nrb Opublikowano 22 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2018 Muszę wymienić silnik w swoim Legacu - 2.0 125KM, rocznik 2002. Mój silnik wygląda dokładnie tak: znalazłem na allegro silnik, opisany jako "EJ20 do Subaru Imprezy Forestera 2.0 16V". Pochodzi z anglika i wygląda tak (niestety nie ma lepszych fotek): On ma inny kolektor dolotowy - to nie problem, i tak zostanie mój. Ja potrzebuję z nowego tylko blok z głowicami. Ale jak widać, inne jest też prawe koło rozrządu. U mnie prawe jest czarne plastikowe, a osłona zbudowana jest tak że można zdjąć mały fragment przykrywający to lewe metalowe koło, reszta jest jednolita. W tym z allegro natomiast prawe koło jest metalowe i ten mały fragment obudowy ściąga się z prawej strony. Właściwie to po zdjęciach rozrząd wygląda tu jak lustrzane odbicie mojego. Przełożyć kółka rozrządu to dla mnie nie problem, ale czy różnica jest tylko tu? Czy to w ogóle podejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się