Jump to content

wrxk

Nowy
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

About wrxk

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Auto
    wrx

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć też tam robiłem wiskoze i było identycznie , w sensie zupełny brak kontaktu ... po ok 1,5 tyg paczka przyszła i było ok zrobilem już ok 20 tys i działa jest moim zdaniem jeszcze nadzieja ...
  2. tak naprawdę dobrze zamontowane wskaźniki naprawdę mogą pokazywać bardzo dokładnie z moich obserwacji np pomiędzy max a min na bagnecie to różnica 0.2 bara , sprawdzone już kilkukrotnie i zawsze się zgadzało dodatkowo też jest różnica między nowym olejem a takim po 7 tys .. ( ok 0.3 bara ) temperatura z czujnikiem pod IC też bardzo szybko się zmienia wystarczy kilka razy porządnie ruszyć z pod świateł i się robi 110 stopni tak swoją drogą bardzo niefajnie rozwiązany jest system oryginalnego czujnika ciśnienia oleju , narazie w jego miejsce mam wkręcony ten od dodatkowych zegarów i na desce się nic nie świeci co oznacza tylko tyle że jak sie on zepsuje to się zorientujemy jak silnik będzie już .......
  3. No właśnie to mnie trochę zaniepokoiło.... Na zimnym mam 6 do 7 bar Jak się "rozgrzeje" do tych 110 to na nowym oleju ( wczoraj zmieniany 5w50 vr1) mam prawie 2,5 bar na wolnych od 4 tys do odcinki ciśnienie ok 6- do 7 bar Oczywiście może być walnięty czujnik i się zastanawiam czy go wykręcać i gotować w garnku czy może jakoś inaczej się to sprawdza....
  4. Hej, A ja mam pytanko do tych którzy mają już zegary czy ktoś mógłby podzielić się swoimi wynikami temp i ciśnienia oleju ? Temperatura przy normalnej jeździe to u mnie 105 do 110 - czujnik w bloku pod IC Ciśnienie 2,4 do 1,8 ( na wolnych ) w zależności od temperatury i stopnia stopnia zużycia oleju - czujnik w miejscu fabrycznego Troszkę niepokoi mnie ta temp bo znalazłem wcześniej na forum jakieś wpisy o 90-95 stopniach PS temperaturę mam podłączoną od wczoraj a ciśnienie od ok 2 miesięcy wszytko STRI
  5. Najprościej zajrzeć pod kierownice na wysokości pedałów Powinna tam być zarówno mała zaślepka w wygłuszeniu a po jej zdjęciu powinna być gumowa w samej grodzi Kable można zamontować do osłony kolumny kierowniczej a dziura jest jakieś 3-5 cm poniżej Wyjście jest na wysokości spodu zbiornika na płyn do spryskiwacza Tak przynajmniej jest w imprezie GD MY03
  6. To niestety nie takie proste bo przynajmniej tam gdzie dzwoniłem mówili że trójnik jest albo npt albo bspt nie ma mieszanych jak dojdzie to daj proszę znać jak się wkręcają czujniki to może po prostu kupie taki sam
  7. Cześć , Czy ktoś z Was wie może gdzie w Warszawie zrobię na zamówienie trójnik z kawałkiem przewodu w oplocie do montażu oryginalnego i dodatkowego ( stri) czujnika oleju ? ( takie coś jak http://www.scoobyparts.com/acatalog/LMA_OIL_PRESSURE_T-PIECE.html ) Oczywiści można by zamówić taki jak z powyższego linka ale uważam że w trójniku powinien być jeden gwint 1/8 bspt dla czujnika zwykłego a drugi 1/8 npt do dodatkowego ( a według producenta oba są 1/8 npt ) Te gwinty są jednak trochę różne i niby na siłę wejdzie ale to jednak instalacja olejowa i wolał bym żeby to było jednak wykonane tak jak powinno
×
×
  • Create New...