Skocz do zawartości

Znikający olej w Legacy 2,5GT 2010r.


Rafał Sz

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, rydzada napisał:

To dlaczego niby, przy złożeniu, że styl jazdy jest taki sam, wymieniać 300V 2- krotnie częściej niż olej o gorszych parametrach odpornościowych?

Jestem w tym temacie laikiem, ale słyszałem, że bazy estrowe (300V) są najlepsze, ale właśnie nietrwałe. A X-clean, to "standardowy" syntetyk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli, reasumując: 300V do upalania zdecydowanie lepszy, a do zwykłego jeżdżenia - "zwykły", dużo tańszy syntetyk, np. 8100 x-clean.

Edytowane przez rydzada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Silnik w końcu trafił do doktora. I lada moment będzie rozebrany.

Chciałbym was zapytać jakie części/firmy kupować. Auto nie będzie upalane, tuningowane i itp.

 

Tłoki z tego co wyczytałem tutaj to brać oryginalny?

 

UPG oryginał czy np cosworth 1,5mm. Czy coś wyższego i/lub szpilki ARP aby nie wydmuchneło.

 

Panewki na pewno będę chciał lepsze. ACL, czy Kinga (podobno mają lepsze kanały olejowe)

 

Pierścienie brać oryginalny czy coś innego.

 

Czy występuje jakaś lepsza poprawiona wersja smoka olejowego? I czy wymienić Stary na nowy mimo, że np okaże się nie uszkodzony.

 

Jeżeli ktoś   ma jakieś propozycje co wymienić na lepsze niż oryginały, to chętne wysłuchać.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...