bedzie prowadzic?

Link to comment
Share on other sites

Z wyczytanych informacji i opinii innych osob to raczej slabo sie to bedzie sprawowalo. Za twarde springi do za miekkich amorkow. Ale najlepiej sprawdz sam i podziel sie wrazeniami :) 

Ja do seryjnych amorkow polecilbym Ci Eibach Pro Kit (i to nie dlatego, ze akurat mam zestaw takich na zbyciu ;)), ktory przez producenta jest wlasnie przeznaczony do amorkow wrxowych.

Link to comment
Share on other sites

sprawdź dobrze bo chyba sprężyny są te same co w wrx a sti a różnią się amortyzatorami gdzie gruba sztyca to zupełnie inna praca co zwykły amor

springi też są inne

Polecam ci albo sprezyny elbach albo amortyzatory hruba sztyca ja mam w gt zalozone na seryjne sprezyny i jest przepasc rewelacja

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...