Skocz do zawartości

tomco23

Nowy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia tomco23

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. tomco23

    felgi do svx

    czy felgi 8.0 x 18" ET 40 wejda mi do SVX-a ? moze ktos ma jakies doswiadczenia
  2. tomco23

    SVX

    no to kolego remont skrzyni....... circa 5 tysiakow -- So lip 28, 2012 11:59 pm -- moze to trywialne pytanie gdzie jest jest sterownik centralnego zamka w SVX i od czego mi podejda silowniczki w dzrzwiach -moze z imprezy?
  3. no na slasku jest kilka svx-ow rybnik ,katowice ,bielsko ,zabrze + dochodzi krakow ,lublin ,dzierzonow ,wroclaw moze sie nazbiera ponad 20 szt
  4. tomco23

    Zakup SVX

    lesniczy dobrze wiedziec i mam pytanie czy mozna zamowic u ciebie pasek rozrzadu poszukuje jeszcze plastkowych dibli do mocowania paneli plastikowych na drzwiach ,kto moze naprawic central ? szukam zmieniarki cd do svx i kola dojazdowego
  5. tomco23

    Zakup SVX

    trzeba miec niezle w glowie narombane by zniszczyc dobrego svx , i przelozyc silnik do t3 .ktory nawet ulamka mozliwosci motoru nie wykorzysta...i sie meczyc jazda tym pudlem w ktorym jest zawiszenie przystosowane do 60KM a nie 240 ..
  6. zamiast wkretaka sprobuj nasadke 1/2 cala gwiazdka , duzy klucz mocno docisnac +WD40 i powinno puscic ;p
  7. tomco23

    Rozerwana opona

    nie znam sie na nalewkach do sportu wiec sie nie wypowiem , pisze o swoich doswiadczeniach z nalewkami , a ze nie sa pozytywne wiec pisze jakie to mialem z nimi przejscia , a opinie handlarzy i wulkanizatorow zawsze slyszalem plomienne i jakie to rewelacyjne i niesamowite nalewki maja w ofercie ,chinskie owszem nie zachwycaja parametrami gumy (z tym ze nie wrzucal bym wszystkich do jednego worka ,bo sa chinskie firmy ktore produkuja naprawde niezle opony)ale przynajmniej nie zdarzaja im sie wystrzaly .Oczywiscie mam doswiadczenie tylko z nalewkami do samochodow ciezarowych, do osobowki nie kupowalem i nie kupie nalewek bo nie wieze ze to co nie sprawdza sie w ciezarowce w osobowce okaze sie zdatne do uzytku, tym bardziej ze predkosci duzo wieksze ,a nie bede ryzykowal za 100 zl.
  8. tez uwazam ze w polsce powinno sie wkladac wieksze akumulatory jak napisane w instrukcji (jak 60 wlozyc 75 ) zwiazane jest to z temperraturami w zimie w polsce ,alternatorowi nie zrobi to roznicy (no chyba ze jezdzisz wybietnie na krotkich odcinkach ale wtedy 75 czy 60 beda tak samo niedoladowane) ,dobrze jest tez doposazyc sie w dobry prostownik ,ja uzywam produktu firmy CTEK (prostownik z funkcje odsiarczania baterii , przywracania pojemnosci akumulatora oraz podtrzymywania akumulatora w stanie pelnego naladowania ) wiem ze tez bosh cos takiego ma w ofercie chyba za 2 stowy(a wiec nie sa to jakies zawrotne pieniadze) -do osobowki w zupelnosci wystarczy ,poza tym sa dostepne jakies tam noname (moze troche faworyzuje tranzystorowe prostowniki ale nie sa to tempe urzadzenia do ladowania jak klasyczne transformatorowo/diodowe -moze sa drosze ale laduja akumulatory o optymalnym dla baterii przebiegu pradu/napiecia ,a nie jak w transformatorowych o wymuszonym przez baterie pradzie i stalym napieciu-co nie jest zawsze dla akumulatora najlepsze ,dodatkowy plus ze sa duzo mnijsze od transformatorowych i lzejsze )
  9. tomco23

    Zakup SVX

    tarcze to nie problem to samo sie tyczy klockow ,nowe tarcze mozna kupic za 130-140 zl sztuka (oczekiwanie 1 dzien),z klockami tez nie ma problemu (mozna kupic od reki ) i to w sklepie ogolno motoryzacyjnym (tzn nie majacy specjalizacji subaru czy nawet japonczyki), z przegubami tez nie ma problemow (i sa relatywnie tanie), nowe elementy gumowe zawieszenia sa dostepne na allegro ,ile kosztuje szyba -przednia szyba w serwisie bodajze 6 tys zl ,boczne podobno nie tansze (szyby w svx malo ze wszystkie giete to niektore o dziwnym ksztalcie a ponadto fotochromatyczne), pasek rozrzadu podobno co 100 tys ,glowica podobno bezkolizyjna ale pasek trudno dostepny i nie tani wiec milo by bylo gdyby juz byl wczesniej wymieniony
  10. tomco23

    Zakup SVX

    SVX to raczej bezawaryjny model ,na co zwrocic uwage szczegoly : czy plastiki kompletnei czy nie popekane ,przelaczniki szyb ,SAME SZYBY !!!czy nie pekniete !!!(koszmarnie drogie w zakupie! nawet z demontazu ), jesli znajdziesz model z nawalona skrzynia biegow (automat oczywiscie) -rozwaz raczej nie ma problemow z naprawa ,mozna sporo zbic z ceny tylko najwaznijsze licz sie z tym ze naprawa circa 5 baniek ,czy byl wymieniany pasek rozrzadu (w serwisie 2400 !na ebay znalazlem cos ponad 1000 w niemczech ,w stanach 600 ),najwaznijsze by auto bylo kompletne i zadbane bo moga byc problemy z dostaniem jakis drobiazgow, poza tym auto rewelacja bedziesz zadowolny
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. tomco23

    Rozerwana opona

    Niezły ton całej wypowiedzi, ale z tym się nie zgodzę. Przejedź się i zobacz w jaki sposób teraz się bieżnikuje opony i wtedy wydawaj takie sądy. Zwlaszcza ze mozna dostac juz w niezlych cenach bieznikowane ze sportowymi mieszankami (i bieznikami). MIalem przerabialem rozne bieznikowane opony i powiem tyle NIE KUPOWAC nagorsza chinska jest o niebo wyzszych lotow niz bieznikowana a przerabialem bieznikowane niby rewolucyjnych metod pokroju RINGTREAD (a wiem ze w osbowkach chyba nikt nie bieznikuje w ringu,tylko po staremu metoda dociecia dlugosci bieznika do wielkosci opony ) .1 problem starej gumy mimo nawet mlodego wieku( max 3 letnie tylko sie wulkanizuje choc nasi "fachowcy" bieznikuja opony nawet po 12latach -bo wg cyferek opona ma 2 leta sic ) nie zwulkanizujesz nigdy z nowym bieznikiem jak w nowej oponie ,co z tego wynika w przypadku wystrzalu opona sie rozpada ,a nowo nawulkanizowany bieznik trzyma sie jednego kawalka ,daje to taki efekt ze kolko krecac sie wymiata oderwanym w jednym kawalku biznikiem o dlugosci niekiedy pol metra , w najlepszym wypadku zmasakruje zawieszenie i blotnik w najgorszym zablokuje kolo i cie zarzuci , po 2 kolo jest trudniej wywazyc poniewaz nie zawsze rowno centrycznie zostaje usuniety stary bieznik i co wiecej samo miejsce polaczenia bieznikow nie jest idealne, po 3 bardzo czesto podczas usuwania starego bieznika zostaje uszkodzony kord a wiec opona jest oslabiona , po 4 jakosc samej gumy pozostawia sporo do zyczenia przewaznie jest to tylko imitacja bieznika znanego producenta wyprodukowana przez jakiegos wloskiego producenta badz gorzej gdzies turcji lub chinach (indeksy predkosci sa tylko przepisane z opony z ktorej zostal "zerznieta" zeźba bieznika) po 5 zaden szanujacy sie producent opon nie bieznikuje opon do samochodow osobowych (traktujac je jako jednorazowe) a do ciezarowych juz tak (mialem opony biznikowane przez Brigstona i przez Continentala) po 6 przerobilem tyle wystrzalow opon bieznikowanych ze przestrzegam wszystkich przed oszczedzaniem i kupowaniem nalewek (powiem wam tyle teraz wystrzaly praktycznie sie nie zdarzaja mimo iz eksploatuje m.in. chinskie marki, zas w nalewkach moze tylko z 50%-60% bylo wycofywane z powodu zuzycia bieznika przewaznie albo sie wybrzuszyla badz wystrzlila raz mialem taki przypadek ze wystrzal opony w naczepie spowodowal trudne do uwierzenia zniszczenia -spowodowane oderwanym bieznikiem ) PO PROSTU NIE RYZYKOWAC I NIE KUPOWAC jak bym mial pozytwne zdanie powiedzial bym wprost ,ale odsetek wystrzalow byl zatrwazajacy w nalewkach . Tym bardziej ze predkosci sa zdecydownaie wieksze w osobowkch i nie ma sie 12 kol tylko 4 a uszkodzenie 1 moze zakonczyc sie dla nas tragicznie -- Cz lut 02, 2012 12:00 am -- jeszcze dodam iz nalewka mi nalatywala tylko 40-50% tego co np continental z identycznym bieznikiem po prostu sama guma to nie to co oryginal tylko rzezba byla identyczna
  13. tomco23

    Rozerwana opona

    WYRZUCIC !!! wszelkie uszkodzenia bocznej osnowy opony DYSKWALIFIKUJA ja do uzytku koniec kropka,jedyne naprawy ktore zezwalaja na eksploatacje opony to wjechanie na np gwozdz ale tylko w przypadku gdu gwozdz przebije sie prostopadle do bieznika i w bieznik ,wszelkie wbicia katowe rowniez moga kwalifikowac opone do wyrzucenia ,nawet nie przebicia a seme naciecie moze zakwalifikowac opone do wyrzucenia to samo sie tyczy z wybrzuszeniem wszelkie wybrzuszenie opony kwalifikuje ja do wyrzucenia,opona parciejaca (widac ze guma kruszy sie lub peka) kwalifikuje ja do wyrzucenia NIE KOMBINOWAC NIE OSZCZEDZAC NA BEZPIECZENSTWIE i co rownie wazne NIE LASIC SIE NA GROSZOWA OSZCZEDNOSC I NIE KUPOWAC OPON BIEZNIKOWANYCH (chyba ze do taczki czy pojazdu wolnobieznego !!!)
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. wyciagasz cala deske ? czy tylko wskazniki ? zacznij od wskaznikow wydlub po obu stronach kierownicy przyciski bodajze m.in. wlacznika tempomatu pod nimi dwie srubki ,pozostale nad wskaznikami ,opuszczasz kierownice na maxa (uwaga nie ta wjszka z lewej strony tylko ta pod kierownica) wyciagasz caly panel lacznie z zegarkiem )odlaczasz przewody do zegarka i od przyciskow ktore pierwsze wyciagles ) i masz wskazniki jak na dloni odkrecasz srubki na ktorych sa zamocowane i tyle , wyciagajac deske tez radzil bym zaczac od wyciagniecia wskaznikow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...