ziomek4000 Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Potrzebuję naciągnąć trochę hamulec ręczny. Moje pytanie gdzie są śruby do regulacji naciągu linki? Jeśli robi się to z wnętrza samochodu to od razu pytanie czy osłona trzyma się tylko na zatrzaskach czy może są jakieś poukrywane śruby lub jakiś inny patent na rozebranie? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilka_liter Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 śruba jest na końcu dźwigni ręcznego, pod skórzaną osłoną. osłona zamocowana jest tylko na zatrzaskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Zaczyna się od regulatorów w bębnach (kanał, najlepiej podnośnik aby koła "wisiały" w powietrzu), potem dopiero w kabinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 6 godzin temu, house_1 napisał: Zaczyna się od regulatorów w bębnach A tam nie ma przypadkiem samoregulatorów? I jak sama nazwa wskazuje same nie regulują docisku? Tak pytam bo właśnie się przymierzam do zmiany tarcz, klocków, szczęk z tyłu bo też słabo hamuje już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4000 Opublikowano 23 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Jak znajdę chwilę to rozbiorę z tyłu i zobaczę jak to wygląda i czy są tam jakieś śruby do regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 No to że są to pewnik, pytanie jak działają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 23 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2018 Są zaślepki gumowe zwykle od środka (patrząc na tarczę kotwiczną od strony tylnego mostu pod półosią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 Oj pany, a to co to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 to jest właśnie ten regulator którym się ustawia szczęki przez tarcze kotwiczne. Tutaj poniżej numer 16: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 24 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2018 w sumie nie wiem czemu jest to "samo"regulator, jak się go ustawia ręcznie... chyba że po wstępnym ręcznym ustawieniu, on już dalej sam ogarnia w miarę zużycia okładzin. W kazdym razie, zdejmuje się zaślepkę gumową od wewnętrznej strony koła, wkłada do środka śrubokręt płaski i przy jego pomocy obraca widoczną na zdjęciu koronką - czynność ta powoduje rozsunięcie/zsunięcie szczęk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek4000 Opublikowano 25 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 19 godzin temu, nrb napisał: zdejmuje się zaślepkę gumową od wewnętrznej strony koła, wkłada do środka śrubokręt płaski i przy jego pomocy obraca widoczną na zdjęciu koronką - czynność ta powoduje rozsunięcie/zsunięcie szczęk. Dzięki za instrukcję W Przyszłym tygodniu zajmę się tematem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieskiultras Opublikowano 25 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2018 W dniu 24.05.2018 o 15:49, nrb napisał: w sumie nie wiem czemu jest to "samo"regulator, jak się go ustawia ręcznie... chyba że po wstępnym ręcznym ustawieniu, on już dalej sam ogarnia w miarę zużycia okładzin. Tak działa samoregulator- po wstępnym ustawieniu luzu między szczękami a bębnem samoregulator kasuje luz między tymi elementami wraz ze stopniowym zużyciem szczęk i bębnów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartłomiej Opublikowano 14 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2019 Może się komuś przyda. Zdjęcie zaczepów mieszka oraz śruby do podciągnięcia linki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thorxahest Opublikowano 15 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2019 (edytowane) O super, dzięki, też planowałem się zabrać - u mnie te samo regulatory są widoczne po zdjęciu tarczy, od strony podwozia nie zwróciłem uwagi Adn. Samoregulatora nie ruszałem faktycznie są gumowe zaślepki, jedynie dokręciłem nakrętkę, teraz jest mniejszy zakres ruchu i łapie na ok 3-4 zęby. Jak na D i R puści się hamulec, to trzyma ręczny, aż samochód podnosi - jest ok. Edytowane 22 Października 2019 przez thorxahest aktualizacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się