M_isza Opublikowano 2 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2018 nie znalazlem za bardzo nic o takiej konfiguracji. czy ktos robil podjescie do wrzucenia seryjnych sprezyn z sti(nie pink/nie prodrive) do seryjnych amorkow kyb w wrx? plan byl zmienic na ultry, ale ze seria swieza przebiegiem, to nie chce kasy wydawac na nowe amorki. czego powinienem sie spodziewac po wymianie samych springow na stikowe? na jakis fotkach z forow wychodzi, ze wysokosc podobna bug sti vs, wrx, wiec tylko w sztywnosci znak zapytania, jak sie bedzie prowadzic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uxon Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 Z wyczytanych informacji i opinii innych osob to raczej slabo sie to bedzie sprawowalo. Za twarde springi do za miekkich amorkow. Ale najlepiej sprawdz sam i podziel sie wrazeniami Ja do seryjnych amorkow polecilbym Ci Eibach Pro Kit (i to nie dlatego, ze akurat mam zestaw takich na zbyciu ;)), ktory przez producenta jest wlasnie przeznaczony do amorkow wrxowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 sprawdź dobrze bo chyba sprężyny są te same co w wrx a sti a różnią się amortyzatorami gdzie gruba sztyca to zupełnie inna praca co zwykły amor springi też są inne Polecam ci albo sprezyny elbach albo amortyzatory hruba sztyca ja mam w gt zalozone na seryjne sprezyny i jest przepasc rewelacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się