Lu1988 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Witam, czy ORIETUJECIE się czy w autach z Niemiec które miały w serwisie zakładane lpg były utwardzane gniazda zaworowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siara76 Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Nie powiem ale szczerze wątpię jak już to jest seria samochodów przeznaczonych do założenia lpg w fabryce i wtedy wiem że takie silniki były tak jak w fordzie bio fuell bodajże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 lepiej znoszą gaz silniki o kodzie zaczynającym się na EJ20F niż EJ204. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 Przeniosłem we właściwe miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ericsson Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 8 godzin temu, Slawskip napisał: lepiej znoszą gaz silniki o kodzie zaczynającym się na EJ20F niż EJ204. Z tego względu że miały fabrycznie utwardzane gniazda zaworowe - dokładnie pod lpg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się