Skocz do zawartości

czlowiek-pajak

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Outback Diesel '08

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czlowiek-pajak

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. czlowiek-pajak

    Jaki rocznik wybrać

    A ja powiem tak: mam OBK z 2008 roku, 2.0 D, nalatane 230 tys km i z silnikiem nie działo się i nie dzieje się (odpukać 3x :D) NIC jedynie świece do wymiany, bo nie odpala przy minus 5 jeździ się super, moment w sam raz, mógłby być niżej, ale nie jest to warunek mega konieczny. Jeździłem nowym OBK z 2,5 benzyna to ten nie jedzie wcale, zero fun z jazdy, no ale jednak silnik pewniejszy na pewno jest to mega trwały samochód, zawieszenie super, ale te trzeszczące plastiki i audio to dramat.. edit: no EGR wymieniałem, nie wiem czy to się zalicza do części silnika w sumie ..
  2. u mnie jest zamknięty do połowy, na maxa podobno się nie otworzy wymienię to i będzie gitara ;] pzdr
  3. Czesc jest już poszukiwana, wiec to pewnie kwestia kilku dni, ale do tego czasu z 300km pewnie nabiję
  4. Egr do wymiany, pytanie brzmi: czy można z tym jeździć? Nie bardzo mogę zrezygnować z auta teraz:)
  5. Cruise nie miga, nawet nie da się go włączyć http://i154.photobucket.com/albums/s277/plaek/Mobile%20Uploads/image_zpsejq4dfgu.jpeg
  6. Hej, mam taki problem: ruszyłem gwałtownie ze świateł i zapaliły mi się kontrolki Check engine i kontroli trakcji i już tak zostało. Co to się zadziało?
  7. a to prawda, że termostat jest stale otwarty w tym modelu i stąd to wszystko?
  8. ok, dzięki Panowie ! na wszelki wypadek następnym razem poproszę w ASO o wymianę filtra paliwa i gruntowne sprawdzenie świec
  9. Witajcie, od jakiegoś czasu użytkuję Outbacka '08 Diesel. Mam pewne niepokojące spostrzeżenia: 1. silnik b.długo się nagrzewa - bywa, że jadąc w trasie z prędkością ok 90 km/h potrzebuje 20-30 km na ulokowanie wskazówki w środkowym położeniu (nie wiem czy to norma w tym modelu, czy to wina uszkodzonego termostatu?). wcześniej jeździłem volvo v40 1,9d, które łapało właściwą temp. po 2-3 km!!! 2. podczas odpalania przy ujemnej temperaturze z rur wydechowych leci siwy dym, co prawda b. krótko, ale śmierdzi jakąś spalenizną, też tak macie? trwa to chwilę i przestaje 3. nie odpalił przy -11. Aku wymienione w tym roku na dobry markowy produkt. Obstawiałem świece, a tu niespodzianka, bo w serwisie powiedziano mi, że świece ok, a paliwo zatankowałem złe trochę nie jestem przekonany, bo tankuję Statoil Arktyczny diesel i stare Volvo na tym chodzi Przebieg 170 tys km, ogólnie furka zadbana, serwisowana w ASO na bieżąco Mam zamiar w góry pojechać, ale jak mi nie odpali gamoń, to co ja zrobię ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...