Skocz do zawartości

winduil

Użytkownik
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    były plejady, są 3 diamenty

Osiągnięcia winduil

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Producent zapewnia, że pasują również do XT, pytałem go o to w pierwszym zdaniu. Dla mnie sprawa fundamentalmna - inaczej brzmi prawie jak zwykłe R4 :((
  2. Będzie . Może nie jak klasyczny bokser, ale dźwięk jest do niego najbardziej zbliżony ! Nie bez trudu, ale w końcu udało się znaleźć - Nameless Performance Exhaust. To jedyny ratunek dla Forków SJ. Obecny dźwięk jest naprawdę trudny do zaakceptowania (dotyczy większości modeli).
  3. Jednakże nie każdy posiada dres z 3 paskami, z których 1. oznacza honor, 2. lojalność, 3. zaufanie. To zupełnie inny target.
  4. Miałem nadzieję, że będzie alternatywa dla CLA Shooting Brake i nowej C-klasy. A tak FHI straci na rzecz DB, przynajmniej w moim przypadku. 170 KM minus masa i opory = przeciętne osiągi. 4Matic też dobry awd.
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Czy można zaadaptować przedni zderzak z Imprezy STI MY2011 do MY2008, oczywiście biorąc pod uwagę zwiększoną szerokość o 40mm MY2011? Przeryłem się przez JapanParts, Vividracing i inne bodykits'y i zamienniki wyglądają jeszcze gorzej niż oryginał. Jest wzmianka na iwsti.com, ale może ktoś z Forumowiczów się orientuje?
  9. W wielu wątkach pisano już o tym, że przy stałym napędzie 4 kół newralgicznym elementem jest właśnie sprzęgło. I dotyczy to tak samo wersji benzynowych. Ja w swoim WRX-ie obchodziłem się z nim "jak z jajkiem". Większość użytkowników Subaru Diesli tego nie rozumie albo nie przeczytała instrukcji obsługi. Są to byli właściciele VW 4Motion, beemek XDrive, Ravek4 albo innych kombi i pseudosuvów z dołączanym napędem drugiej osi lub po prostu zwykłych osiek. Kolega w służbowym Kangoo 4x4 potrafił buksować przednimi kołami. Zatem do kogo tu można mieć pretensje?!
  10. Kratka jest wirtualna, tj. można ją wymontować - tu chodzi o kontekst podatkowy. Ja tak robię, gdyż paradoksalnie ogranicza ona "ciężarowe" możliwości samochodu. No naprawdę nie wiem w czym problem... Sądzę że gdyby kratka sygnowana była przez Ireco i do tego założyłbym pasy takata, a i jeszcze fotele bride to wówczas taki samochód zasługiwałby na uznanie :roll:
  11. Dziękuję Dyrekcji za odpowiedź. Co do kratki, spędzającej sen z powiek Przemeqowi, to wiadomo, że jest ona wirtualna. Chodzi jedynie o wpis w dowodzie, umożliwiający rozliczanie vat-u, amortyzację i inne.
  12. Nie widzę powodów, dla których jest to aż takie dziwne. Najnowsze WRX-y 265-konne można kupić z homologacją ciężarową, a moc jest identyczna jak w sti 2.0!
  13. Czy istnieje sposób, aby uzyskać homologację ciężarową dla wrx sti 2008. Większość modeli Subaru można kupić z kratką w tym imprezy wrx, lecz wrx sti jest za ciężki i ma mniejszą ładowność. Czy w związku z tym, można obniżyć masę i prywatnie homologować. Czy homologację wydaje ministerstwo i jest to nieopłacalne w przypadku pojedynczego auta?
  14. Obecny wygląd auta: Zdjęcia z Carfax: I moje ulubione zdjęcie: auto nie ma przodu. Wg sprzedawcy uszkodzony był błotnik. Ze strony ASO Solix totalne przegięcie - oglądali auto ze wszystkich stron i orzekli, że jest bezwypadkowe i posiada 4 poduszki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...